@Jantine ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt ik voel me namelijk ook zo. Behalve dat ik niet zo vaak test ik had dus al een hele tijd geen testen meer gedaan. Het een beetje naast me neer kunnen leggen. Totdat ik gisteren met me slimme hooft haha een test ging doen. Die was dus na 2 min al licht positief (staat in me album). Maar vanmorgen weer test gedaan zo'n dipstick die was negatief pfff daar word ik nou ook onzeker van hoor!
Nu een uitgebreid antwoord @MvM: Had ik nog nooit van gehoord en weet nog steeds niet goed wat het is eerlijk gezegd, dus zal me is verder verdiepen in wat of hoe weet zelfs niet of dat er is in belgië @klachtjes: Nog niets hier en probeer me er ook niet op te focussen voor ik mezelf weer lekker gek maak van die ditjes en datjes, is nog zeker een tweetal weken te gaan dus gewoon hopen dat we goed geklust hebben @roken: ik rook shame on me ben er zo'n 8 jaar geleden in geslaagd van mijn pak sigaretten weg te geven en voor mij was daarmee de kous af ben 2jaar later weer beginnen roken na een kapotgelopen relatie.. dom dom dom!! Heb het er nu veel moeilijker mee om te stoppen (vriend rookt ook) maar ik denk dat zo'n wezentje in je buik uiteindelijk wel de knoop doorhakt! Dat is de grote motivatie dat je kan hebben! @toerist: ben heel blij dat mijn duimen geholpen heeft ik heb ook 's avonds op de dag van mijn vermoedelijke ei geklust dus laat ons hopen dat het goed komt voor ons allebei/allemaal! ^^ @dromertje: ik zou evengoed niet willen gaan, als die vrouw blijft doorzeuren over haar zwangerschap terwijl jij blijft aangeven dat het kwetsend is met je MK vind ik dat heel respectloos van haar kant. Als je wel zou gaan zou ik haar gewoon rechtuit zeggen dat je blij bent voor haar maar dat jij het niet elke vijf minuten moet horen omdat je het zelf moeilijk genoeg hebt. Zo'n dingen zijn gewoon veel te confronterend en dat moet ze dan maar begrijpen en wel wat respect opbrengen daarvoor. @hoeveel kindjes: Ik heb altijd gezegd 2.. en mijn vriend ook maar ik ben al aan het twijfelen over drie ^^ vriend zegt radicaal neen, 2 is genoeg! eerst maar het 1ste eens afwachten ^^ @pendelen: ik zou er heel graag in geloven maar ik wil mezelf de focus en teleurstellingen besparen, als het klopt zal ik er wel meer in gaan geloven denk ik! Maar op dit moment is het gewoon leuk om pendels te verzamelen @sam4hope: dat is echt bizar, kan idd een fabrieksfoutje zijn maar toch wel verwarrend natuurlijk zo'n dingen. @jantine: meid jeetje maak jezelf niet gek, heel moeilijk dat weten we allemaal maar die testen zijn niet goedkoop ook zal mee duimen voor je voor een knalpositest binnenkort dat het een teken mag zijn hihi ^^ Hier is ook tijd de ergste vijand maar ik ga mezelf vroeger zetten op de NOD lijst aangezien ik DENK dat mijn ei vorige donderdag geweest is en dat zou dus een cyclus van 29dagen worden ipv 35, maakt me eigenlijk ook al blij dat ik vanaf de tweede ronde hopelijk een regelmatige "normale" cyclus heb en niet veel nodig had voor te ontpillen dus (houdt de tafel vast terwijl ze dit zegt!) Vriendlief kwam gisteren weer zo schattig kijken met die vragende oogjes dat ik meteen spontaan in de lach schoot dat ie toch echt nog twee weken moet wachten. Antwoord: pffft je zou het direct moeten weten of het positief is of niet nu zit IK hier mooi te wachten. whahahahah!!! Meneer zit nog eerder in spanning als ik! Hoe kan je nu niet van zo'n vent houden Ben ondertussen al over de grootste schok van het trouwgebeuren heen en focus me lekker op de hele fijne dag en avond die we voor de rest gehad hebben! Mijn vriend is er zich nog steeds in gek aan het maken aangezien het zijn baas' trouwfeest was en dat hij niet op zijn dak wil krijgen dat het verpest was... O ja voor de dames die geïnteresseerd zijn er zijn pendeldames bezig vandaag ik weet dat sommige dames dit graag willen dus hierbij de namen dat ik weet die pendelen en tot welk uur: Shirley1987 tot 22u00 vanavond, BlijeMeid pendelt de hele dag! Voor mensen die een maandje lid zijn weliswaar Als jullie liever dit niet in het topic hebben gewoon zeggen dat plaats ik geen pendeldames/tijden meer hier Liefs!!
Vraag van vandaag: Ik wist zeker dat ik geen kinderen wilde. Dat was helemaal niks voor mij. Maar nu ga ik toch echt richting de 30 en heb last gekregen van rammelende eierstokken. Dus nu willen we 1 kindje, maar ik zeg niets met zekerheid. @jantine Zo herkenbaar
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (7meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (3 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) 6. (4 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) 10. (9 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (4 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. (1 meid) Naatje 15. (3 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 72 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Ik heb mezelf op 8sept gezet ipv 14sept nu hopen dat het correct is
Vraag van vandaag: Ik heb altijd al gezegd dat ik maar 1 kindje wilde, vriendlief denkt er net zo over. @jantine: heel herkenbaar. probeer dapper niet te testen tot NOD. Ben niet naar de verjaardag gegaan en volgend vriendlief was dat de juiste keuze. Alleen maar zwanger/baby praat.
Jantine, ik vind je stukje echt geweldig! Zo herkenbaar en leuk om te lezen. Ik zie hier de humor wel van in!
Zijn we het wachten al zat? Hier wel hoor! Pfff Gelukkig moet ik morgen weer werken, dan is er altijd veel afleiding zodat ik er bijna de hele dag niet aan denk. Vraag van vandaag: In ieder geval 2 kindjes!
roken: ik heb nooit gerookt. uuh correctie ik heb nooit nicotine houden producten gerookt ik vind het niet kunnen net als alcohol je bent verandwoordelijk voor het kind in je. maar tja ben ook nog nooit verslaaft geweest dus weet ook niet hoe moeilijk het is om te stoppen. daarbij vind ik het ook geen pan als iemand achter de kinderwagen loopt met een sigaret op. moet wel eerlijk zijn dat ik het heel knap vind als iemand st iemand stopt met roken. jeskejes: ja inderdaad je kaartje zier er appart uit. heb niet veel verstand van maar lijkt niet echt te kloppen. is dit eerste keer zo of had je vorige maand ook een vrij wisseled kaartje? lotte: bravo knap hoor dat je bent gestopt. zeker als je zo veel hebt gerookt. Dromertje: als het voor jou goed voelt om niet te gaan dan gewoon niet gaan. heb ook vrienden die 6 jaar bezig zijn geweest. mmm in gegaan en kregen te horen dat ze nooit meer zwanger kan worden. en ook zij past zo nu en dan voor een verjaardag als er veel kids of zwangere zijn. iedereen snapt het en heeft er begrip voor. en anders inderdaad wat toerist zegt probeer niet naast haar te zitten. tussen de mannen in dan gaat het vaak niet over babies * goed dat je niet bent gegaan. lekker aan jezelf denken hoor. toerist: ik denk wel dat het goed is hoor. zaadcellen blijven tussen de 24 en 48 uur leven. nog even duimen dat het raak is. bloempje: kan me voorstellen dat je helemaal in je nopjes bent. ziet er inderdaad veel belovend uit. hopelijk zet het door en over 4 dagen een positieve test. heb je al "klachtjes"? my faith: ja zie ook wel een streepje. maar wel een heel heel licht. over een paar dagen nog eens proberen hopelijk heb je dan meer hcg. vraag van vandaag: ik zou heel graag 3 of 4 kids willen. maar manlief maar graag 2. ook hebben we het finacieel niet heel ruim. en ik wil toch graag me kids iets kunnen geven, bedoel dan niet alles doorschuiven naar de volgende en allemaal een studie kunnen laten doen. dus tenzij we de lotterij winnen blijft het bij 2. momfertje: ik geloof wel in pendelen. doe het zelf ook al een hele tijd, les in had en zo. maar ik geloof er niet in om het via een website te doen. ik wil graag live contact hebben met diegene tijdens de pendel. omdat ik via contact pendel om de engerie van de ander tot uiting te laten komen. lachenbeckje: jeempie wat een verhaal. wat bezield die man om zo te keer te gaan op een bruiloft? echt heel erg. zeker omdat hij ook met andere vrouwen danst. heel erg raar. sam4hope: heb je niet voor de zekerheid een andere test gedaan met je plasje? klinkt inderdaad als een fabrieksfout. jantine: gelukkig ken je jezelf goed. kom op meid je kan wachten met testen. zorg dat je geen 1 in huis hebt. geen geld meenemen als je de stad in gaat.
Vraag van vandaag Ik riep altijd dat ik gek was op kinderen maar vanwege de pijn met de bevalling durfde ik niet.. Toen leerde ik me man kennen en vanaf het moment dat we iets kregen is ons nichtje geboren...dus ja dan ga je toch nadenken.. Daarna is ons neefje en nog een nichtje geboren en toen wist ik het zeker dat ook ik kids wilde.. Me man weet ik eigenlijk niet hoe hij er voorheen over dacht maar staat nu ook 100% achter de beslissing.. We hebben het er wel over gehad hoeveel kids.. We twijfelde steeds tussen 2 a 3 kids maar zijn uiteindelijk tot de beslissing gekomen om 2 kids te nemen.. Maar nu we al bijna 4 jaar bezig zijn voor de eerste hebben we gezegd van voor de eerste hebben we alles over en mocht er ooit een kleine zijn en we willen weer een kleine dat we het alleen op de normale manier proberen en niet meer in de mmm...lukt het niet dan houden we het bij 1...
hier: ik weet niet of ik het hier al had gezegt maar vrijdag en zaterdag ben ik super misselijk geweest. gelukkig was het vandaag weg. dus dacht dat het iets in het eten was. alleen vanaf gisteravond heb ik me toch pijn in me borsten. echt niet normaal meer. lijkt wel of ik toeschietreflex heb. rond me ei heb ik altijd al wel iets van wittig vocht uit me borsten maar die is al 5 dagen geleden geweest. ze zijn niet echt harder maar er zitten wel wat buldjes in. weet niet wat ik er van moet maken. durf eigelijk niet te hopen, want het voelt heel anders dan bij Logan. dus wachten we hier ook nog ruim 10 dagen tot ik kan testen.
gyino: dat ken ik. was gister echt ongelofelijk misselijk en heb 2x de wc van dichtbij gezien. Maar vandaag was het weer helemaal over. ook mijn ( . )( . ) doen pijn, jeetje niet leuk meer! Snap dus wat je mee maakt Heel gek... ik heb totaal geen drang om te testen of weet ik het wat. Niet nerveus, nieuwschierig of het deze maand raak zou zijn, niks. Heb expres ook geen zw-testen gehaald zodat ik niet voor de 15de kan testen. en weet zeker dat ik dit vol ga houden. blijf die krengen elke maand kopen en dan niet 1 of 2, nee 4 of 5. Aangezien mijn cyclus echt verrot is, test ik dus altijd veel te vroeg. En ben het nu zat. Ik wacht gewoon tot de 20ste denk ik, en als ik dán nog niet ongi ben, ga ik wel een testje halen. Hopen dat dit topic tegen die tijd nog open is Nieuwe vraag van de dag: Velen beweren/zeggen/vinden het niet erg welk geslacht het kindje is. Maar ik had bij mn 1ste zwangerschap toch echt héél sterk het gevoel dat ik een jongen wilde. Mede door mn droom als 5jarig meisje dat ik mama zou worden van een blond knulletje. Tuurlijk, als het een meisje was had ik er even veel van gehouden hoor. Maar jeetje wat wilde ik graag een knulletje. Hoe zit dat bij jullie? Maakt het je écht niet uit? of heb je stiekem toch een heel klein wensje voor jongen of meisje? Wat betreft 2de kindje voor mij zou ik toch weer heel graag een jongetje willen Voor meisje hebben we al een naam just in case Leuke is dat ik enige meisje ben in mijn HELE familie (oja heb 1 tante) en bij mn man zitten er maar 2 in de hele familie
@Gyino: Ik ben bang dat alleen de tijd het zal uitwijzen! Maar we duimen dus wel voor iets roze ^^ @Roozjuh: ja ik voel me op dit moment ook nog vrij kalm maar ik ben dan ook nog maar net men ei voorbij en dan zo'n vent die blijft huppelen *hup test dan* hahaha helpt niet nee! @nieuwe vraag: ik wil zowel een jongen als een meisje al verkies ik eerlijk wel de oudere broer en de kleine zus. hier was ik de oudste tegenover men broer en dat heeft mijn broer meerdere keren een rode kop opgeleverd dat zus to the rescue sprong terwijl het niet nodig was =) Het enige waar ik vandaag last van heb is een kleine blaas! heb nochtans nog niet veel gedronken och ja!
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (7meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (3 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) 6. (4 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) 10. (9 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (4 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. (1 meid) Naatje 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 72 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Vond 'datumloos' zo saai Dus heb mezelf maar op de 15de gezet en dan zit ik met mn cyclus op dag 45 (net als vorige maand)
Ik wilde heel graag een meisje bij mijn eerste zwangerschap, juist omdat ik dat wilde, wist ik gewoon dat het een jongetje zou worden en inderdaad We zagen op de twintig weken echo dat het een jongen zou worden. Eigenlijk ben ik niet teleurgesteld geweest, ik was al gewoon blij dat alles er goed uitzag op de echo!! Ik vind het ook harstikke leuk, lekker stoer!! Ik zou het wel leuk vinden om een meisje te krijgen, stiekem hoop ik daar op maar weer denk ik dat ik alleen jongens krijg En ook daar zou ik harstikke blij mee zijn!!!!
Mij maakt het ECHT niet uit, als het maar gezond is. Maar het lijkt me wel leuk om van alle 2, 1 te hebben (of meer he) Ennuh Jantine; hoop niet dat je mijn reactie verkeerd hebt opgevat hoor, dat van dat obsessieve wat een grapje Beetje sarcastisch, mja soms moeilijk te typen he Ik snap ook precies wat je bedoeld, alleen test ik dus niet, na 2 teleurstellingen na een week NOD toch ongesteld geworden te zijn. Maar het lange wachten steeds is een drama, zeker als je vanalles voelt... En Gyino; nee niet nog eens getest, morgen weer Gewoon vanavond door de zekerheid weer klussen he hihi
Vraag van vandaag Als ik mocht kiezen dan zou ik voor een dochter kiezen...waarom weet ik niet.. want het belangrijkste is natuurlijk dat "het" gezond is.. En ik zou evenveel van een zoontje als van een dochter houden..