NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ff snel een vraagje, ik ben nog steeds misselijk maar heb wel gewoon gegeten vanmorgen en smaakte prima, kan je door weet ik t bijv. buikgriep of gewone griep je cyclus in de war raken????

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha kelly meid, je zit je zelfde helemaal gek te maken ;) wacht het weekend gewoon even af. probeer niet alles te linken aan een eventuele zwangerschap want als je toch ongi word, is de klap alleen maar harder. niet gemeen bedoeld hoor ;) maar meer een bescherming voor jezelf als je even wat minder flipt om elke symptoom :p

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hey dames
    Hier nog niks maar heb echt zwaar het gevoel ongi te worden heb sinds vanochtend die krampen enzo...

Dus k verlies mn hoop een beetje :(

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik denk juist ongi te worden maar ik ben al een week niet lekker dus nu zat ik te denken dat mijn ongi wat langer weg blijft omdat ik misschien wel een griepje heb. heb ook helemaal geen symptomen of zo vandaar dat ik denk gewoon ongi te moeten worden

5. kimsenna

kimsenna Actief lid

15 feb 2011
    153
    0
    0
    Hey dames,

Hier geen ongie tot op heden te bekenen, ook geen klachten, moet zeggen dat ik tot 2 dagen terug zware ongie krampen had, maar gisteren en vandaag voel ik helemaal niets. Heb vorige week zaterdag zomaar al eens een testje gedaan, negatief natuurlijk, kon het niet laten.

Voor alle zwangere dames Van Harte en geniet!!
    Voor alle ongie dames, veel succes volgende ronde!

6. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hier ook nog geen ongi. Mijn temp blijft hoog.
    Vanmorgen een testje gedaan met een dipstick, geen 2e streepje.
    Nog maar afwachten de komende week.

7. TVL

TVL Lid

7 apr 2011
    65
    0
    0
    N-Holland
    Hoi meiden,

Vanmorgen een CB-test gedaan. Hartstikke negatief... niet eens iets om naar te turen. Vandaag NOD dus ik verwacht niet dat er nog wat komt. Ongi zal een dezer dagen wel doorbreken. Nou ja, van 't weekend dan maar een borreltje doen als troost...
    Ik hoop dat de overgebleven meiden wel roze krijgen!!

xxx

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Zet mij maar op rood , bruinverlies is gekomen en meestal volgt de rooie duivel dan ... Op naar de volgende ronde

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hey Kelly,
    hier ook nog niks te zien hoor!
    Ook verder nergens last van behalve de bekende kwaaltjes (pijnlijke borsten en vervelend gevoel in me onderbuik)
    Maar geen bloed! Haha ook hier wit slijm vanbinnen...
    Heb wel voor de zekerheid een inlegkruisje aan, want tja.. je weet maar nooit!

Ik wacht zeker nog met testen tot het weekend, of zelfs erna. Dus ik blijf hier voorlopig nog wel even kletsen!

Ennuh, ja ik heb wel eens gehoord als je ziek bent ofzo dat je ongi soms uitgesteld kan zijn. Ik had het eens op vakantie. Erg warm weer, hittegolf en ook geen ongi! Terwijl ik altijd heel stipt was. Kwam toen pas na me vakantie, toen we weer in NL waren. Dus wie weet? Maar ik duim gewoon voor je dat je binnenkort op roze mag ;)

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Het postieve hieraan is dat mn cyclus 32 dagen is gelukkig niet zo lang !! :)

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, aan de ene kant wel flink balen, aan de andere kant kom je er steeds beter achter hoe je cyclus is..
    Ik duim voor je dat het de volgende ronde rozer wordt ;)

12. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Ik mag ook op rood... op naar de volgende ronde..

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #2073 Kelly1312, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
    Hier nog steeds niks....

Alleen nog steeds misselijk, maar eten enzo gaat gewoon als elke andere dag..
    Mijn (.)(.) doen ook niet zeer.... weet natuurlijk niet of je bij elke zwangerschap dat weer zou voelen... Weet dat ik met mijn vorige zwangerschap dat wel had...

Gekke lichamen....

Hoe hoog of laag is jullie temperatuur nu dan?

14. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Hey hey

Ik kom jullie op de hoogte brengen. Gisteren terug bloed laten nemen (eerste waarde HCG was 29,5), net telefoon gehad van gyn. Mijn waarde is gestegen naar 567! Dus heel goed. Ze zei wel dat ze liever nu nog geen afspraak maakt, dat ze liever nog eens bloed laten nemen volgende week woensdag (dan moet het boven 1000 staan) en dan krijg ik ineens een datum voor eerste echo! SPANNEND!!!

Dus wss zullen we vant weekend het goede nieuws gaan vertellen aan de ouders.

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gefeliciteerd meid :D Lekker genieten en snel naar jullie ouders!!!

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Kellyae: wauw, dat is goed nieuws! En die waardes zullen dan zeker wel weer hoger zijn. Veel plezier met het vertellen van de ouders!

@ Kelly1312: je lichaam kan je zo voor de gek houden, hier ook hoor! Met vlagen misselijk, maar honger als een paard!!! Ik blijf eten! Nou ook niks voor mij hoor. Ontbijt normaal niet eens.. Dus tja, tis maar net wat je zelf wil denken haha. Maar we houden we moed erin! Geen bloed tot nu toe he.. :)

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ben ook geen ontbijter. Altijd een kit kat chunky of een bros :(:p En ik vreet me klem aan drop zoete zoute maakt niet uit!
    Manlief is lekker chinees aan het halen, ik zou wel een paard op kunnen eten hahahaha

Hier ook nog niks te bekennen........................................

Wat vind je trouwens van mijn pendels? Grappig he, niemand denkt hetzelfde hihi

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha, dat is heel apart ja.
    Ach, als 1 er maar gelijk heeft he ;)

Zelf weet ik niet goed wat ik van pendelen moet denken. Vroeger zelf wel eens gedaan, maar om me daar nou aan vast te houden. Nee...

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik weet ook nog niet echt wat ik ervan moet denken maar ik vind het wel grappig.

En al nieuws???

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pff niks noppes nada..

Jij?

Had jij deze ronde al getest of niet?

Deel Deze Pagina