Net weer ovutest gedaan zie de foto maar. Ze blijven zo... weet dat ik niet moet hopen maar doe t toch
Maar deze zegt toch niet zoveel? Bij mij zijn ze buiten m’n ovulatie om altijd zo geweest Soms iets lichter, soms iets donkerder.
Moeilijk te zeggen. Bij mij zijn ze lichter voor de piek inzet. Maar ik heb niet door getest na de piek. Ook al zegt het mogelijk niet heel veel, geen reden om niet te hopen! Ik duim mee!
Oké misschien een domme vraag, maar hoe tellen jullie je dpo? Ik ben vrijdag 20 sept geinsemineerd. Dag ervoor positieve LH test gehad. Tel je vanaf de dag NA je eisprong of NA je positieve LH test?
Officieel is het na je eisprong. DPO is Days past ovulation. Positieve test - eisprong - 1DPO Is ook helemaal geen domme vraag hoor. Dit gaat nog regelmatig fout.
Een eisprong is doorgaans 24-48u na een positieve LH test. Dus bij jou op 20 of 21 sept, dan begin je dus vanaf 21 of 22 sept te tellen
Zeker spannend! En vooral omdat ik hierna over zal stappen op IVF. Dus liever gewoon lekker zo. Ik twijfelde ineens toen ik verschillende dingen las over DPO. Mij leek dit ook het meest logisch, tnx voor het meedenken!
Mwa, nu is het nog niet heel medisch, maar het gebeurt wel in het ziekenhuis. Ik word geïnsemineerd in mijn natuurlijke cyclus, dus zodra mijn eisprong is. Op dit moment gebruik ik geen extra hormonen. Laten we hopen dat het deze ronde voldoende is
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡1 oktober (2) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Krorey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 oktober (3) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cikaa- 26 jaar- 1e kindje- ronde 6 3 oktober (4) Wensvoor4 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Ebrum - 28 jaar - 2e kindje 2 - ronde 15 Waggels - 36 jaar - 1e kindje - ronde 12 Roza88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 oktober (1) Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje via KID - rond 12 (9 na MK) 5 oktober (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 7 (3 na mk) 6 oktober (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 7 oktober (2) Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 5 RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 oktober (1) Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 (3e na MK) 9 oktober (1) PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 oktober (1) xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 oktober (1) Talithaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 12 oktober (1) Sado - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 Zulema - 30 jaar - 2 kindje - ronde 3 Femm88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 14 oktober (2) Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ange84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 15 oktober (3) Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK Mimamerel - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Haileybaby - 3e kindje - ronde 1 Onbekend ♡♡♡♡♡Totaal (28) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik werd net als 2 dagen terug wakker met enorme testdrang! Toen was hij hagelwit, nu weer. Het is een earlytest. 1 of 2 okt is NOD dus ik ben bang dat ik niet zwanger ben. Maar ja, echt weten zullen we het pas dan. Ik was gewoon te nieuwsschierig of er een licht streepje zou verschijnen. https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/ Hier zegt ze ook dat de early tests allemaal negatief waren terwijl ze wel zwanger was. Dat geeft nog hoop. Ik heb van mijn moeder gehoord dat je altijd 14 dagen na eisprong ongesteld wordt, maar het kan toch ook korter of langer duren?