NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    #861 Stinkerbell, 29 aug 2011
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
    @betty
    Ik heb volgens mijn ovu testjes afgelopen dinsdag mijn ei gehad. Dan zou ik toch al een innesteling moeten hebben gehad?
    Tja en je let nu eenmaal meer op je lichaam nu. Het is altijd leuk om alvast te fantaseren.

En je vorige berichtje had ik trouwens niet gezien. Bedankt voor het herhalen.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had met de positieve ovulatietest geen slijm, dus ik denk dat alles mogelijk is.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook iemand leren kennen via dit forum, heb haar al een paar keer ontmoet, en we mailen regelmatig, ze woont helaas ook niet bij me in de buurt.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heerlijke omschrijving, ik dacht al die komt vast ook uit het oosten:D

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    #865 toerist18, 29 aug 2011
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
    Dat klopt niet BB, ik lees net dat ze dinsdag haar positieve test heeft gehad, dan is de innesteling zo'n 5 dagen daarna, volgens de calculator:D

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Vul maar in dames, dan zie je wanneer je innesteling ongeveer is. Tel dan daarbij op dat je ongeveer 3 tot 4 dagen daarna genoeg HCG aanmaakt om last te kunnen hebben van symptomen dan weet je wanneer je ECHT iets kan voelen... :cool:

Zwanger worden... | Wanneer gaat het eitje innestelen?

7. @liesje, eerlijkgezegd ziet je tempkaartje er een beetje vreemd uit. Normaalgesproken gaat je temp van laag naar hoog, maar bij jou is dat net andersom?? Ik zou ook niet weten wat je nu aan moet houden temperatuur of ovutest?

8. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Positieve test heb je zo'n 48 uur voor je eisprong! Als dus donderdag haar eisprong was, dan zit ze nu op 4DPO. De innesteling vindt gemiddeld tussen dag 7 en dag 10 plaats...

Ik wil echt niet betweterig doen, maar ik weet als geen ander hoe je jezelf voor de gek kan houden, en als ik kan voorkomen dat iemand de diepe teleurstelling moet doormaken die je iedere keer weer meemaakt als je test negatief is dan zal ik daar mijn best voor doen!

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Je ei kan ook al binnen 24 uur springen.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

bedankt voor jullie reacties op dat van de gyn. Ik baal inderdaad ook flink dat ik nu weer ruim 1,5 maand moet wachten, maargoed, is niet anders... Heb nu wel zoiets van: geef me maar gewoon medicatie om het op te wekken en dan hup clomid erachter aan en anders maar gewoon weer een hsg-onderzoek (ookal is die enorm pijnlijk), dan ben ik ook snel zwanger...

Jeetje mina wat hebben jullie enorm veel gekletst zeg... Ruim 20 pagina's. Dat is me net iets teveel van het goede hoor... ;)
    Vanaf hier kom ik dus weer gezellig meekletsen...

11. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    @BB wat een leuke link zeg. Ik heb hem gelijk voor mezelf ingevuld. Nu had ik 24 augustus mijn eisprong (heb mijn temperatuur bijgehouden) en nu zegt die site dat ik dan 29 augustus (vandaag) de innesteling zou hebben. Dat is dan op 5 DPO. Maar nu zeg jij dat de innesteling tussen de 7e en de 10e dag plaatsvindt :( Heb je dat ergens anders vandaan?
    Weet je het kan mij eigenlijk helemaal niks schelen, alleen door al die berichtjes ga ik erover nadenken en raak ik helemaal in de war ;) En dan wil ik het dus wel weer weten. Ik stop er gewoon mee en kijk over twee weken gewoon of ik een positieve test heb.

@liesje1 ik weet niet veel van ovutestjes. Wel heb ik al vaak gelezen dat je binnen 48 uur een eisprong krijgt als je ovutest positief is. Volgens mij als je dan vanaf morgen een tempstijging hebt, klopt alles nog. Ik ben benieuwd of hij gaat stijgen.

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
  13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wat handig BB TOPPIE!!!! echt leuk ook om dat zo te zien.
    Ik heb al wel last van m'n buik, maar ik denk meer dat m'n darmen wat van slag zijn....

14. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Als je NOD voor 6/9 is, dan is die innesteling toch al gebeurd?? Ik heb mijn NOD 8/9 en volgens alle calculators zou de innesteling rond 30/8 zijn (morgen dus), dus dan heeft zij toch haar innesteling gisteren gehad? Ok, diarree zal er mss nog niets mee te maken hebben, maar ALS er een innesteling zou plaats gevonden hebben, is die toch gisteren ongeveer geweest?
    Eu correct me if i'm wrong.. Want dan moet ik ook nog eens beginnen te tellen :p

15. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Idd erg handig :):)
    @toerist18: Kom jij ook uit het oosten dan?

16. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ja het klopt wel als je zegt dat er nog geen HCG kan zijn.. Want dat duurt enkele dagen, MAAR de innesteling zou eventueel bij haar al gebeurd zijn he. Enkel het HCG hormoon zal nog niet in die mate aanwezig zijn om symptomen te creeëren.. Klopt toch dat je dat bedoelt he?

17. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    pfff hier een lastige vooravond gehad..
    Heel de dag beetje steekjes gehad, maar niet super erg, vanaf vanavond 19u kei harde steken, stappen deed zelfs pijn... Heb een warm baddeke gepakt om 20u en nu voel ik nog wat kleine prikjes/steekjes maar niet meer zo pijnlijk...

Ik heb qua cyclussen 28-26-26 gehad, dus ik ga nu van cyclus 26 uit, zeker omdat ik op 23-8 goei vruchtbaar cervixslijm had, betekent 25-8 eisprong, zou het innesteling zijn dat ik nu begin te voelen???!
    OF was mijn cervixslijm te vroeg? En heb ik toch beter gerekend met een cyclus van 28 dagen? Want dan was mijn eisprong 28/8 (gisteren dus) geweest.. En voel ik nu toch nog een eisprong? Lijkt me zo laat....

Iemand dit nog ervaren?

PS: ik heb sinds 2 dagen ook "branderige" (jeukend, warm) binnenschaamlippen terwijl ik daar anders NOOIT last van heb.. en heel veel melkkleurig slijmverlies...... :(

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @kellyae
    Volgens mijn bereking moet mijn innesteling ook al zijn geweest. Maar goed ieder lichaam is gelukkig anders :D.

Maar het zou misschien de innesteling kunnen zijn. Hou er wel rekening mee dat je nu natuurlijk van alles wilt voelen.

Is denk ik ook wat Betty bedoeld. Dat we straks niet weer een teleurstelling hebben. En aan Betty haar onderschrift te zien heeft zij die al een hele boel gehad.

Neemt niet weg dat het fijn is om naar herkenning te vragen in deze spannende dagen voor het testen. :)

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    YEP:cool:
    (anders pb me maar, wil wel graag N.N blijven;))

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb je geen schimmelinfectie?, ik heb dat nl ook regelmatig, en dan heb ik ook last van m'n buik.
    Als je echt naar wordt van de jeuk, je moet dan dus echt met regelmaat (tussen de benen) krabben?
    Dan zou ik even langs de dokter gaan.

Ik ga vast naar bed, weltrusten.

Deel Deze Pagina