NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Heb An erbij gezet, welkom hier meid, en hopelijk snel een plakkertje! Gun het je enorm!
    xoxox

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Welkom terug lieve An!

Laten nu wij deze maand de deal maken dat we samen zwanger zijn (EN BLIJVEN)

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja je hebt helemaal gelijk, dat wachten duurt lang, en het niet actief bezig zijn ha ha.

4. Maia

Maia Niet meer actief

gimana schijnt een erg groot goed gehalte te hebben. Bij mij dus niet ;) maar ze heeft het dus best wel vaak goed,dus wie weet.

@an: welkom terug :(

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Bij mij had ze eerst augustus (test) gependeld maar dat is vorige week (voor mijn NOD) omgeslagen naar september...
    Ben eens benieuwd...

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Welkom alle nieuwe dames!

Pendels geloof ik niet zo in, het is wel grappig om te zien.
    Ik ga eens even wat eten klaar maken.
    Voordeel van vakantie= op tijd eten.

7. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lijst is niet meer actueel.. ik sta er niet meer op... ;)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Bah, email heeft me weer eens doorgezonden naar het laatse bericht :s...

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ooh geweldig helemaal super.

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje he, ik hoorde jullie over dat pendelen praten dus ik dacht: leuk! Ik zoek er ook eentje op.
    Enfin, ik een berichtje gestuurd naar een van die dames, krijg ik heel kortaf terug " ik pendel niet"
    Dus ik worstel me door dat hele topic heen, zie ik dat je aan allerlei regels moet voldoen en een abonnement moet nemen enzo
    Dus ik zeg; joh, je hoeft niet zo kortaf te doen, ik had al die regels niet gelezen. Sorry! Maar laat maar zitten, mij te ingewikkeld.
    Krijg ik een heel epos terug met als mooi slot: stik er in met je rotopmerking

Nou moe; ik heb al spijt dat ik het ooit gevraagd heb! Dacht dat iedereen zo lief was voor elkaar hier. Er zijn blijkbaar uitzonderingen :cool:

Dan maar geen pendel!

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ BB: ik heb je even een PB gestuurd...

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ BB, ik wilde ook keer pendelen of hoe je dat ook zegt. maar zou megod niet weten bij wie. had ooit in een topic gelezen het een en ander en het boeid me toch wel alleen niemand kon mij verder helpen. rare opmerking zeg van die meid.. pfff

15. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    @de vraag wie het weet, de vrienden. Puur omdat ze bleven drammen wanneer wij een keer een kind kregen. Ligt bij mij gevoelig door meerdere mk's in het verleden (met ex partner). Vriendje lief was het zat en heeft het eruit gegooid dat we bezig zijn maar dat het niet voor iedereen zo makkelijk gaat ( heb allemaal eerste maand raak mensen in m'n omgeving)
    Jammer genoeg is het letten op alles er voor in de plaats gekomen. Onder het mom, Oh dat kwaaltje had ik ook, ben je soms zwanger???:x:x
    Iemand daar ook ervaring mee en tips hoe er mee om te gaan. Begin nu de meest extreme personen daarin maar te ontwijken:p:p

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik zou denk ik gewoon zeggen dat je er niet constant mee bezig wilt zijn en dat je dus ook niet zit te wachten op de kwaaltjes die zij wellicht gehad hebben in de zwangerschap. Daarbij is ieder lichaam anders en zul jij misschien wel geheel andere kwaaltjes hebben...

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Bb dat meen je niet. Ik heb ook wel eens een dame gehad die lot van stof was en heel veel die gewoon niet reageren. Heb wel altijd pendels gekregen van bijvoorbeeld moi78 en proudmama

18. misty83

misty83 Lid

31 jul 2011
    58
    0
    0
    wijkverpleging
    hoekse waard
    Hallo Damens,
    Jullie zijn vandaag lekker actief geweest;)
    Wachten duurt altijd lang, voor ons word het begin volgende week extra klussen en de dagen kruipen voorbij.
    Ik had ma. echt zo'n dag van ik wil het en wel het lieft nu.
    Weer een collega, oud klasgenootje enz. zwanger of bijna aan het bevallen. Het lijkt wel of al mijn hyves vrienden zwanger zijn of weer zo'n schattige foto er op zetten! Zo dat ben ik weer even kwijt.
    En dan starten wij nogmaar in de 2e ronden! Echt super veel respect voor de damens die al zo lang bezig zijn!!!!!

De vraag van vandaag wil ik nog even beantwoorden:
    Bij ons weet mijn moeder en zus dat ik ben gestopt met de pil, maar meer zo van ik wil stoppen met al die hormoon rommel en als we kinderen willen kunnen we gelijk starten. Maar volgens mij heeft mijn moeder het wel door.
    Dat we echt bezig zijn weet alleen mijn vriendinnetje en daar vertel ik ook alles tegen.

fijne avond allemaal. xxxx

19. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    Some doctor on TV this morning said the way to achieve inner peace is to finish all the things you have started.
    So I looked around my house to see things I'd started & hadn't finished, then I finished off a bottle of Vodka, a botle of Baileys, a bodle of wum, a pock of Prungles, an a boc a choclez. Yu haf no idr how bludy fablus I feeel now. Plaese sned dhis orn to dem yu fee ar in ned ov iennr piss

nu nog int nederlands:p ben ni zo goed in andere taal!!!

20. Maia

Maia Niet meer actief

@BB: Ik heb 1x een aanvraag gedaan bij een van de dames ooit waarbij ik iets was vergeten, kreeg ik ook heel kortaf reactie terug, ik weer gemaild maar nooit meer pendelreactie gekregen. Ach. Ik vond het gewoon leuk om te proberen. En van de meeste dames krijg je juist wel hartstikke leuk reactie op de pendelaanvragen!

Deel Deze Pagina