NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Jantine: Briljant verwoord!! Het enige dat ik nog miste was het uit de prullenbak vissen van eerder gedane testen in de hoop dat ze misschien eventueel na 6 uur toch positief zouden uitslaan... Dat heb ik echt weleens gedaan vroeger! :cool:

Nog even een kleine doktersles voor degenen die hier roepen dat ze misselijk zijn of buikpijn hebben die anders dan anders is etc:
    Lieve dames! Voor je innesteling kun je echt NIETS voelen dat ook maar met evt zwangerschapsklachten te maken kan hebben dus maak jezelf nou niet gek... Zolang je niet 4 of 5 dagen voor je NOD zit is het vrijwel onmogelijk omdat er nog geen HCG aangemaakt wordt. Dat eitje reist elke maand door je eileider naar je baarmoeder en het maakt voor hoe jij je voelt echt niks uit of het bevrucht is of niet. Pas als het contact heeft gemaakt met jouw baarmoederwand kunnen er eventueel symptomen optreden.
    Kortom: tot op zijn VROEGST 8 dpo hou je jezelf écht voor de gek...

Ik ben zelf ernstig ervaringsdeskundige (tot anderhalf jaar geleden dacht ik dat ik al misselijk was vanaf mijn eisprong, maar door schade en schande wordt je steeds (ietsje) wijzer ;)

2. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. mag ik me hier aansluiten? ik weet niet zeker wanneer me nod is. mijn cyclus is altijd heel onregelmatig geweest (tussen de 27 en 34 dagen) als ik uitga van mijn langste cyclus dan is mijn nod 6 september.

ik kon het niet laten te testen en dus heb ik gisteren getest en deze was positief (kruidvat 2 voor 5 ) maar nu heb ik net met een digitale met indicator van clear blue getest en deze was negatief. dus snap het even niet meer :(

3. floortje84

20 jul 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over de vraag van vandaag: het maakt mij ECHT niet uit of het een jongen of een meisje is. Ik zag mij vroeger eerder met een jongen, maar nu denk ik toch ook steeds meer na over een meisje. Dus alles is welkom!!! :D Dat is ook de reden waarom ik niet zou willen weten wat het gaat worden. Nou ja, dat zeg ik nu. Een vriendin van mij heeft ook altijd gezegd dat ze het niet wilde weten en nu ze zwanger is, was ze toch zo benieuwd dat ze het wel gevraagd heeft.

Hier is het nog steeds stilletjes. Ik denk dat ik vandaag mijn ei heb. Gisteren en vandaag druk geklust en hopelijk met resultaat. Afwachten maar... Ik heb trouwens nog nooit kwaaltjes gehad. Ik heb iedere ronde pijnlijke borsten tussen ei en ongi, dus daaraan zal ik het niet merken, denk ik. Vorige ronde wel 1 dag echt misselijk geweest, maar had blijkbaar ook met iets anders te maken.

Ik duim dat iedereen deze keer op ROZE mag!!!

4. emje

emje Niet meer actief

NOD-lijst 1-15 September 2011

1. (7meiden)

Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen)
    Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk)
    Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk)
    ladyjade(1ste kindje, ronde 6)
    november (2e kindje, ronde 1)
    Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK)
    Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3)

2. (5 meiden)
    Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3)
    zespri (ronde 7)
    Volonta (2e kindje, ronde 4)
    Evira (1e kindje, ronde 3)
    Lotte30 (1e kindje, ronde 9)

3. (5 meiden)
    Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1)
    Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2)
    mandjuh86
    berbeltje (1e kindje, ronde 2)
    my faith (2e kindje, ronde 8)

4. (3 meiden)
    Dromertje35 (1e kindje, ronde 3)
    Linda250388 (1e kindje, 6e ronde)
    Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK)

5. (3 meiden)
    momfertje ( 2de kindje ronde 5)
    Meisje1982 (2de kindje ronde 1)
    Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK)

6. (5 meiden)
    naliey (1e kindje, ronde 46)
    Kersje (1e kindje, ronde 3)
    An1985 (1e kindje)
    Stinkerbell (2e kindje, ronde 2)
    jen89 (2e kindje, ronde 1)

7. (8 meiden)
    N80 (1e kindje, ronde 5 na MK)
    Susy (3e kindje, ronde 1)
    Gyino (2e kindje, ronde 2)
    Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen)
    Misty83 (1e kindje, ronde 2)
    Snowy09 (3e kindje ronde 1 )
    Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4)
    Skaya (1e kindje, ronde 6)

8. (3 meiden)
    Ikke21 (3e kindje, ronde 2)
    Koe (1e kindje, ronde 2)
    Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2)

9. (3 meiden)
    Liesje1 (1e kindje, ronde 10)
    0903 (1e kindje, ronde 7)
    Mukje (2e kindje, ronde 4)

10. (9 meiden)
    Baby Boom (3e kindje, ronde 14)
    Kellyae (2e kindje, ronde 4)
    Louan (1e kindje, ronde 6)
    Posh84 (1e kindje, ronde 9)
    Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk)
    Babyverlangen (1e kindje, ronde 7)
    Behappy (1e kindje, ronde 1)
    Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk)
    Michelle77 (2e kindje, ronde 1)

11. (4 meiden)
    Steffie (3e kindje, ronde 2)
    Kimmytje (1e kindje, ronde 5)
    Mirabella (1e kindje, ronde 5)
    Toerist (2e kindje, ronde 3)

12. (4 meiden)
    Nannie73 (2e kindje, ronde 4)
    Mopke (1e kindje, ronde 1)
    Floortje84 (1e kindje, ronde 5)
    NatasjaM (3e kindje, ronde 9)

13. (5 meiden)
    vmb1981 (1e kindje, ronde 1)
    Marcia85 (1e kindje, ronde 8)
    Sam4Hope (1e kindje, ronde 13)
    Lila1978 (1e kindje, ronde 4)
    Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3)

14. (1 meid)
    Naatje

15. (4 meiden)
    TVL (1e kindje, ronde 5)
    Kimsenna (1e kindje, ronde 3)
    Natasja73 (3e kindje, ronde 4)
    Roozjuh (2e kindje, ronde 3)

Onbekend - Datumloos (4 meiden)
    Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad)
    jeskejes (1e kindje, ronde 10)
    Arnoe (1e kindje, ronde 14)
    WendymvSenna (2e kindje, ronde ??)

Totaal: 72

Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Steffie; ik wist zeker dat ik graag 2 kids wilde, mannetje wilde dat vroeger ook, maar toen onze zoon er eenmaal was zei hij; ik vind 1 genoeg, dat vond ik best erg.
    Gelukkig is hij nu bijgedraaid, hij heeft ook gezegt; absuluut geen 3.

@Momfertje; ik heb ook hele gevoelige darmen nu, maar ik denk eerder dat het met stress te maken heeft, je wilt zo graag he, dus ben je er constant mee bezig.
    Ik geloof niet zo in pendelen, het is grappig, maar meer ook niet.

@Gynio/Betty Barclay verwoord het op zich wel mooi, je lichaam kan je heel goed vd gek houden.
    Bij m'n zoon had ik in het begin alleen hele zere borsten.
    En vanaf week 8 tot week 13 was ik misselijk.

@Roozjuh ik zou een meisje wel heel leuk vinden, maar een jongen misschien makkelijker omdat ik nog veel kleren heb.....
    Als het maar gezond is, is het allerbelangrijkste.
    Maar ik wil nu wel heel graag weten, mocht het zover zijn wat het geslacht is voor de bevalling.
    Met de 1e wilde ik dat niet weten, maar nu wel.
    Ik zou nu ook niet die extra dingen doen, een zwangerschapsdagboek (waar je niet veel in kunt schrijven) meedoen met MVM.
    Maar wel weer gym want dat vond ik erg leuk/gezellig.

Dames ik heb m'n ovutesten gefotografeerd maar op de foto zie je niks, dus ik plaatst ze ook maar niet.
    Zo even boodschappen doen, en nog even boven zuigen en dweilen.
    M'n moeder komt begin vd middag langs.
    Morgen ga ik zwemmen met onze zoon.
    Wat zijn jullie plannen voor deze week?

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    plannen voor deze week:
    Niet veel. manlief is vandaag onverwachts vrij dus we gaan straks denk ik lekker zwemmen of naar ballorig. Het is hier echt vreselijk weer. Sinds gister ochtend aan 1 stuk door regen regen en nog eens regen. Zoonlief heeft gister met zn regenlaarsjes en poncho in de regen gestaan :p Gek kind haha maar hij vond t helemaal geweldig.

*Nieuwe vraag van de dag:
    -Wat zou je doen met een miljoen?
    haha beetje fantaseren over geld is altijd wel leuk! :D

Realistisch: Ik zou een huis kopen (deze is gewoon te klein als er een 2de kindje bij komt) Geld opzij zetten voor studie van de kids. Even een flinke vakantie van een maand of 2 nemen in de states. enuhh verder weet ik het niet :p alles op de bank zetten.
    Onrealistisch: Verhuizen naar de states!!! Mijn hart ligt echt daar en mijn grootste droom is om er te wonen. Helaas is mijn man anti-amerika :p Waarom weet ie niet maar zijn ouders zijn beide ook anti-amerika dus tja, hijs er gewoon mee opgegroeid.

7. Wat vervelend zeg voor je die onzekerheid!! Kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet. Voel je je wel zwanger? Misschien over een dag of 2 weer een kv test doen?

Misschien had je met die CB test wel verdunde urine ofzo :(

8. Hier vanmorgen (stiekem) getest, negatief natuurlijk! Al denk ik een schaduwlijntje te zien ;):D

Met een miljoen, een mooi huis in het buitengebied kopen waar we heerlijk kunnen wonen.

Wat een rotweer vandaag weer bah. Regen en donkere lucht. Misschien klaart het vanmiddag op en dan ga ik even naar de stad.

Hier was vanmorgen mijn temp nog steeds hoog en heb af en toe wat lichte steekjes in mijn baarmoeder. En veel lucht in mijn darmen :)

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Miljoen-vraag: Wij zouden met een miljoen een huis kopen en dat verbouwen naar de wensen die wij hebben, een nieuwe auto kopen (of 2 ;)) en onze oude auto's inruilen, lekker op vakantie gaan naar een plek waar we normaal het geld niet voor hebben en verder de rest gebruiken voor als er kinderen zijn (dus van kamertje tot studie).

Hier verder nog geen nieuws. Ik ga woensdag testen voor mijn afspraak met de GYN (tenzij ik ongi wordt). Slaap al een paar dagen slecht (niet in slaap kunnen vallen, geen houding kunnen vinden en dan ook weer vroeg wakker), een raar gevoel in mijn onderbuik en af en toe licht misselijk (soort brok in mijn keel, erg vervelend). Dus hopelijk woensdag goed nieuws ;)

10. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Heb je een foto Bloempje?? Kunnen wij meekijken of we hem ook zien :cool:

Doen met een miljoen:
    3 dagen gaan werken ipv 4 en mijn droomhuis kopen. Een miljoen is er zo doorheen hoor volgens mij... Men heeft weleens uitgerekend dat je 2,5 miljoen nodig hebt wil je van de rente kunnen leven en kunnen stoppen met werken enzo.

11. Nou, die zien jullie echt niet hoor hahahaha
    Ik zie hem pas na veel draaien en in het licht houden, dus denk niet dat er een foto van te maken valt.

**gaat zich nu in een hoekje zitten schamen voor het vroege testen**

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dat was echt mijn HOOFDsymptoom de 2x dat ik zwanger was! Nog geen 5 uur per nacht slapen en om 5 uur 's ochtends alweer klaarwakker zijn... Toen ik 4 weken na mijn eerste miskraam ineens weer een paar dagen op rij om 4 uur wakker lag; dacht ik "shit, testen!!" :)

Ik wil je geen valse hoop geven maar het klinkt veelbelovend! :cool:

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    je kan er ook een foto van maken en dan een negatief versie van maken ofzo toch? heb ik zelf nooit gedaan maar dat schijnen veel meiden te doen

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    btw, volgens mijn berekeningen (voor zover dat mogelijk is met een wisselende cyclus) heb ik morgen mn eisprong. Vandaag manlief aan het werk zetten dus :p maargoed dat hij vrij is! is it meant to be? :p

15. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ben echt content dat jij hier tussen zit, je houdt me met beiden voeten op de grond! DANK U!!! :D

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kijk, dat geeft hoop :D Ik probeer mezelf op de grond te houden, maar ik was net op het toilet en voelde me echt niet lekker. Werd opeens misselijk!
    Oow, ik ben mezelf gewoon gek aan het maken, moet ik niet doen, maar kan er niks aan doen, gebeurd gewoon :(

17. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    antwoord op de vragen:

- hoeveel kinderen: 2. Ikzelf ben enig kind en voel met het ouder worden echt het gemis van een broer/zus om op te steunen, zeker na dat mijn pa even door oog van de naald is gekropen.. Dan pas besef je, mijn ouders weg, ik "alleen". Meer dan 2 willen we niet, omdat we onze kids financieel ook willen kunnen helpen later bij trouwen/bouwen

- geslacht kinderen: we hebben momenteel al een zoontje. Bij die zwangerschap maakte me het niet veel uit: wou een jongen omdat ik dan al zeker was van een "grote" broer die op kleine broer/zus kan passen bij uitgaan :p (ja ik denk goed vooruit he... ;)) en wou ook wel een meisje omdat ik mijn band met mijn pa ken en wil mijn man dat ook laten ervaren.. Nu we voor een 2de gaan wil ik echt wel een meisje: weer omwille van ervaring voor mijn man en toch ook wel omdat ik later goed wil gaan shoppen met mijn dochter :D Ben nogal een schoenfreak, en tja jongensschoenen zijn wel tof maar die meisjesspullekes.. mmm zalig: strikje hier, frulleke daar, leuk kleurtje ginder, .... ;) Maar voornaamste is gewoon dat het gezond zal zijn!

- wat te doen met miljoen: huis verder uitbouwen, vinden ons huis geweldig qua ligging (superjonge straat met meer dan 45 kindjes!) en sfeer tussen de buren maar 6 jaar geleden toch wat "klein" gebouwd.. Dus mijn lijstje:
    - huis vergroten
    - nieuwe wagen kopen
    - mijn man: nieuwe mountainbike kopen (ene die AF is, nu kosten zijn fietsen al 2500-3000 euro en is er nog niet helemaal tevreden mee :))
    - ikke: me eens volledig laten gaan met shoppen
    - en gezamelijk nog een goei lang reiske maken met alles erop en eraan
    - de rest op spaarrekening

18. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Wat ik zou doen met een miljoen?
    Mijn eigen kdv openen, een mooi groot huis kopen in de zuid-duinen in Noordwijk waar ik vandaan kom, met een zwembad erbij. Een lekkere vakantie naar Hawaii en USA. Al mijn favo plekjes bezoeken in New York alwaar ik heb gewoond en helemaal uit mijn dak gaan met winkelen in New York city.:D Verder slim rente trekken;) om nog rijker te worden hahahaha en niet te vergeten mijn ouders en schoonouders monsterlijk verwennen:D

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik wil wel heel graag op de hoogte gehouden worden van de pendeldames.

20. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ik heb mijn ticker even aangepast, want ik vermoed dat ik terug met een cyclus zit van 26 dagen als ik mijn lichaam goed aanvoel:

- 13/8 MS gekregen
    - 23/8 & 24/8 super helder en rekbaar cervix-slijm
    - 24-26/8 krampjes en steken gehad à la MS pijntjes
    - 28/8 niks gevoeld
    - 29/8 (vandaag dus) terug steken onderaan, maar geen MS gevoel (mss voorbereiding op innesteling? wie weet! ;))

Dus als ik dat allemaal bekijk en de calculator van site bekijk:
    Eerste dag van je laatste menstruatie:13 augustus 2011
    Een beetje vruchtbaar:22 augustus 2011
    Vruchtbaar:23 augustus 2011
    Erg vruchtbaar:24 augustus 2011
    Eisprong:25 augustus 2011
    Innesteldag:30 augustus 2011
    Vanaf hier kun je testen:8 september 2011
    Vermoedelijke bevallingsdatum:17 mei 2012
    zou ik er toch vanuit gaan dat ik met die cylcus van 26dgn mag uitgaan he?

Wat denken jullie?

Ik ga wel pas 10/9 kunnen testen, want mijn ventje wilt er per sé bij zijn.. Wou eerst testen en dan als het positief was, ons zoontje een T-shirt aan te doen tegen dat hij thuis kwam met: binnenkort speel ik niet meer in mijn (afbeelding van badeend)-je
    Maar hij vindt dat hij er mee van het eerste moment moet bij zijn. Gezien zijn vroege uren van opstaan (5u30), zie ik het niet zitten om dat ook op te staan :p (ik kan blijven liggen tot 6u50) want ben nogal ne slaapkop :D

Deel Deze Pagina