NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Haha, je bent zo oud als je je voelt zeggen ze ook wel.

Al een huwelijk achter de rug. Wij wonen nu een jaar samen en pas getrouwd. Ben ook echt van plan het maar eenmaal te doen. Ben nu na een huis kopen en trouwen arm! Dus sparen voor de toekomst.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben 25 en mijn man 26. zijn 2jaar geleden getrouwd op 22juni en 2weken later op 8juli werd onze zoon geboren :D hoog zwanger op stadhuis was toch best wel spannend :p
    wij zijn op een 'gratis' maandag ochtend om 9uur getrouwd. we houden beide niet van in het middel punt staan en toch wilden we met onze naaste familie erbij trouwen. Had er ook niet aan moeten denken om met die hittegolf en dikke buik die op knappen staat, een mega lange dag met veel drukke dingen te hebben. klein was perfect voor ons

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ja en we hadden samen een nieuwbouw huis gekocht (mijn ouders stonden garant) we waren nog heel jong. Woon nu alweer bijna 5 jaar samen.

Ik heb al heel veel meegemaakt in mijn jonge leven hihi, maar veel negatieve dingen hoor. Nu nog steeds eigenlijk met de kids van mijn man.... Vechten om de kids waar ze mogen wonen, zijn ex heeft borderline daar is niet tegenop te vechten.
    Hebben na hun scheiding 2 jaar bij haar gewoond, daarna 2.5 jaar bij ons (ze zijn daar uit huis gehaald en bij ons neergezet door zorg instanties)
    Nu wonen ze sinds januari in een crisis opvang en gaan ze waarschijnlijk als alles in orde komt qua papierwerk bij haar broertje en zijn vrouw wonen.
    Waarom? De strijd bleef, we zitten al 5 jaar om het half jaar zo'n beetje bij de rechter omdat zijn ex de kids terug wil en ze de kids helemaal gek maakte in een omgangsweekend.
    Kids zijn doodsbang voor moeder maar niemand geloofd de kids, wat doe je er dan aan als vader zijnde??? Niks want je bent máár de vader en je hebt niks te willen!!!

Das een heeeeeeel lang verhaal een heeeeeel stuk korter gemaakt :)

Denk dat ik wel 10 boeken kan schrijven over deze afgelopen 7 a 8 jaar

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    wij zijn ook op een maandag (gratis) getrouwd lekker makkelijk en snel! En toch wat familie erbij.
    Ik was toen 27 weken zwanger

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Wij zijn op een vrijdag getrouwd, feestje 's avonds. Dus groots.
    Hadden we ook voor gespaard. Vorig jaar nieuwbouw gekocht, huren duurde nog jaren. En we stonden al 3 jaar ingeschreven.

@Kelly: borderline, ik weet hoe erg dat is. Een klasgenootje had (heeft) dit ook. Verschrikkelijk! Altijd problemen met haar.
    Kwam nu solliciteren bij ons bedrijf, heb meteen mijn leidinggevende gewaarschuwd. Ze verzon van alles en was goed in manipuleren.

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    #2146 Sam4Hope, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    Ben een avondje weg, en kon weer wat lezen, wat fijn!

Ikzelf ben 24, mijn man 27, zijn een jaar getrouwd. En wonen al bijna 3 jaar samen. Al zon 7 jaar samen ondertussen.
    Wel op een vrijdag, dus feestje en al. Maar niet super groots groots zegmaar. Maar erg vermoeiend, en inderdaad duur!!

Dames, we zitten al op 3 dagen overtijd (12 uur geweest he) Hahaa

Ennuh Kelly, ken je verhaal, blijft rot! Kan met je meeschrijven ;)

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ben uit de spanning ik ga jullie verlaten en mijn naam mag op rood helaas. net wakker geworden met giga buikpijn en kramp (nog nooit zo gehad) op naar de volgende ronde. moet even mijn banner aanpassen maar weet nog niet op hoeveel dagen ik zal zetten 28 zoals de afgelopen tijd of 31??

hoop voor jullie wel roze!!! en blijf nog wel lezen hier hoor

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    he balen Kelly.Die verdomde duivels. dat ze wegbleven. Veel succes volgende ronde.

Ik ben nu nog 29, byna 30 en vriendlief is 31. En zit nog steeds te wachten tot hy my vraagt om te trouwen haha. Maar komt heus wel goed.

En wat luister ik goed naar m....hy zegt nog niet testen en ik doe t niet ook. Is ook voor t eerst.Eigenlijk best knap haha.

9. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    He jammer Kelly.

Hier een temp stijging en nog steeds geen ms.

10. TVL

TVL Lid

7 apr 2011
    65
    0
    0
    N-Holland
    Wow, avondje niet gelezen en dan kun je weer ff lekker bijlezen!
    @Kelly, sorry voor je meid. Op naar de volgende ronde. Ik hoop echt voor je dat het dan lukt!

Ik ben 25 en mijn vriend is 30. Wij zijn niet getrouwd. Hebben huis gekocht en daar is al ons geld in gaan zitten. Vinden we eigenlijk niet zo erg. We zijn allebei heel gelukkig met of zonder huwelijk :)

Hier is nog steeds niets doorgebroken.. was gisteren wel aan het sporten en dat ging voor geen meter! Buik deed zeer, beetje stekend zeg maar en was misselijk van het springen en dansen(zumba). En dan ga je gelijk twijfelen he? Mag mezelf niet gek maken denk ik dan maar bij mezelf.. Ik ga morgenochtend nog een test doen als er dan nog niets gebeurd is. De laatste was donderdag en dat was niet met ochtendurine dus ik wil deze van morgen wel echt goed doen. SPANNEND..............

xxx

11. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @TVL
    Inderdaad ik twijfel ook als ik krampen heb. Spannend morgenvroeg!!!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #2152 Kelly1312, 17 sep 2011
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
    TVL spannend morgen ochtend!!! Hoop voor je dat je een mooie positieve test krijgt!!!

Mopke, jij krijgt ook vast en zeker een mooie test!! Weet je al wanneer je gaat testen?

Jeskejes, goed hoor dat je nog niet gaat testen! Wanneer mag je testen?

Manlief is ziek (oftewel verkouden) hij ligt nog steeds op bed. Ik ben vanmorgen maar lekker met dochterlief boodschappen gaan doen.

Zij zit nu lekker een dvd'tje te kijken en moeders kan aan de slag met wassen, drogen en strijken :)

Zijn jullie mannen ook zo zielig als ze zeggen dat ze ziek zijn? Hier gaat er 1 bijna dood hahahahaha het is maar goed dat mannen geen kinderen op de wereld hoeven te zetten!! Zouden ze niet aankunnen hoor!

Ik voel me ook echt beroerd, maar ja mama's kunnen nou eenmaal niet ziek zijn of lekker in bed blijven liggen. Heb echt een mama's kindje :D

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @Kelly, ik denk dat ik maandag of dinsdag ga testen.

Mijn man gaat ook bijna dood als hij ziek is. Ligt dan heel zielig te zijn. Met een dekentje op de bank, heel zielig lopen. Haha.

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He Kelly, wat balen zeg! Ik had nog zo voor je geduimd!
    Alle dames, ik duim met jullie mee hoor..

Maaruh.. Ik kon me daarstraks niet meer bedwingen! Pijn in me borsten neemt met vlagen toe, en was het zo zat! Maar eigenlijk durfde ik niet te testen, aangezien de vorige negatief was. En ik om 7u vanmorgen al was gaan plassen. Mja, lag te slapen tot 11:45 en man zat nietsvermoedend achter de pc te gamen. Dus ik toch maar getest.. En wat denk je? En staat een 2e streepje!! :) Ik zit hier nog steeds te shaken van de spanning! Manlief test onder zn neus geduwd, en die vroeg doodleuk: ja en wat betekend dat.. Oef! Mannen haha
    Ik weet niet hoe je hier een foto moet plaatsen eigenlijk..

Ik ga morgen ochtend nog eens testen met ochtendurine, en kijken of het nog steeds een 2e streepje is hihi. Weet niet wat ik met mezelf aanmoet vandaag! En het ergste, moeten nog bij schoondouders langs vandaag...!!

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
  16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo die is echt wel knallend hoor!!! Gefeliciteerd voorzichtig alvast!! Ben blij voor je!!!!

17. kleinemuppet

15 sep 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou sam4hope,

Dit is een vette zwangerschapstest,
    van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

En alvast veel voorpret gewenst met het verspreiden
    van jullie leuke nieuwtje.

Greets Muppet

18. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    hey ik zie hier ROZE gefeliciteerd!
    Helaas ook weer iemand op rood :( Balen suc6 in de volgende ronde.

Hier nog steeds niets! Mijn cycus zou wel van slag zijn, maar waarom :(

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hihi, kan het zelf nog niet echt geloven.
    Manlief vroeg ook hoe betrouwbaar zo een test is.
    Want die is slecht in dingen voor zich houden, vooral zulk nieuws. En omdat we vanmiddag naar zijn ouders gaan..
    Wat denken jullie, zouden we het nu al kunnen vertellen?
    We weten dat er nog zoveel mis kan gaan, maar toch??

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dank je wel, het mocht ook wel, ronde 13...
    Ik ga voor jou heel hard duimen voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina