NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Chanelle Noah: Hier ben ik echt niet goed in, mss iemand anders? Wij klussen ons gewoon suf hier (max 2 dagen zonder klussen tussen de klusdagen in, soms om de dag en soms elke dag ;)) en hopen zo een eventueel eitje te bevruchten. Succes meid!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook geen tips.... ik weet (via internet) mijn eisprong dag ongeveer. ik heb een cyclus van 28 dagen dus 14 dagen later (vanaf de 1e dag) heb ik me eisprong...
    Wij klussen ook elke dag en rond de eisprong elke dag :) Maar ja je moet de natuur z'n gang laten gaan.

Bij ons eerste kindje was het de 1e ronde al raak... Nu denk ik van niet. Mijn vriendin was 8 maanden bezig en was toen zwanger (we liepen toen samen op een week na)
    Nu belde ze me net op dat zij zwanger is, helemaal blij natuurlijk alleen niet zo blij als dat ik natuurlijk ook zwanger had geweest. Maar gun het iedereen van harte hoor!!!!

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik kan helaas op rood gezet worden, ben gister ineens ongi geworden. 2 dagen eerder dan de NOD

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    pfff, kwam die rode duivel maar! Had vanmorgen negatief getest met Kruidvat dus afwachten wanneer die duivels gaan komen, straks of morgen

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey meiden,

ik heb ergens gelezen dat het beter is om zeker! een dag tussen het klussen te laten.. het sperma is dan van beter kwaliteit! Wanneer je het iedere dag doet dan put je het zaad uit en dan zwemmen ze niet! Daarom om de anderhalve a 2 dagen is het beste! succes! x

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Je hoort zoveel dingen tegenwoordig, het ene onderzoek spreek het andere tegen :( Het ene onderzoek zegt elke dag klussen is geen probleem, geen mindere kwalteit, en het andere onderzoek zegt om de dag of om de 2 dagen omdat het anders de kwaliteit wel aantast.

We klussen gewoon wanneer we zin hebben, maar zorgen er wel voor dat we max 2 dagen zonder klussen tussen 2 dagen waarin we wel klussen hebben zitten (snappen jullie het nog ;)), anders is het weer te lang zonder 'vers' zaad.

7. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ja, het is best lastig allemaal.. ik vraag me soms af of al die zwemmertjes elkaar niet in de weg zwemmen ;)

Maar ik merk het wel wanneer we het iedere dag doen.. dan is het wateriger en komt het er sneller uit.. dat heb ik niet wanneer hij het eventjes opspaart.. Ach normaal nooit mee bezig geweest en nu ineens wel lol!

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    haha lol.... Liggen jullie dan ook met de kont omhoog na elke "daad"??

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: hahah LOL, heb het er eigenlijk nooit over idd, maar nu wel! Nee, doe ik niet. Er worden zoveel meiden zwanger zonder dat ze dat doen, dat ik dat niet ga doen hoor... Zie me al liggen. Wel blijf ik 15 min gewoon liggen na de daad, dus ik sta niet meteen erna op om naar het toilet te gaan ofzo.

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ik heb dat voor de gein toen wel gedaan (bij 1e zwangerschap) ik lag in een deuk maar ja of het echt "geholpen" heeft weet ik niet maar was toch wel zwanger hahahaha

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik las er 3jaar geleden ook over dat meiden met de benen omhoog gaan liggen. ik vertelde mijn man toen dat en toen na 'de daad' zegt ie HUP! benen omhoog! en was die ronde ook zwanger :p (toeval?) nu voor 2de aapiej bezig en doe mn benen niet omhoog (vind t zo raar eigenlijk:p) en nu in ronde 4 belandt en dus nog steeds niet zwanger. misschien komend klus-momenten maar toch met de benen omhoog :D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zijn er meiden die met Kruidvat 2v5 negatief getest hebben en toch zwanger bleken?
    Of dat iemand het van iemand anders weet? Lees steeds meer rare dingen over die testen???

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He Kelly, jij ook weer vol twijfel?
    Valt allemaal niet mee he?

Hier ook hoor, nog geen bloed gezien, morgen mijn NOD, al paar dagen rotgevoel in me buik. Maar 4 dagen voor NOD negatief getest..
    Schiet niet op zo he?

Ik blijf meeduimen en meeschrijven hoor!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ach we willen allemaal heel graag, dat je van alles gaat verzinnen om die rode duivels weg te denken.....

Ben 19juni gestopt met de pil, en bewust 3 maanden aan het ontpillen geweest en eigenlijk nooit geen kwaaltjes gehad (ook niet voor andere zwangerschap) van het ontpillen...
    Heb gelijk een cyclus van 28 dagen dus moet vannacht of morgen ongi worden, zo niet dan ga ik weer een test doen, maar ik verwacht t niet.

@Sam4Hope, voel jij je ongi altijd aankomen?

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik zie steeds meer meiden op rood. Dan moet niet hoor! Komop meiden, ik wil meer roze zien.
    Van mij zullen jullie voorlopig nog geen roze zien ben ik bang, want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden :s ...

Ach nog een maandje en dan kan ik eindelijk naar de fertiliteitsafdeling...

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey kelly,

Nou met mijn bibs in de lucht dat doe ik ook niet hoor hahhah. Wel blijven we een minuut of 10 samen liggen en dan buurten we wat. Daarna ga ik pas naar de toilet toe want ik heb het idee dat als ik even blijf liggen ik meer kans heb :(
    Ik moet wel zeggen dat we erop letten welke standjes we doen ahahah want we eindigen altijd in een standje die ze aanraden als je zwanger wilt worden ahahah. wat hebben we allemaal toch veel voor zo een kleintje over he :D

Kuss

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou idd hebben wij dames er heel veel voor over....

Zit nu al de hele middag te wachten op de rode duivels, maar nog niks in zicht, alles hierbinnen is nog wit (slijmerig)... Ik snap toch echt niks van mijn lichaam hoor hahaha :D

18. TVL

TVL Lid

7 apr 2011
    65
    0
    0
    N-Holland
    Hoi meiden,

Hier ook nog geen visite... Morgen is mijn NOD. Wou eigenlijk vanochtend een testje doen maar kon me inhouden. Ben wel vandaag de hele dag spuugmisselijk. Heb maar niets tegen mijn vriend gezegd want die vind dat ik me er veel te druk over maak. Pfff... nou ja, we wachten maar weer gewoon af.

xxx

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier ook nog niks, wel om de zoveel tijd krampjes en steekjes heel erg laag in mijn onderbuik (echt onder de schaamstreek zowat...). Kan dus nog alle kanten op. Wat duurt wachten toch lang...

Ik heb vandaag een belafspraak met de GYN om door te geven hoe de stand van zaken is bij de beweegcursus 'Obesitas' waar ik mij bij aan zou melden. Ben ik uurtje geleden naar de wc geweest, zie ik 2 oproepen gemist van een onbekende beller... Dat was dus de GYN, die belde precies op het meest ongelegen moment van de dag... Ik hoop nu al een uur dat hij nog een keer belt!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kan jij de gyn zelf niet bellen dan? dat je oproep gemist heb

Deel Deze Pagina