NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Is onbekend nummer, dus kan alleen de receptie bellen :( Als ik straks nog niks gehoord heb, bel ik die even.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heb inmiddels 6 pendels gehad. waarvan van 1 nog geen antwoord....

Hoe krijg ik die net zoals jullie onderaan je tekst?

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Bij je handtekening erbij typen. In hetzelfde venster als waar je je banner plaatst.

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Bedankt!

Ik heb in me agenda van 2009 gekeken en toen heb ik een week voor mijn NOD bij de dokter een zwangerschapstest gedaan, en die was negatief. Daarna heb ik pas 3 dagen na NOD getest dus als er morgen geen rode duivels zijn ga ik pas zaterdag of zondag testen... Denk dat mijn HCG wat langzaam op gang komt, tenminste dat hopen we dan maar hihi

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ben ff aan het speuren geweest in mijn agenda van 2009.

In 2009 raakte ik zwanger, een week voor mijn NOD was ik bij de dokter en die heeft een zwangerschapstest gedaan, die was negatief. 3 dagen na mijn NOD heb ik thuis een test gedaan en dat was een twijfelgevalletje, weer 2 dagen laten had ik een positieve test.

Zou het dus nu weer zo kunnen zijn, dat ik vanmorgen negatief getest heb maar misschien dat mijn HCG wat op start problemen heeft???

Herkent iemand dit? (die dus al een kind of meerdere heeft?)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen ervaring mee sry. ik testte 3dagen voor mn nod al posi

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, inderdaad. Ik ben aug. 2010 gestopt met de pil, maar nog altijd geen succes. Heb jij al een kindje?
    Hier de slaat vooral de twijfel toe of we uberhaupt wel zwanger kunnen worden, snap je?

En meestal voel ik hem niet aankomen. Dan denk ik het, maar nee. Meestal heb ik wel voor me ongi last van pukkels in me gezicht. Jij?

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Kelly: nog even een reactie op je vraag over neg. testen e.d. Ik ken wel mensen die voor hun NOD neg. testen en paar dagen erna toch pos.
    Hoop maar dat ik daar ook onder ga vallen en jij ook!

4 dagen voor NOD getest, ook negatief. Maar nog geen bloed gezien.. En hier ook wit slijm (vanbinnen zegmaar)

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja wij hebben samen 1 dochtertje die wordt in dec 2jaar. Mijn man heeft uit zijn vorig huwelijk nog 2 kids een dochter van bijna 12 en een zoon van bijna 9 :)

Ik voel mijn ongi niet echt aankomen, ook niet echt kenmerken dat ik weet dat het komt. Toen ik nog aan de pil was toen voelde ik het wel aankomen en zei ik 't 's avonds ook altijd, van nu kan je nog van bil morgen zijn de rode duivels er weer hahaha

Wij zitten vast in dat schuitje wat over een paar dagen positief test :) Mijn duimen draaien overuren hoor

En hier ook giga slijm van binnen (weet niet of dit dus elke maand normaal is want let er nooit op....)

10. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    helaas bij mij hft t doorgezet! volgende ronde nieuwe kansen :)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jammer Lisetje809. Succes in de volgende ronde!!

Sam4Hope, en al "iets" gebeurd??? Hier nog niks, denk van alles te voelen en denk dat er van alles komt.... maar het is elke keer nog steeds WIT (slijm)

Zie wel hoe ik morgen ochtend wakker wordt........

12. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Kimmey accepteert pb's morgenvroeg 15/09/2011 van 8:00-12:00!!!

Regels van Kimmey:
    * 1 maand lid
    * Alleen pb sturen als ik het aangeef
    * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. inverband met werk en prive leven (zal het wel proberen)
    * PB buiten pendel tijd worden verwijderd

In je pb alsjeblieft aangeven:
    Je naam + achternaam + geboortedatum

Ze pendelt op bevruchting, test, geslacht en bevallingsdatum dus wel even aangeven wat je wil anders pendel ik op zwanger worden dat kan dus op zowel bevruchting als test.

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen,

Wat kan een mens extreem vroeg wakker worden zeg. Om 6u was ik al klaarwakker, mijn man was er al uit want die moet om 7u beginnen. Normaal wordt ik door de wekker gwekt rond 7.20u maar als ik geen wekker zet slaap ik wel eens tot 9u ( ja me dochter ook :))

Ik werd me toch misselijk toen ik wakker werd niet normaal, zelfs de geur (deo en luchtje) van mijn man vond ik verschrikkelijk dat hij al zei ik ben al weg.
    Maar nog geen rode duivels gespot, snap niks meer van mijn lichaam. Volgens mijn wordt ik flink voor de gek gehouden....

We wachten de dag maar weer af,

hoe is het met jouw Sam4Hope? hopelijk bij jouw nog geen rode duivels gezien? Heb toch hard geduimd want kon ook al moeilijk in slaap komen....

14. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Helaas....ik mag op rood :(

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Iedereen op rood... Jammer :(

Iedereen op roze... Joepie :D Hoop ik ook snel bij aan te kunnen sluiten ;)

Hier nog geen ongi te zien... Hopelijk haal ik maandag en mag ik testen (met 2 mooie streepjes als resultaat natuurlijk ;)). Nog geen klachten (om mezelf maar op de grond te houden) dus we wachten af!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jammer Enas succes in de volgende ronde

Mira85 ik zal voor je duimen dat je ook snel op ROZE mag :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kelly, 1 dag overtijd zie ik, wanneer ga je testen? :)

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ alle rode meiden: bah, wat balen zeg! Op naar de volgende ronde en ik duim voor roze dan.

@ twijfeltesters: over 2 dagen nog een keer testen en dan issie vast roze.

@ zwangeren: GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!! Geniet ervan!

Hier nog even vakantie. Zometeen gezellig naar m'n beste vriendin. Ik mag met haar mee naar de VK. Jeej. Vind ik leuk :D. Ze is 1 oktober uitgerekend, dus ben erg benieuwd. Ik heb gezegd dat ik denk dat 't eerder komt, maar 't komt nu toch wel erg dichtbij hahahaha...

Vanavond nog wat artikelen schrijven en morgenochtend denk ik maar weer een keer naar de markt met m'n moeder enzo... ik twijfel nog een beetje. Ik zie wel hoe ik me morgen voel ;) .

Morgenavond J.oshua naar opa en oma brengen. Hij gaat een weekendje logeren. Ik ben echt zeer benieuwd hoe dat gaat hihihihi. Zaterdag gaan wij namelijk samen de zolder opruimen en flink ook! We moeten ook wel, als we er een slaapkamer van willen maken voor J.oshua als er straks een nieuw kleintje komt ;).

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik denk pas van het weekend. Bij me vorige zwangerschap had ik ook pas 3 dagen ma nod een twijfeltest en 2 dagen later een knaller. dus hoop deze keer hetzelfde.....

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik bedenk me net dat ik al aardig richting de 200 dagen ga (cyclus)... 161+28 is??????

Deel Deze Pagina