Jaaa precies ja ik twijfelde niet eens zo wit als ie was. Als ik donderdag niet ongesteld ben en hijs weer spier wit, dan geef ik t op deze ronde en wacht ik braaf af wanneer ik ga bloeden ofzo... heb jij toevallig ervaring met de action early?
Vandaag is NOD... Heb last van mn borsten en heb t idee dat ik leegloop daar beneden... Maar er is nog geen bloed te zien... Geen ovulatietesten gebruikt en ook niet getempt dus geen idee wanneer mijn eisprong had moeten zijn... Ik ging uit van CD15, omdat de afgelopen maanden mijn LH-piek op CD15 was... Gister negatief getest, als k vanavond nog niet ongesteld ben dan morgen nog 1 testje wagen...
Nee ik heb de early van de actiën niet gebruikt. Maar wel de normale van de action. Ik vind ze opzich wel fijn! Maar ga nu denk ook wel die early kopen
Pakte net de test van gister erbij.. Heel dun lijntje dus zoiezo een indroger... Onze kinderwens is groot maar heeft geen haast... Elke ronde duurt wel lang maar ik wacht met liefde..
Dan rek je het wel over een hele maand en heb je kans dat de groep heel groot wordt! Iedereen is welkom natuurlijk dat bedoel ik niet alleen is het zo lastig communiceren als je een hele grote groep krijgt. Misschien iets van oorspronkelijk NOD groepje 1tm15 okt door tot iedereen op roze?
ik zit nu 1 dag na NOD en nog weinig tekenen van menstruatie. Iemand weleens vaker op NOD negatief getest maar die toch zwanger bleek erna? En vanaf wanneer kreeg je dan een positieve test? Nu was dit mijn eerste keer predictor omdat ik zoveel positieve verhalen lees alleen twijfel ik nu toch of de test het niet fout heeft haha
Ik heb last van steekjes in mijn schaamstreek, lage rugpijn, waterige afscheiding / vochtige vagina, gister jeuk aan mijn boob, steekjes af en toe en mijn borsten voelen ineens zacht aan (ik heb een borstvergroting gehad na de tweede, dus zachte borsten heb ik normaal niet). Tja, hoop zo niet dat het tussen de oren zit. Heb nl. alle symptomen al gezien de afgelopen maanden.
ohh spannend! ik duim voor je Herkenbaar is dat.. ik deed dat ook .deze ronde gooi ik ze maar meteen weg anders blijf ik kijken Ik duim nog steeds voor je! hopelijk donderdag een positieve test. Het kan nog steeds Ahh dat snap ik.. helemaal omdat je ene lijntje gezien hebt.. Maar het is nog maar 9dpo dus het kan nog steeds!