welke test is het sterkst? gewoon de 2v5? Ik begin al beginnende buikpijn/krampen te krijgen eigenlijk dus denk niet dat ik zwanger ben
ja 2x5 meet vanaf al vanaf minder hcg maar ik hoor ook veel goede verhalen over predictor tegenwoordig!
Is jeuk aan de boob ook een symptoom ? Deze heb ik nog niet eerder gehad. Maar ja, denk ook bij alles wat ik voel nu ook dat het een symptoom is. Dochterlief wreef vanochtend over mijn buik en zei: mama het lijkt alsof jij een baby in de buik hebt. Weet niet of ze bedoeld dat ik dik ben hahahha of zou ze iets aanvoelen
Ik heb ze flink ingeslagen bij de opheffingsuitverkoop van Op=Op Voordeelshop. Jammer dat je de predictors nu inderdaad nergens meer leuk geprijsd kan krijgen
Vandaag een dagje vrij en dus thuis en die testen in de badkamer schreeuwen m’n naam Vandaag CD27, mijn afgelopen cyclussen waren allemaal 31 dagen, dus het einde van het wachtbankje is in zicht. Ik heb totaal geen flauw idee van hoeveel DPO. Heb gewoonlijk een redelijk korte LF van 10-11 dagen maar op basis van ‘klachten’ zou ik zeggen dat mijn eisprong nu wat eerder dan gewoonlijk was. *gaat weer “rustig” afwachten*
Bij mijn vriendin was dit wel een symptoom! Maar ik heb het ook weleens gehad toen ik niet zwanger was. Ik merk aan mezelf dat ik bij elk steekje of dingetje denk “zou dit een symptoom zijn?” Terwijl het me anders waarschijnlijk niet eens zou opvallen