Herkenbaar ik ben er nu ook voor het eerst bewust mee bezig. Super leuk maaaarrr het mag van mij nu wel raak zijn
hahaha nou voor mij ook wel, hebben we die bewustwording ook weer meegemaakt. Ik wil het zoooo graaaag!
@sedese ; Ja mijne zijn nu ook 11 en 8 @Zulema ; Hahahaha ja en dan is het nog wel vrij snel dan de gemiddelde klusperiode die dokters aangeven hé, ongeduld toch hé..
@sedese precies, dat bewuste gedoe is nu wel genoeg, tijd voor een posi test @Nyphele ja dat zou inderdaad nog snel zijn, gemiddeld staat er een jaar voor toch? Ik ben 2 keer "ongepland" zwanger geworden, bij mijn dochter waren we er wel mee bezig maar nog niet officieel begonnen en deden we het veilig rondom ovulatie, dus ik ben verwend.
Wat goed dat je dan toch een knaller gehad heb. Ik heb helaas nog steeds niks zelfs me vriend vraagt of ik al een ei heb. Raak er bijna gefrustreerd van. Volgens de huisarts heel normaal dat het zooooo lang duurt allemaal. Succes ik zal het in de gaten houden. Ben heel benieuwd of het nu dan toch gelukt is hihihi
Hahaha ik moest wel lachen om: dat bewuste gedoe is wel nu genoeg! Saai is dat hè ik vind het ook heerlijk om met anderen mee te turen en blij te zijn!
Spannend meiden! Hier niet weer getest, leek me zinloos. Tot mijn verbazing nog geen spoor van ongi te bekennen (na witte test van gisteren verwacht ik deze wel).... Krijg ik kk toch wel erg veel hoop van. Vanmorgen ook echt een kokhals neiging. Maarja dan denk ik weer: maar die test gisteren was WIT... Pfff het is wat dit hahaha
Dames heb nu al 2 dagen een hele vieze smaak in mijn mond. Snoepjes helpen dan is het even weg Maar dit heb ik nooit gehad tijdens mijn zwangerschappen. Iemand die het herkent? En ben er ook misselijk bij. Dit herken ik wel. Smorgens bij het opstaan valt het mee. Moet steeds wat eten. Maar kan niet veel in 1 keer eten. Ook niet extreme trek. Wel zin in een bigmac, die ga ik zo halen. Maar dat heb ik weleens vaker Denk erover na om toch een test te kopen. Maar welke dan? Misschien wacht ik toch nog tot maandag......
@chuppie ik zou testen. Als deze kwaaltjes van hcg komen moet je dat ook op een test terug zien lijkt mij. Wel typische kwaaltjes