Zo Sam das een mooie duidelijke. Ik denk dat mn NOD vrijdag was. Dus 2dagen overtyd. Thnx Roozjuh. Baal idd wel maar ja geen bloed geeft moed zeggen ze.
Balen Jeskejes, hoop dat je snel alsnog een positieve test in handen hebt!! Sam4Hope, jij bent echt wel hartstikke zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Jeskejes: misschien nog te weinig HCG? Kan hoor! Zijn er veel die 2 dagen over tijd nog negatief testen! Zolang er geen bloed te zien is hoop houden! @ Kelly: jaja, deze is heel mooi knallend! Haha
Ik probeer ook hoop te houden. Maar das toch moeilijk hihi. Je wilt gewoon duidelijkheid en die heb je nog niet. Maar meid lekker van genieten en strooi maar wat HCG.
@Sam die is duidelijk! @Jeskejes jammer van de witte test. Zolang er geen ms komt kun je het nogmaals proberen! @hier: Heb vanmorgen een test gedaan, gedwongen door manlief, er staat gewoon een licht streepje! Kan het niet geloven... Ik ga morgen opnieuw testen omdat hij nu zo licht is. Foto ga ik straks maken.
Nou Mopke, ik ben benieuwd!! Kom maar op met die foto! En Jeskejes: ik durfde ook niet na die negatieve test, maar zo zie je maar, gewoon nog even afwachten een paar dagen. Zolang er geen bloed te zien is is het goed toch?
@Mopke, ben heel benieuwd meid! Wat een goed nieuws! Ik heb vanmorgen een CB-test gedaan. Helaas weer negatief. Heb nu flink krampen en hoofdpijn (mijn teken dat de rode duivels gaan komen). Verwacht dus dat het morgen doorbreekt. Maar... geen bloed, dus we geven nog niet op! xxx
Spannend Mopke..... Kom maar op met die foto kunnen we even mee turen!! TVL, balen he die negatieve testen maar inderdaad nog geen bloed dus wie weet....
Jahh, dat is een heel licht streepje! Maar hij staat er toch mooi! Over 2 dagen nog eens? Of wacht je wat langer? Maaruh toch heel voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik wilde morgen weer testen omdat ik gisteravond erg veel water op had en urine was niet geconcentreerd.
Mopke, spannend en toch ook alvast: joehoe (voorzichtig blij) Kom maar op met die knaltest morgen of overmorgen! Sam, ik denk dat je misschien wel een beetje zwanger bent Gefeliciteerd! Hier een pennestreepje gepiest op een sensitest cassette test. Hoera (not). Afijn, we wachten af (begin daar aardig bedreven in te worden ) en zou het nu ook niet erg vinden ongi te worden. IETS. Denk dat mijn lijf toch meer in de war is dan ik dacht na de laatste vmk (aug.), want heb nog steeds pijnlijke boobs. Hormonen zijn rare dingen.
Hoera nog meer Roze gefeliciteerd! Hier nog steeds niets Ik zit inmiddels al op dag 42. IK weet inmiddels met mezelf geen raad meer. Vrijdag nog gestest weer negatief, dus nou maar wachten tot de ongi om de hoek komt. Ik heb met mezelf afgesproken niet eerder dan volgend weekend weer te testen. Als hij dan nog negatief is en er is nog steeds geen bloed ga ik naar de huisarts. Maar ik hoop eigenlijk gewoon op een posi test volgend weekend
@ Mopke: ik feliciteer jou meid! Zo zag de mijne er ook uit toen ik zwanger was van ons kleine manneke....Geniet ervan!
Mopke, morgen weer testen met ochtendurine! Scheelt zoveel. Mijn 1e test was met middagurine, ook veel minder knallend. Die van vandaag, nja je ziet het, net zo donker! Super leuk dat er nog meer roze op de lijst komt. En kan je je aansluiten bij de Mei 2012 moeders haha
Bedankt dames! Kan het nog niet goed geloven... Ik ga morgen nog een keer testen, dan geloof ik het pas denk ik!