Oh ik wil ook testen! Maar avond urine is niet echt de beste denk ik. Toch maar wachten tot morgen. Testen jullie alleen of met je vriend/man erbij?
Ik heb nu alleen getest. Mijn vriend zei dat ik pas maandag mocht testen. Maar ik wilde de symptomen plaatsen en heb het toch gedaan maar is nog maar zeer licht maandag test ik met hem in de buurt
dit is test nr twee van vandaag. Ik denk echt wat te zien. Maarja hebben sensitesten indrogers? Wat ik denk te zien verscheen binnen 5 minuten.
Ben ik de enige die m niet ziet haha Maar ik ben geen tuurder en slechte ogen dus dat zegt niets haha
Zo net een krampen trouwens, moest het bijna wegpuffen en ben onder n hete douche gegaan en de straal om mn buik gezet. Na een uur is het weggezakt.. MAAK ME GEK!!
Ja super raar, ik was er echt 100% van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar nog steeds geen bloed. Echt zenuwslopend dit. Denk niet dat ik tot maandag kan wachten hoor haha
@femm88 Wachten duurt zo lang! Ik had even een klein hoopje dat hij niet door zou komen. Maar nu de lage buikpijn die ik altijd krijg als ik ongesteld moet worden. Dus dat kleine rode veegje gaat door zetten. wie weet welke dag je als menstruatie dag moet aanhouden als je savonds laat of ‘s nachts ongesteld wordt. Is het dan vandaag of morgen?
Jeetje wat is er een hoop gekletst! Ik heb vrijdagochtend nog getest maar wit. Nu weet ik niet precies wanneer mijn ei was dus wellicht wel later. Ik wacht het nu even af. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ga ik pas weer testen. Die witte testen vind ik niks. Heb wel ook gister en vandaag steeds menstruatieklachten en verwacht het steeds maar gebeurt nog niks. Ik verplaats morgen mijn nod even op de lijst naar dinsdag. Nu snel slapen dan is het eerder zondag en dan ook weer eerder dinsdag En zwangeren gefeliciteerd!