Ah joh wist ik niet! Ik slik tarwekiemolie ben wel tevreden tot nu toe 8 dpo nu en nog geen kwaaltjes, vorige rondes voelde ik van alles Op zich wel lekker rustig nu haha
Dat had ik ook precies zo! Afgelopen rondes last van allerlei “kwaaltjes” en niet zwanger. Dit keer nergens last van: wel zwanger! Hoop dat het bij jou ook zo is
DOOR TOT IEDEREEN ROZE! ♡♡♡♡♡ NOD-lijst ronde 3 23/24 november (1) Cikaa - 26 - 1e kind - ronde 9 27 november (3) Sedese - 34 jaar - 3e kind - ronde 6 Euminee - 36 jaar - 1e kind - ronde 7 GhostRocker - 27 jaar - 1e kind - ronde 12 28 november (1) Korey - 36 jaar - 2e kind - ronde 3 6 december (1) Ange84 - 35 jaar - 3e kind - ronde 6 7 december (1) Zulema - 30 jaar - 2de kind - ronde 4 8 december (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Talitha - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 december (1) Femm88 - 31jaar- 3e kindje - ronde 3 16 december (1) Sado - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡ NOD-lijst ronde 2 5 november (1) Wensvoor4 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 6 november (1) RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 november (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 Totaal (7) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (4) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). ZWANGER!!! (10) ♡♡♡♡♡ Oktober Leooonie - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Dinpin - 35 jaar - 2de kindje - ronde 9 Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK November Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK) NienkeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (4e na MK) KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 December Ange84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 ♡♡♡♡♡
Jaaa dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook, dus ik hoop ook een goed teken! Ik heb iig op de goede dag sex gehad en daarna veel warm gedoucht en trouw al mn vitamientjes geslikt haha. Omega 3, vit c, tarwekiem en nog een multi. Drogisterij verdient goed aan mij mwhahha
Ja ben ook benieuwd, morgen je NOD En @MrsWit ook bijna? Hoe voel jij je? Ik ga trouwens zaterdag testen op 10 dpo, familie komt smiddags voor mn verjaardag en hoe leuk zou het zijn als ik dan een positieve test heb! Ik schat de kans laag in omdat ik eerder pas 14dpo positief testte maar testen is gewoon leuk haha
Nog even in de app gekeken en vorige maand werd ik ook op 10 dpo ongesteld, dus deze maand zou mn nod dus ook vroeger kunnen zijn! Is jullie LF altijd hetzelfde?
Ik ongeveer 10 a 11 dagen, alleen vorige maand pas na 16 dagen, maar vermoed dat er toen iets niet goed ging met de innesteling..
Ik test zaterdag met je mee. Ik ben dan jarig haha. Krijg zondag visite. Zou een mooi cadeautje zijn. Zal dan denk ik sowieso nog negatief zijn. Ben zaterdag 8dpo. Wel al een groot deel van deze dag steekjes onderin m’n buik. Maar ja progesteron is ook bezig natuurlijk...
Volgens mij bij mij altijd 10 dagen. De 15e dag ovulatie en de 25e dag begint bij mij bloedverlies. Maar deze ronde had ik een hele snelle innesteling. Wss de 6e dag al
Fijn dat de zwanger lijst blijft aangevuld raken!! Hopelijk mogen de dames die nog wachten snel ook 2 lijntjes zien op hun test!!
Goed hoor. Nu ziek momenteel... hoort er allemaal bij! De baby doet het ook goed heb al 2 echo's gehad en blijft toch magisch he morgen 11 weken, gaat toch snel! (Deze echo was op 9w 6d)
maandag einnnndelijk 1e echo hahaha duut zo lang he! maar heb zo veel kwaaltjes, kan me niet voorstellen dat het niet goed zit eigenlijk