denkt iemand er wel eens overna WAT als het niet komt, ik bedoel...als blijkt dat je onvruchtbaar bent? hoe ga je dan je leven invullen? denk je dan aan adoptie, pleegkind, oid?
Daar probeer ik niet aan te denken. Als dat zo is, dan zullen we dan wel zien. Ik wil me nu nog niet te druk maken in alles, want piekeren staat alleen maar in de weg, denk ik. En tegenwoordig kan men al heel wat op geneeskundig vlak. Natuurlijk weet ik wel dat dit niet bij iedereen zo is, maar ik hoop dat wij hier nooit mee geconfronteerd moeten worden. Positief ingesteld blijven!!! Stress is sowieso niet goed!
Ik probeer ook positief te blijven, en ben echt heel erg aan het hopen dat wij een kindje van ons 2 kunnen hebben!
onvruchtbaarheid is bij ons niet van toepassing, want we hebben al een kindje. Maar ik heb begin dit jaar een missed abortion gehad en dat zet je ook aan het denken. Vooral mijn man begon heel erg te twijfelen of hij nog wel een tweede kindje wilde. Ik heb hem op een gegeven moment ook de keus gegeven, als hij het echt niet meer wilde (lees: durfde), dan niet want we hebben al een kindje en daar ben ik super gelukkig mee. Uiteindelijk is hij bijgedraaid en was het voornamelijk angst. Maar blijkt dat over een half jaar o.i.d. we nog steeds niet zwanger zijn, reden onbekend of weet ik veel wat, weet ik niet of we de stap in de mmm zouden gaan zetten. Want we hebben al een kindje en met haar voelt mijn gezin bij wijze van al voldoende als je me snapt. Maar ik begrijp dat het anders is als je nog geen kindje hebt of als je kinderwens zo groot is dat je alles zou willen proberen. Wij hebben dit niet, een tweede kindje zou ook ons laatste kindje zijn, maar ik heb ontzettend veel respect voor alle vrouwen (stellen) die wel die moeilijke keuzes moeten gaan maken, mmm, of later inderdaad adoptie of evt pleegzorg. Lijkt me een erg moeilijke keuze.
Ik denk daar zeker over na. Zeker met wat ik al heb meegemaakt. Vriendlief en ik hebben er ook al uitgebreid over gesproken. Met zijn 2-en zijn we blij. We zien een kind als een toevoeging van ons geluk maar hoe de kleine komt weten we niet. De mmm is iets waar we niet gelukkig van worden. Maar nog ongelukkiger worden we als we niet alles hebben geprobeerd. Daarom gaan we eraan beginnen. Ach als ik kanker al overleef dan overleven we die mmm ook wel!! Probeer er niet teveel aan te denken. Ik ben van mening dat als je positief blijft alles goed komt
Heb 3 miskramen gehad. Allemaal na mijn behandeling. Maar ik heb geen idee hoe wie wat waar. Voor dat ik ziek werd waren we nog niet met kinderen bezig...
oke! dus zwanger worden kan wel. alleen moeten ze blijven plakken!!!ik wens je veel succes, en hopen dat je goed nieuws kan melden!
Vanavond inseminatiepoging nummer 3. Spannend hoor. Mijn nichtje van 4 logeert hier nu. Ze heeft haar eigen kamer mogen versieren (op het behang tekenen en schilderen, want gaan binnenkort opnieuw behangen). Nu ligt ze heerlijk tussen haar eigen kunst te slapen. Wel raar om te insemineren als zij er is hoor haha. Maarja. Veel 2e kinderen zullen ook wel verwekt zijn als de 1e in huis was, dus moet kunnen. Deur op slot (van ons) en stil zijn haha!
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen,) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) 2. Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3 ) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) 3. Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) 4. Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388( 1e kindje, 6e ronde) 5. Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) 6. naliey (1e kindje, ronde 46) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) 7. N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09(3e kindje ronde 1 ) 8. Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) 9. Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) 10. Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) 11. Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) 12. Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Toerist18 (2e kindje, ronde 3) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. Naatje Lachebekje74 (1e kindje, ronde 2) 15. TVL (1e kindje, ronde 5) Onbekend - Datumloos: Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Hellow86 (1e kindje, ronde 1, na MK6wk) Bloempje83 (2e kindje, ronde 1 na vmk 5,3wk) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Totaal: 56 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven __________________ Heb mezelf ook even toegevoegd
Heb weer wat bij te lezen gehad. @ An1985: jeetje wel heftige tijd geweest dan. Hoop voor je op snel een plakbeeb! @ Misty: Ik heb het deze maand ook (hangt er iets in de lucht ofzo??) Ook paar dagen ongi, dag of 2 niks en gisterenmiddag ook weer bloed.. Maar goed dat ik weer ovutesten heb aangeschaft om te kijken wanneer me eisprong is... @ Evira: succes!! @ Babyverlangen: had dezelfde vraag aan Evira, thuis??
heey allemaal, ik ga denk ik 1 september testen.. Ow als ik eraan denk vind ik het al spannend hahaha. Weet iemand of na een miskraam je eisprong ook eerder kan komen of kan je eisprong alleen maar later komen doordat je cycles helemaal van slag is?? ik voel weer gekke dingen in mijn buik, opgeblazen gevoel, kleine gekke steekjes voel ik in mijn zij. Kan dit duiden op een eisprong of kan dit ookal een innesteling zijn omdat mijn eisprong misschien wel eerder is geweest? Verder had ik gisteren minimaal bloed bij het afvegen. Er zat een klein beetje bloed aan het wc papier na het afvegen. Ik heb daarna het wc papiertje een stukje in mijn vagina geduwd om er zeker van te zijn dat het uit mijn vagina kwam en dit was het geval. ik hoop niet dat ik mezelf weer eens helemaal aan het gek maken ben. Succes allemaal !!
Ik kan je maar 1 tip geven Chanelle: temperaturen! Alleen dan kun je echt goed peilen wanneer je eisprong is. En zeker na een miskraam is het fijn om dat te weten...