NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb geen peetoom/tante voor onze zoon... weet niet eens hoe dat allemaal in zn werk gaat :p neem aan dat zoiets op papier moet staan enzo?

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nee hoor, dit hoeft niet op papier te staan! In ons geval is het in het testament opgenomen, maar je kunt gewoon 1 of 2 personen vragen om peetoom of peettante te zijn als je dit wil (je kunt ook 2x een peettante of 2x een peetoom doen). Het hoeft niet hoor ;)

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    dank je. ja is erg dankbaar een ontzettend leuk werk. elke dag is weer anders.

4. Hoi meiden, even niet op dit topic geweest om wat afstand te nemen, maar had vanmorgen zo'n mooie tempstijging dat ik die wil komen showen. Probeer in de laatste week voor nod wat meer aanwezig te zijn. Zijn er al meiden met symptomen?

5. NOD-lijst 1-15 September 2011

1.
    Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen)
    Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk)
    Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk)
    ladyjade(1ste kindje, ronde 6)
    november (2e kindje, ronde 1)
    Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK)
    Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3)

2.
    Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3)
    zespri (ronde 7)
    Volonta (2e kindje, ronde 4)
    Evira (1e kindje, ronde 3)
    Lotte30 (1e kindje, ronde 9)

3.
    Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1)
    Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2)
    mandjuh86
    berbeltje (1e kindje, ronde 2)
    my faith (2e kindje, ronde 8)

4.
    Dromertje35 (1e kindje, ronde 3)
    Linda250388 (1e kindje, 6e ronde)
    Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK)

5.
    momfertje ( 2de kindje ronde 5)
    Meisje1982 (2de kindje ronde 1)
    Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK)

6.
    naliey (1e kindje, ronde 46)
    Kersje (1e kindje, ronde 3)
    An1985 (1e kindje)
    Stinkerbell (2e kindje, ronde 2)

7.
    N80 (1e kindje, ronde 5 na MK)
    Susy (3e kindje, ronde 1)
    Gyino (2e kindje, ronde 2)
    Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen)
    Misty83 (1e kindje, ronde 2)
    Snowy09 (3e kindje ronde 1 )
    Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4)
    Skaya (1e kindje, ronde 6)

8.
    Ikke21 (3e kindje, ronde 2)
    Koe (1e kindje, ronde 2)

9.
    Liesje1 (1e kindje, ronde 10)
    0903 (1e kindje, ronde 7)
    Mukje (2e kindje, ronde 4)

10.
    Baby Boom (3e kindje, ronde 14)
    Kellyae (2e kindje, ronde 4)
    Louan (1e kindje, ronde 6)
    Posh84 (1e kindje, ronde 9)
    Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk)
    Babyverlangen (1e kindje, ronde 7)
    Behappy (1e kindje, ronde 1)
    Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk)
    Michelle77 (2e kindje, ronde 1)

11.
    Steffie (3e kindje, ronde 2)
    Kimmytje (1e kindje, ronde 5)
    Mirabella (1e kindje, ronde 5)

12.
    Nannie73 (2e kindje, ronde 4)
    Mopke (1e kindje, ronde 1)
    Floortje84 (1e kindje, ronde 5)
    NatasjaM (3e kindje, ronde 9)

13.
    vmb1981 (1e kindje, ronde 1)
    Marcia85 (1e kindje, ronde 8)
    Toerist18 (2e kindje, ronde 3)
    Sam4Hope (1e kindje, ronde 13)
    Lila1978 (1e kindje, ronde 4)
    Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3)

14.
    Naatje
    Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2)

15.
    TVL (1e kindje, ronde 5)
    Kimsenna (1e kindje, ronde 3)
    Natasja73 (3e kindje, ronde 4)

Onbekend - Datumloos:
    Roozjuh (2e kindje, ronde 3)
    Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad)
    jeskejes (1e kindje, ronde 10)
    Arnoe (1e kindje, ronde 14)

Totaal: 71

Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven

Even de lijst er weer bijgepakt!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    peetoom/tante: manlief en ik hebben t er wel eens over gehad maar hij wilt dat zijn broer peetoom word, en ik wil dat mijn broer t word :p dus daar zijn we nog niet helemaal over uit. Mijn schoonbroertje wilt hij omdat ze goeie band hebben. maar in mijn ogen is hij niet de juiste persoon ervoor (erg kinderlijk en geeft zn geld uit aan de verkeerde dingen) Mijn broer daarintegen is een serieus iemand, heeft alles in zn leven goed op orde en dus in mijn ogen de geschikte persoon ervoor. vind alleen een goeie band niet de juistje reden is voor peetoom, maar een goeie ondergrond kwa financien en vastigheid vind ik erg belangrijk. stel dat mijn man en ik verongelukken, weet mijn schoonbroertje niet eens wat hij moet doen. heeft van zn leven nooit een luier gezien en weet ook niks van kinderen. ja hij speelt heel lief met mn zoon, maar eten en slapen, school.. nee daar heeft hij totaal geen verstand van.

hoe hebben jullie die keuze gemaakt?

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    haha die ken je wel. alleen ik doe het alleen als ik de gene naast me heb.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    doe jij het ook? joh wat leuk! :D hmzz almere is niet zo heel ver weg... ;):p

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik snap niks van deze tekst, verklaar je nader:(

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    omdat mijn wens uitkwam (zeer gedetailleerd) hoe mijn 1ste kindje eruit zou zien (en in mijn gedachten en gevoel zou het altijd bij 1 kind blijven) gaat zij er vanuit dat het inderdaad bij 1 kind blijft en dat zij mijn gevoel van vroeger geloofd dat er ook geen 2de bij gaat komen (moet zo zijn, zegt ze)

beetje lastig uit te leggen :p óf ik bedenk me, óf ik kan niet zwanger worden of of of.... kortom mijn zoon blijft enigst kind denkt zij

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Vernoemen;onze zoon is vernoemd naar beide (overleden) opa's.
    Beeb 2 (hopelijk) wil ik graag vernoemen, als het een meisje word na beide oma's, en zoontje; naar m'n man, vind ik lief en leuk.

Peettante/oom;hebben we niet ook niks op papier staan, mijn man vind dat mocht er iets met ons gebeuren, een familielid lijkt hem juist niet leuk.

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ke ik snap hem, ze verwachten het niet meer van jou.
    Ik denk dat hier ook wel mensen staan te kijken, mannetje wilde eerst ook nooit een 2e.
    Nu GELUKKIG wel, pak van m'n hart!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    iedereen(behalve die vriendin dan) verwacht dat wij binnenkort met het nieuws komen dat ik weer zwanger ben. op een of andere manier vinden ze mij een persoon voor 2 kids :p

mooi dat je kerel nu ook een 2de wilt! :D

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ooh dus er is nog ergens hoop dat ik ooit tante kan worden??
    mijn zusje, nu 25, roept ook al haar hele leven dat ze geen mama wilt worden. maar heb zelf het gevoel dat dit een beetje veranderd is met de komst van haar neefje. en ze heeft nu een vriendje die wel erg graag kinderen wilt.

lijkt me zo leuk om tante te zijn.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vraag van de dag: (niet bedoeling om een discussie te beginnen waarom wel/waarom niet. iedereen is vrij in zijn eigen mening)
    Hoe denk je over abortus? In wat voor situatie zou je het wel doen, of ben je er 100% tegen? Denk aan een ziekte, handicap, verkrachting enz enz.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Als een kind niet levensvatbaar is,
    Of een zware handicap heeft (zoals ik er nu over denk)
    na een verkrachting (want dan is het niet van je eigen partner).

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja zo denk ik er ook over

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    haha nee almere is inderdaad niet verweg.
    doe het inderdaad al een lange tijd. maar niet regelmatig. gewoon soms voor me moeder of zusje. of een vriendin.

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    babyverlangen: kan me voorstellen dat spanning je opbreekt. maar er even niet aan denken is ook moeilijk.
    heb je misshcien een goed boek wat je even van je gedachtes kan af helpen of een leuke hobby? dit hebt mij namelijk erg goed als ik aan het piekeren ben.
    sterkte meid.

vraag van ergisteren: mmm of ik een naam al heb bedacht. ik heb er wel al 1 die ik erg mooi vind. maar nog niet echt serieus.
    vind eigelijk dat dat leuk is als je zwanger bent. anders is er helemaal niks meer om uit te zoeken. (baby spullen hebben natuurlijk al)
    manlief zou graag wel de meisjes naam van Logan willen gebruiken. ik weet het nog niet zo. voelt niet zo goed.

toertist: ik lees steeds dat je je urine moet ophouden om een ovu test te doen. waarom eigelijk? ik dacht dat je alleen niet te veel van te voren moet drinken.
    net als bij je zwtest. lijkt me namelijk zo ongezond zo lang je plas op houden.

mvj: ooh balen van je maagbandje. hopelijk kan je snel je onderzoeken krijgen zodat ze je kunnen helpen.
    * goed hoor van j.oshua dat hij zo netjes is blijven liggen.

vraag van gisteren: ik ben erg tevreden met mijn lichaam. hoewel ik vaak pijn in me rug heb. dus dat mag wel minder maar verder helemaal happy.
    ik ben 1.65 en weeg 62 kilo. zou graag weer tussen de 59 en 60 wegen. maar het hoeft niet echt.
    ik sport regelmatig. zwem op het moment 2x per week, weet niet of ik dat na de vakantie ook nog kan doen. anders wil ik minimaal 1 keer per week naar de sportschool.

berbeltje: 3 september is al over 7 dagen hoor. dus tja dat je iets gaat merken zou best wel kunnen. kan me herinneren dat ik hele pijnlijk borsten had een week na me ei.
    dus tja wie weet.
    arme hond van je lijkt me ook niks.

lachebekje: ik kon mijn innesteling niet voelen. maar ik had wel innestelingsbloeding gehad.

lotte: ik hoop het ook voor je. zou wel jammer zijn als je daardoor een andere naam moet kiezen.
    mukje: bij de naam van Logan is er ook ene kleine vernoeming. maar hebben we heb wel een beetje om gevormt.
    zijn volledige naam is Logan William. mijn opa heette wim (willem) en manlief zijn opa heeft wilmus of zo iets.
    maar dit is trouwens niet bewust gedaan. we hadden de naam bedacht en zatten later pas te bedenken dat onze opa's zo heten.
    van theo kan je heel mooi theodore ( op zijn engels) maken. maar het is maar net waar je van houd.

roozjuh: tja waarom een tweede naam. weet ik niet, vond het mooi staan. klinkt chic en ook wel stoer.
    geen rede eigelijk.

mvj: ooh wat balen meid. nog langer wachten. dat schiet toch ook niet op. bah bah bah.

vraag van vandaag: mmm ja eigelijk wel. ik wilde graag iets doen met mensen. en daarbij laten zien dat ondanks een beperking je nog heel veel kan.
    en denk dat dat me aardig is gelukt. geef handvaardigheidslessen op een school voor leerlingen met een lichamelijke en geestelijke beperking.
    wilde ook ooit iets voor mezelf gaan beginnen. maar dat heeft nog niet echt voor gekregen. maar dat komt wel.

kellyae: mmm bij manlief duurt het de ene keer wat langer dan de andere keer. maar hoeven nooit echt te stoppen.
    kan me in denken dat als hij zulke lange dagen maakt dat het inderdaad wel effect heeft.
    * wat bijzonder dat je de namen van je meter er peter hebt. dat zie je inderdaad niet veel meer. mooi hoor om zo op die manier iemand mee te dragen.
    heel bijzonder.

roozjuh: tja pas op met watje wenst want het zou wel eens kunnen uitkomen :)

wel of geen abortus: oei dat vind ik een heel moeilijk onderwerp.
    heb er verschillende gedachtes over. als uit echo blijkt dat een kindje niet levens vatbaar is zou ik het afbreken.
    of heel zwaar gehandicapt. maar dan echt heel zwaar hoor.
    heb nu leerlingen die ook heel goed fuctioneren en gelukkig zijn en zwaar gehandicapt zijn. dus denk ik niet dat ik dat zou kunnen.
    ik weet het eigelijk niet. denk dat het moment daar moet zijn.
    zoals gezegt ik vind hem erg lastig.

Deel Deze Pagina