NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (7meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (3 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) 6. (4 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (2 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) 10. (9 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (4 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. (2 meiden) Naatje Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 15. (3 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 72 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Hij stond helemaal bij pag 72. Ik heb mezelf veranderd van 13 naar 11, ivm m'n iets vroegere eisprong.
@Bloempje83 spannend! @Roozjuh nog even goed aan de klus dan! @Toerist18 nou je hebt er alles aan gedaan en inderdaad nu maar wachten. Wel gezellig dat je naar de 11e bent verhuisd
@Bloempje: Zou je er niet stiekem al een test tegenaan gooien? Als ik je temp kaartje zie dan lijkt het wel of je enkele dagen geleden een innestelingsdip gehad hebt dus er zou nu al zeker HCG aangemaakt moeten worden... Bij mij doet FF een beetje raar. Hij heeft mijn eisprong een dag eerder gespot dan ik, op basis van 1 tiende verschil (36,7 ipv 36,6) terwijl ik in de eerste fase wel 4 keer 36,7 gehaald heb. Ik weet niet hoe ik hem kan posten hier maar ik zal proberen de link te posten: http://www.fertilityfriend.com/ttc/ EDIT: mmm, dat lukt dus niet, dan kom je gewoon op de homepage. Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn eigen chart kan posten??
Nou dames, ik had gisteren een CB test gedaan die was (denk Ik) licht positief staat op me site. Vandaag zo'n sensetest gedaan zo'n dipstick daar zie ik niks op . Heel apart..?
Steffie ja gezellig hehoe is het met jou? Eisprong al gehad? Ik heb nu nl ontdekt dat als ik de eisprong voelde, het misschien voor klussen al te laat was, die krampen in m'n eierstokken heb ik nog steeds niet gevoeld, het andere buikpijn waren denk ik eerder m'n darmen. En zoals ik al meer had gelezen mocht je bij de positieve digitale ovulatie test, de streepjes (als je hem verwijderd uit de houder) niks op uit doen, maar bij was was het wel degelijk van licht naar donker hoor! En ik geloof daar ook wel in, ik heb nog 2 strips over dus ik gooi er zo nog ff een testje tegenaan of het nog steeds een bevat, ben er wel benieuwd naar. Daarna zal ik jullie een foto laten zien van de streepjes. Misschien pas vanavond of morgen, want we hebben vanmiddag een BBQ. Fijne zondag allemaal!
Hier zijn we ook bijna aangekomen in de wachttijd.. Pff, ik mag er niet aan denken. IVM vraag roken: nooit gerookt, zelfs nog nooit getrokken aan sigaret. Mijn man rookt ook niet. Zwanger en roken: kan niet vind ik!
Over de rokersvraag: ik heb nooit gerookt, dus ik weet ook niet wat het is om te moeten stoppen. Roken en zwangerschap gaat volgens mij helemaal niet samen! Mijn man heeft in zijn studententijd wel gerookt, nu zelden nog, enkel als hij een glas teveel uit heeft, durft hij nog wel eens een sigaretje roken. Hier druk aan de klus. Ik ben deze ronde gestopt met tempen en ovutestjes omdat ik er minder mee wilde bezig zijn. Ik gok dat mijn eisprong vandaag of morgen eraan komt, aangezien ik toch wel een redelijk regelmatige cyclus heb. Tot nu toe om de dag geklust en vandaag en morgen doen we het voor de zekerheid achter elkaar. Hopelijk met succes!!! En dan op naar die lange wachtweken...
Ik zit pas op 10dpo dus testen durf ik nog niet. Vorige maand positief getest, helemaal happy en werd het alsnog een vmk bij 5,5 week. Dus wil echt woensdag of donderdag pas testen. Misschien heeft FF je ei daar neergezet op basis van andere symptomen die je hebt ingevuld? Chart posten: ga naar FF en klik rechtsboven op Sharing dan op get code, en dan moet je de bbc code kopieeren en hier of in je handtekening plakken.
@my faith toch wel spannend hoor. Maar je bent wel erg vroeg met testen. De ene test kan toch eerder HCG spotten dan de ander. Nog even afwachten al is dat niet makkelijk @Toerist18 gaat goed hier, de wachttijd is aangebroken. Eisprong is geweest, alleen een LF van 17 dagen (in ieder geval de 1e ronde) dus nog even afwachten. Durf ook niet voor NOD te testen. Ik mis de vraag van vandaag of heb ik ergens overheen gelezen? Ik weet er nog wel eentje. Wisten/weten jullie altijd al hoeveel kinderen jullie zouden willen krijgen? Ik heb altijd al in gedachten dat ik 3 kindjes zou willen krijgen. Man dacht eerst altijd aan 2 maar heeft altijd gezegd dat hij alle mogelijkheden open hield. Paar maanden geleden weer eens over gehad en hij had ook het verlangen naar een 3e kindje. Nu gaan we er dus voor
Vraag van vandaag: ik denk dat ik graag drie kindjes zou willen , mocht het ons gegeven zijn. Maar goed eerst maar hopen dat nummertje twee ons gegund is. Oh, ik wil er niet teveel bij nadenken maar al dat gerommel en steekjes in mijn baarmoeder lijkt erger dan anders . En ook de pijn in mijn borsten lijkt erger maar haal ik dat nu in mijn hoofd en hoort het bij mijn pms of toch niet dit keer? Nou, nog 8 dagen geduld. Jeetje, ik ben hier niet voor geschikt, dat lange wachten hahahahaha Hoe zit het met jullie?
Ik heb nog even een vraagje tussendoor: Geloven jullie in pendelen of is het meer voor de lol? Ik geloof er deels wel in en deels niet. Ik denk dat het eraan ligt wie het doet. Is degene ervaren, paranormaal begaafd of juist net begonnen etc. Voor mij is het gewoon leuk en ben benieuwd of het uitkomt.
dag meiden! ik ga later uitgebreid reageren op iedereen, nu ff men verhaal kwijt Gisteren naar een trouwfeest geweest was heel erg fijn tot een bepaald moment, had aan vriend gezegd van eens met een dame te dansen omdat haar man met andere vrouwen danste en zij zat daar zo eenzaam op haar stoel vond het erg Dus zo gezegd zo gedaan, hij vroeg haar met veel plezier ten dans! Komt haar man ineens voor het hele trouwfeest roepen dat men vriend zijn poten moet thuis houden en met zijn eigen vrouw moet dansen.. Lekker veel gedronken die vent, en ja vriendlief had er ook een paar op maar was nog kalm tot die vent het tot een uiterste begon te brengen van roepen en tieren voor die hele zaal! Het was gewoon schandalig dus heb mijn vriend gezegd dat hij zich niet moest opmaken dat we hier waren voor ons plezier en het feest niet wilden verpesten, hij negeert die vent dus komt die nog een beetje verder pesten, roepen en tieren dat de bruidegom zelf uiteindelijk de gemoederen is komen bedaren. Heb dan maar tegen de bruidegom en men vriend gezegd dat we niks mis gedaan hadden dat ik hem verteld had om is met die dame te dansen en dat meneer gewoon doordraaide, nadat die veel ging kontdraaien bij meerdere vrouwen. Ook gezegd dat we uit respect voor hem en om het feest niet te verpesten naar huis gingen. Vond hij niet echt leuk maar de sfeer was echt weg en vriend begon zichzelf ook op te maken door die man. Eerder daarvoor was er een collega van men vriend die het op mij voorzien had voor god weet welke reden! We zaten gewoon gezellig te eten en zegt ie 'tis een brave kerel' ik schiet in de lach en zeg "tuurlijk wel " man die was kwaad op me zo bizar... Wou dit gewoon echt ff kwijt, want het zit me echt dwars..
lachebekje: jeetje wat een verhaal. rare vent hoor (die dronke kerel) wat zei zn eige vrouw ervan dan? of deed ze niks? Vraag van de dag: Ik heb altijd geschreeuwd dat ik 100% zeker weten maar 1 kindje wilde. En nu toch bezig voor een 2de. Vind het vreselijk spannend en twijfel elke dag nog wel. Want tja, mijn droom was gezinnetje met 1 kindje, en nu gaan we opeens voor een 2de. is even mn gedachte flink omdraaien dus. Zit ben veel vragen en ben enige die daar antwoord op kan geven natuurlijk. Tja niet makkelijk maar we gaan er gewoon voor
De vraag van vandaag, uhm weet het niet zo zeker. Ik wil er zeker 2, maar zei vroeger altijd 4, omdat wij thuis met zijn 4en zijn opgegroeid en ik dat zo leuk vond. Maar we zullen zien wanneer we het genoeg vinden... Ik had vandaag zoiets raars, met mijn ovutest. Van die dipsticks, ik dat ding erin, plat gelegt en gewacht. Is die hele strook paars en waar de lijn moet staan voor positief testen was die lijn wit.. Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Ook die controlelijn die altijd kleurt was gewoon net zo paars als de rest van de hele stick. Fabrieksfout?? Heb zeker 10 min gewacht en nog eens gekeken maar hij is nog steeds zo.. Ach, morgen maar weer testen @Lachebekje: je hebt altijd vervelende dronken mensen. Hij was waarschijnlijk erg jaloers en bezitterig. Vreselijk! Maar wel jammer dat daardoor voor jullie het feest wordt verpest..
Zijn eigen vrouw zei hem dus ook dat mijn vriend gewoon met haar wou dansen en dat hij niet naar haar omkeek dus dat hij daar niet zo'n probleem van moest maken, hij mocht dus blijkbaar alles en zij moest daar maar blijven zitten.. Mja we wilden het feest niet verder om zeep helpen met die vent viel toch niet meer te praten dus was de beste optie gewoon vertrekken na nog eens uitgebreide excuses van onze kant aan het pasgetrouwde stel natuurlijk, we weten dat we niks misdeden maar vonden dit maar logisch... hebben veel plezier gehad en leuk gedanst de hele avond was gewoon een grote domper op de vreugde en dan staat die hele zaal naar jou te kijken ik schaamde me gewoon dood :x dronken mensen zijn over het algemeen onuitstaanbaar ik hou daar niet van en drink zelf ook geen alcohol!
@ Sam4hope Ik heb zelf dipstick van sensitest en die worden bij mij altijd eerst helemaal paars (verschilt per keer of het heel donker of licht paars is). En daarna trekken ze weer bij en blijft er 1 of 2 streepjes staan. Ik vond het de eerste keer heel raar, maar hij doet het elke keer zo. De vraag vandaag: Ik wilde altijd 2 kids. Ik kom zelf uit gezin van 3 kinderen en ik vond dit niets. Ik wilde geen oneven aantal en ik vind 4 echt te veel. Maar we zijn nu bezig voor ons eerste kindje en de kans is groot dat we het hier bij laten als het lukt. Door gezondheidsredenen is het voor mij waarschijnlijk onhaalbaar om 2 keer zwangerschap uit te dragen. Maar ik zeg nooit nooit... Misschien valt het allemaal bij de eerste wel erg mee en denken we er over een paar jaar anders over... Ik stel je me op 1 in, dan kan het daarna misschien alleen maar meevallen. Want stiekem wil ik er heel graag twee...
Ja, deze zie je ook dat paars optrekken zegmaar, maar blijft er normaal die controle streep staan, en als ie positief is die 2e, maar heb nog nooit een heel paars veld gehad met 1 witte streep waar dat de paarse posi streep moet staan hahahaa
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff Heb er even helemaal genoeg van, van dat wachten totdat ik weer kan testen, en áls ik dan kan testen gaat het waarschijnlijk zo: Ik doe een test (veel te vroeg). Die is negatief en hoewel dat dan nog niks zegt, ben ik toch depri. Om mijzelf op te peppen doe ik er de volgende dag meteen nog één, en daarna meteen nog eentje omdat ik met inzet van heel veel fantasie iets ontwaar dat misschien wel heel ergens in de verte lijkt op een streepje. Dit gaat zo twee weken door, en in de tussentijd vind ik het opvallend dat ik zoveel kinderen en/of zwangere vrouwen zie - dat is dan Een Teken. Doordat mijn brein zo overtuigend tegen mijn rammelende eierstokken zegt dat ik zwanger ben denkt mijn baarmoeder: geen menstratie dan dus maar voorlopig, waardoor ik nog harder denk zwanger te zijn enzovoorts und so weiter, totdat ik na de zeventiende nega test tegen mezelf zeg: Hij is echt niet positief, ik ben echt niet zwanger, ik ga nu een wijntje drinken en roquefort eten en dan BAM, een ongi met alles erop en eraan. Zo, dat is eruit. Ga ik me nu concentreren op het scenario waarin ik meteen een positieve test heb, waarna alles goed gaat en ik de mooiste echo ooit binnensleep En zowaar: de zon begint meteen te schijnen hier! Zou dat Een Teken zijn...?
Oef Jantine, dit wordt toch wel een beetje obsessief vind je niet? Hihi Het is moeilijk als je iets graag wilt om dan niet in andere dingen te gaan geloven he.. Ik zou sowieso stoppen met testen, doe dit na je NOD, liefst een week. En we weten hier allemaal dat wachten en tijd je grootste vijand zijn, maar dan kom je gewoon hier en slepen wij je er wel doorheen Op een dag zal je toch wel die positieve test hebben en die mooie echo
Sam4Hope, dat zijn ware woorden. Gelukkig was ik nogal aan het overdrijven. Maar ik heb serieus nu al zin in die drie hemeltergende minuten die ik over twee weken ga meemaken. Tenzij ik ongi word natuurlijk