Ik heb de gewone gebruikt. omdat ik las dat de early valse strepen kan geven. Heb nu 2v5 gekocht en ze branden in mijn hand. Ik vang straks gewoon weer wat urine op en als het vrij donker probeer ik het gewoon.
haha oke dus bij jullie kan het daar ook niet aan liggen . Wij zijn in ieder geval de tweede week ernstig actief . Jij bent ook al een tijdje bezig zie ik? wat rot van je miskraam zeg
@KaatjeB spannendd! @Meiske22 Balen zeg!! Op naar roze. @Ange84 over dat dromen lees ik vaak positieve verhalen, dus wie weet!!
Hier ook een dochter van 6 uit een eerder huwelijk. Mijn man heeft nog geen kindjes en mijn kinderwens is ook erg groot, het zou echt een verrijking zijn van ons gezin. Merk wel dat ik alles nu veel bewuster meemaak als toen met mijn dochter, spannend allemaal
hihi toen we 2.5 jaar samen waren, waren we ook nog wel actief 8 jaar en 2 hernia's verder is het nu dus 1x per maand feest. Maar gelukkig doen we andere activiteiten bijna elke dag nog
wat leuk! ook al een dochter dat heb ik ook heel erg! mijn twee kinderen zijn geboren toen ik 21/22 was. Helemaal gepland maar eigenlijk bij beide binnen 2 rondes raak. Ik wist toen niet eens wat een ovulatietest was en was daar to-taal niet mee bezig. Zit nu in ronde 5 en ik merk dat ik het allemaal veeeeel spannender vind, veel meer mee bezig, ook bang dat het misschien niet lukt :s. Alles gaat door mn hoofd. hier is de wens ook heel groot, ben er zo klaar voor!
Wat leuk! Ik zit in een vergelijkbare situatie. Twee dochters van 5 en 6 uit een eerder huwelijk, mijn vriend heeft ook nog geen kinderen. Hij behandelt de meisjes wel als zijn echte kinderen en is ontzettend goed voor ze. Maar een eigen kindje zou ons gezin echt compleet maken.
Jaa probeer het iig 1 dag voor de ovulatie te doen of op ovulatie dag zelf (voel het altijd erg goed) maar ik zit nu een beetje te denken om miss volgende ronde erbij te gaan insemineren zelf...
mijn lichaam houd me wel voor de gek hoor.. al ene dikke week ontzettende lage rugpijn. week geleden buikkrampen gehad.. Ik ben bloedje warm (gloeiende wangen) met vlagen soms wee gevoel in de buik. maar toch heb i khet gevoel dat ik ongesteld moet worden
Ik ben van de tweede ook zwanger geraakt van 1x seks in die maand toen mijn ex net geopereerd was aan zijn tweede hernia. Alles is mogelijk!
Hier ook een dochter trouwens! Ze heet Quinn, is nu 20 maanden en een ontzettende ondeugende hyperactieve draak. maar wel superlief hahah
Jaaa het komt ook vast wel goed! Ik heb nog goede hoop En anders gaan we moeder natuur een handje helpen
Zijn er ook mensen met slechte ervaringen met de predictor? Zoals bijv dat hij wit aangeeft terwijl een andere test wel een streepje gaf en je ook echt zwanger was?
Heel herkenbaar. Ik was ook 23 en inderdaad binnen no time zwanger. En ik zou nu alles toch wel anders doen. Ik heb die angst ook, gaat het wel lukken nu we het zo graag willen.. vind het enorm spannend! Wij zijn er ook helemaal klaar voor! Super leuk 2 meisjes! Mijn dochter is pas 6 en is er aan toe om grote zus te worden haha. Mijn partner behandeld haar ook echt alsof het zijn dochter is, hij steekt zoveel moeite en liefde in haar dus de kriebels heb ik dankzij hem Ik weet ook hoe graag hij het wilt, kan echt niet wachten!!
Misschien hier nog wat tips over het zaad https://www.24baby.nl/zwanger-worden/zwanger-worden-lukt-niet/vruchtbaarheid-man/ En ik heb eigenlijk nog weinig bloed gezien en vandaag nog helemaal niks Dus ik sta nog niet op rood