Is stinkzweet ook een symptoom haha. Ik ruik mezelf deze week bah. Dat heb ik normaal nooit! Heb deze week een deo in mijn werktas gegooid. Pfff niet te doen!
Ja is goed! Wachten is echt zoooo stom. Moest nu ook 2 dagen niet werken, ook niet veel om handen dus. Dan is de drang enkel maar groter.
Niet te negatief denken meid! Echt ik dacht ook er is geen kans na een negatieve spier witte early test een dag na nod. Om vervolgens gisteren (3 dagen na nod) alsnog positief te testen. Positief blijven. En wachten, ik weet hoe moeilijk het is!
Meiden! Wat spannend allemaal! Ben zo benieuwd of de lijst nog lekker roze kleurt! Dames met een positieve test, su-per gefeliciteerd, heerlijk gevoel lijkt me dat Haha. Wat een gedoe ge al die kwaaltjes en symptomen, ik heb ze nu echt zo’n beetje allemaal gehad en ga er de volgende ronde ook niks meer van vinden denk al 4 rondes dat ik zwanger ben, zooo bizar hoe dat kan, hoe anders je je kan voelen Meiden die ongesteld zijn geworden; #$%+= Ik ben op dag 6 van mn cyclus nog een heeele ronde te gaan . Ga morgen beginnen met de ovu testjes.
Jaaa wie had dat gedacht! Lief dank je wel! En nu gaan wij duimen dat we iedereen met roze aansteken!
Ik weet niet wanneer ik ga testen. 9dpo zit ik nu en zondag zou ik ongesteld 'moeten' worden. Maar mn cyclus verschilt ook nog wel tussen 25 en 29 dagen. Nu dag 25 trouwens... Had mijzelf zo voorgenomen dit keer niet voor nod te testen
Super lief, hoop idd dat ik net als jou een positieve test mag hebben en een klein wondertje in mijn buik Spannend... ga je zaterdag mee testen?
Dinsdag pas Dan is er toch zeker nog kans. Ik zou toch echt proberen niet meer zo vroeg te testen. Dit geeft heel veel onzekerheid. De fabrikanten verdienen er bakken met geld aan
Hahaha echt he! Ovulatietesten, zwangerschapstesten, foliumzuur, tarwekiemolie etc... en dan zijn we nog niet eens zwanger! Laat staan als we idd zwanger zijn