wie van hier gebruikt action ovulatietesten? Ik heb ze nu ook maar volgens mij waren ze voorheen anders. zag ik een oploop maar nu zou ik volgens de app zondag mijn eisprong hebben dus morgen neem ik aan mijn lh piek maar vanavond om 19 uur een test gedaan en is echt een minimaal streepje net als de dagen voorheen. Is het tegenwoordig altijd minimaal tenzij het hoog is en dan donker? Vanaf morgen wil ik eigenlijk ook wel twee keer per dag testen. Hoop ik ook wel dat hij zondag komt en niet later Anders moet ik even bijkopen
Ja dat ziet er goed uit! Mijn testen zien er idd zo uit als jouw 21/22 dus die echt oploop zal wel niet komen. ik wacht op de knaller! bedankt voor je snelle reactie ook
Ik denk dat je die knaller morgen krijgt! Ik heb hem zelf altijd 1 dag voor ovu geloof ik. Wel gek want normaal voel ik mijn ei erg goed, maar vandaag nog niks. Ik hoop dus niet dat ie morgen komt want we hebben vandaag niet geklust
Oh wauw wat een goede oploop is hier te zien! Nu was hij de 23e het duidelijkst. Betekent het dan dat je dan je ei hebt? Wat natuurlijk dan wel balen is als je dag erna test en je afloop ziet dat je dan je ei hebt gemist
Met gister en eergister maak je ook hele goed kans hoor! Dan 'wachten' de zaadcellen het ei op. En dan nu het wachten... Spannend! nb. hij springt binnen 48 uur na positieve test
Jaaa mijn temp is nog steeds 36,7 dus eitje is nog niet gesprongen helaas dus ik hoop echt dat het voldoende is geweest! Vanavond kunnen we ook niet klussen denk ik.
Volgens mij is je ei ná de knaltest! Binnen 24-48 uur als ik alles goed begrijp. Dus bij de eerste aflopende test ben je nog op tijd
Ik zie de ene maand wel heel duidelijk een dag van tevoren de oploop en vorige maand bv was mn test een dag van tevoren zo goed als wit en de middag erna had ik een knaltest. Ik zou ook 2 keer per dag testen als ik jou was! Ga ik volgende maand ook doen rond ei!
Ik heb ze even onder elkaar gelegd maar heb mijn piek toch niet al gister gehad toch? Dan moet de streep toch dikker en voller zijn? T/m gister in de avond getest alleen die van vandaag in de ochtend omdat ik nu naar 2x per dag wil
ik zou vanmiddag nog een keertje testen! ze zeggen met ovu testen ook beter niet vroeg in de ochtend geloof ik! als vanmiddag weer lichter is dan gister dan had je gister denk ik de knaltest
whahha kan je tijdens ovulatie vreetbuien krijgen? nog nooit op gelet maar allejezus ik kan alles wel opvreten vandaag
24e lijkt nog niet echt positief toch? Wel er tegenaan. Ik denk dat hij nog moet komen. Op welke cd zit je nu en rond welke heb je normaal je ei?
Ik vind de streepjes allemaal zo dun daarom twijfel ik. Ik ga einde middag weer even testen want vanavond ben ik op pad. volgens de app zou ik mijn eisprong zondag hebben maar dit is mijn tweede ronde dus ben niet helemaal zeker van mij ritme. Ga nu uit van 28 dagen. Zit nu op dag 13 van mijn cyclus. Had vanmorgen wel wat gevoelige tepels. Maar heb bijna geen gevoelige buik en dat heb ik wel bijna altijd. Wel meer glad slijm en het voelt allemaal wat dik beneden. Voor de zekerheid maar aan het werk vanavond haha Bedankt voor jullie reacties meiden!
Ik zit trouwens even terug te lezen in mijn app over wat ik voelde vorige maand en toen had ik opgeschreven dat ik op dag 14 smorgens veel slijm had flinke klodder zelfs en Savonds bijna niks meer. Dat niks betekent toch dat hij al gesprongen is?
Zo zien mijn positieve testen van de action eruit. Jij gaat je piek nog krijgen! Maar misschien worden ze bij jou gewoon niet donkerder. Maar ik zou even doortesten hoor! Kan het zijn dat je je piek gemist hebt? Test je iedere dag op dezelfde tijd? Ik krijg 4 dagen voor mn positieve test altijd vruchtbaar slijm. Op de dag van mn positieve test begint mn buikpijn en dat hou ik tot 2 dagen erna. Daar is alles over en is het vruchtbare slijm ook weg.