Ik ben net naar het toilet geweest en bij het afvegen echt heel mijn papiertje vol met roze-bruinachtige afscheiding. Ik vond het best wel veel. Dit heb ik wel nog nooit gehad alleen op de dag dat mijn menstruatie start. Zit nu ook pas op 7/8dpo dus voor aankondiging van menstruatie vind ik het nog wat vroeg. Vorige maand was dat pas op 10 dpo en dan ook wel echt bruin met kleine brokjes (sorry voor de vieze uitleg). Ik dacht tot een paar minuten geleden dat het wel weer niet raak zal zijn maar dit doet mij nu toch wel weer wat hoop krijgen. Waarom kan mijn lichaam mij niet gewoon met rust laten en gewoon op NOD duidelijk zijn hoe het zit? Altijd al die kleine sprankeltjes hoop om dan weer teleurgesteld te worden... Het zou wel grappig zijn dat iedereen die granaatappelsap gedronken heeft nu ineens zwanger zou zijn.
Wow heb bijna spijt dat ik geen granaatappelsap op heb of kan dat nog nu, ik heb morgen mn eisprong als t goed is.
Ik ben maar gestart 1 of 2 dagen voor de eisprong. Dus het kan wel nog. Alleen ben ik (nog) geen aanknopingspunt aangezien ik nog niet positief getest heb.
Jaa dankjewel. Ben nog steeds in shock. Hahah. Ik vertel het vrijdag aan mijn man als alles goed verloopt. Eerst mijn NOD overleven. Heb wel soms kleine steekjes/krampen in baarmoeder. Ik weet niet of dat erbij hoort.
Haha zou wat zijn als jij ook zwanger wordt. Dan koop ik die sap ook, ook al geloof ik er stiekem niet zo in. Maar ja! Wie niet waagt..
Ik heb deze ronde mezelf ook warm gehouden. Lekker ook met een kruik in bed geslapen haha. Nu heb ik het in de nacht vaak te warm en lig ik half onder het dekbed vandaan en dat terwijl ik echt een koukleum ben
Ah meis wat verschrikkelijk en ook heftig een curretage! Ik snap heel goed dat ZP nu confronterend kan zijn, maar als je er toch behoefte aan hebt, ben je welkom Knuffel voor jou @chuppie
Wauw mooie streep!! Gefeliciteerd meis! Jij was diegene toch die dacht een koude baarmoeder te hebben? Nou ik ga die granaatappelsap ook maar proberen hihi
Nou dames ik ga ook maar aan de granaatappelsap haha. Hier nu dag 7 dus langzaam aan weer eitjes zoeken Waar kopen jullie het?
Kan je in elke supermarkt kopen. Ik drink die van healtypeople. Je hebt een smoothie bij deka die omega3 heet. En voor de rest om de 2 dagen of elke dag een verse granaatappel. Daarnaast dronk ik veel gemberthee en at ik walnoten. In walnoten zit ook omega 3
Ok, ik ga eens kijken! Omega3 slik al standaard dus denk dat walnoten niet nodig is. Maar dikke sokken is wel een goede en sowieso niet overbodig in de winter haha