Haha, het is of ik mezelf zie rekenen! Ik ben precies het zelfde. Maar goed ook wel in mijn achtehoofd houdend dat het wel veel langer kan duren!!! Maar het zou wel erg leuk zijn om idd rond die tijd een kleintje te krijgen lekker zomers pronken met de wagen, haha. En dan natuurlijk wanneer je het dan bekend kan maken, tijdens de verjaardag van schoonmoeders of juis tvan man lief We wachten nog maar rustig af. groetjes
Ik denk dat men eisprong eraan zit te komen heb zo op en af steekjes rechtsonder in men buik sinds vanmorgen ^^ natuurlijk is vriendlief net vanavond niet thuis... xD
Hihi, vanaf dat mijn ongi gedaan is toch wel redelijk vaak En rond ons eitje nog iets meer. Al durft er bij ons ook al eens een dag of 2/3 tussenzitten hoor, als 1 van os 2 moe is ofzo... Ach, het moet nog wat leuk blijven ook hé
Neen ik vrees dat het pas tegen de avond zal worden hij is toch al zeker tot en met de middag weg ben niet zeker of het mijn ei is natuurlijk ik doe niet aan tempen en ovu's ik ga gewoon af op die steekjes Och ja we zien wel wat er gebeurd! Liefs
Ok je kunt dus het beste testen (ovu) met middag urine. Maar dan zou het betekenen dat ik volg zat op m'n werk moet testen, uiteraard op de wc Zouden jullie dat ook doen? Je moet je nl wel aan dezelfde testtijden houden, en 12.00 uur is op zich wel een mooie tijd. Zo'n test hoeft natuurlijk ook niet lang te duren. Als een collega dan vraagt waar ik bleef, zeg ik gewoon dat ik moest poepen Ach je moet er wat voor over hebben he, voor die schattige beepjes
Over het klussen tijdens ongi: Ik tijdens de eerste 2 dagen liever niet, maar op de laatste lichte dagen heb ik er niet zo'n probleem mee. Als je zin hebt heb je zin toch? Gewoon gelijk aansluitend gaan douchen, dan is er niks aan de hand
Ergens komende 2weken is mijn eisprong (als ik m niet al heb gehad) dus vanaf vandaag ben ik Kabouter Klus klusserdeklusserdeklus Vraag van de dag: nee nog nooit tijdens ongi, vind dat geen smakelijk idee
Wat betreft klussen en ongi: Nee! Vind ik niet prettig en manlief gelukkig ook niet (al denk ik dat hij meer rekening met mij houdt dan met zijn lusten ).
Ongi en s.x, alleen de laatste dagen wel eens onder de douche gebeurd. Al heb ik wel eens gehad dat het over was en door de s.x weer begon te bloeden. Manlief schrok zich kapot van zijn knalrode ... hihihi
Shit! Ik bedenk me net dat ik vanmorgen vergeten ben te tempen. Net in de belangrijkste dagen rond mijn eisprond grrr
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen,) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) 2. Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3 ) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) 3. Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) 4. Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388( 1e kindje, 6e ronde) 5. Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) 6. naliey (1e kindje, ronde 46) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) 7. N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09(3e kindje ronde 1 ) 8. Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) 9. Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) 10. Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) 11. Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) 12. Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Toerist18 (2e kindje, ronde 3) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. Naatje Lachebekje74 (1e kindje, ronde 2) 15. TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos: Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Hellow86 (1e kindje, ronde 1, na MK6wk) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Totaal: 58
@toerist18 van ovu-testjes zou ik al zenuwachtig worden, dus op het werk helemaal. Maar waarom zou je het niet op je werk doen als jij het verder niet erg vindt. Vind het nogal wat hoor om aan een collega te vragen waar die zolang blijft iedereen heeft toch wel eens wat langere tijd nodig op de wc, das privé hoor. @bloempje83 Balen
HoiHoi In principe komt er geen rol voor de biologische vader. Hij heeft zelf kinderen en doet dit alleen om ons te helpen. Wij wilden echter wel graag iemand die bekend is voor, zodat ons kind hem kan zien wanneer ie wil. Kinderen willen toch weten waar ze vandaan komen, op wie ze lijken enz. Dus het wordt echt ons kind, het krijgt twee mama's en daar moet ie het mee doen Maar de biologische vader is wel beschikbaar. Daar hebben we ondertussen een vriendschappelijke band mee. Komt af en toe eens op visite, met een verjaardag of zo. Op die manier kan het kind toch een soort van band hebben met hem, dat vonden wij wel belangrijk. Groetjes!
De inseminatie is trouwens niet doorgegaan. Ben er erg verdrietig onder. Zie mijn weblog voor meer info. Ik weet dus nu al dat ik op rood mag en dat doet pijn....