1. (7meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (3 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) 6. (5 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) 10. (9 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (4 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. (1 meid) Naatje 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 72 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, 1 Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Ik had stiekem veels te vroeg getest, dus heb mezelf maar even blauw gemaakt. Ik hoop dat ik morgen op roze kan!
Thanks meid! Over een week wil ik weer eens testen als ik nog niet ongi ben geworden. Was net al bij de KV geweest om nieuwe testen te halen, alleen hadden ze een pinstoring en had ik alleen een pinpas bij :S Morgen heb ik een afspraak bij de GYN (bloeduitslagen en zaadonderzoeksuitslagen) ik wilde morgen dus eigenlijk weer testen, maar het testen is morgen niet eens zo belangrijk. Ik denk dat ik ga vragen of de GYN nog even een keer wil kijken of hij iets ziet van een gesprongen eitje ofzo Dat ding staat er toch en het is echt binnen 1 minuut gedaan (echt zo'n routineklusje )!!!
Hoi dames Ik denk dat ik mijn cyclus verkeerd had geteld, blijkbaar zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog geen spoor, wel last van een pijn in mijn linkerzijde, ik als expert zeg mijn eierstok Zelf heb ik nog geen test gedaan, maar indien ze er morgen nog niet zijn ga ik wel 1'tje halen. Maar mijn gevoel een week geleden zie 'JAAAAA' Nu zegt mijn gevoel 'Ohhhhh' Tja gister avond koppijn beginnen krijgen dusja. Maar we zullen zien, indien het nu niks is, ga ik het toch proberen om het wat los te laten, wel nog in de gaten houden wanneer juist,maar proberen om wat minder ermee bezig te zijn, ipv nu: alle symptonen te analiseren haha Alvast veel succes aan de rest!!!!
Oke meiden, Zie graag mijn profiel afbeelding...want ik weet het niet meer, iedereen ziet een + ik ook natuurlijk, maar toch een negatieve test bij de huisarts....iemand een idee????
Bij bloedafname niet zwanger of wat? Ik zou dat eerder betrouwen dan een test... Wel héél raar dat je daar een + krijgt dan... Anders eens een ander merk proberen?
Nee geen bloedtest, ook bij huisarts heb ik een urinetest gedaan. Heb clear blue ook gebeld en deze geven aan dat hun testen juist zeer gevoelig zijn en deze misschien al een hcg kan meten en dat de teste van de huisarts minder gevoelig kunnen zijn... ik heb al een paar weken het vermoeden dat ik zwanger ben, maar vorige week ook een test van clear blue gedaan en deze was negatief... Ook bij me andere 2 zwangerschappen had ik clear blue getest en nooit onbetrouwbaar resultaat gehad....pffffff
Ik zit me rot te vervelen op m'n werk. Niets te doen en ik zit maar te denken: zwanger - niet zwanger - zwanger - niet zwanger.... pfff word moe van mezelf! Ik ben iig nog niet ongie en dat is zeker!
Vervelend zeg die onzekerheid! Gewoon je gevoel aanhouden lijkt me en dan over een paar dagen nog eens testen.
Ken da. Heb er GEEN zin meer in opt werk, en dan begin ik hier maar rond te neuzen Maar zo vliegt de tijd ook niet en dus de dagen ook niet. En die wachtbank... Tja ambetant word ik er van!
Hier nog een! Zit 2 dagen voor mijn vakantie Ben in gedachten mijn koffer al aan het inpakken, maar ik moet nog echt tot half 6 werken... Pffff
Bijna 1 september!!! hoop dat er hier snel wat roze gaat verschijnen komende week Heb me voorgenomen om zelf pas na het weekend te testen, we gaan weekendje naar vlieland met vrienden en zou het zonde vinden als mijn humeur wordt beinvloedt door negatieve testen. Spannend zeg! voel me al wel misselijk maar dat heb ik ook weleens voor de duiveltjes... Zijn er al dames met NOD 1 september die misschien toch eerder gaan testen?? Heb een week niet gelezen op de site en ben wel beetje overdonderd door de hoeveelheid berichtjes. Weet niet waar te beginnen met reageren leuk die vragen van de dag, zomaar een paar vragen die ik nog uit mijn hoofd weet; - vakantie volgend jaar: we gaan in januari naar vietnam heb speciaal uitgezocht waar we kunnen komen zonder malariapillen want ik hoop natuurlijk daar met een mooie dikke buik op de foto te gaan - mijn vriend weet sinds deze week dat ik op dit forum meelees. hij had al gezien in mijn history dat ik deze site vaak bekijk haha. voelde me wel een beetje betrapt eigenlijk maar hij vond het niet erg, hij vertelde dat ie al een half jaar in de gaten heeft dat ik rammelende eierstokken heb...uhm was ik zoooo doorzichtig!
1. (7meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86, gegokt 25-29 dagen (1e kindje) berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (3 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) 6. (5 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) 10. (9 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (4 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. (1 meid) Naatje 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 72 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Ik ben helaas net ongesteld geworden. Denk dat ik maar ga beginnen met ovutesten, weet iemand hier veel over? Welk merk is bv betrouwbaar??
Mandjuh och wat jammer nou! Ik gebruik de digitale ovulatietesten van Clear blue. Ze kosten 7 stuks voor +-30.00 wel duur, maar ze zijn wel duidelijk. Bij ons kun je bij de D.A een klantenpas krijgen, dan krijg je korting bij elke 5.00 euro aankoop. Ik had de vorige keer met die test 6.70 korting. Probeer je zwanger te worden? ? Clearblue geeft advies - V Jou gemiddelde cyclus is 24 dagen, dat heb ik net even voor je uitgerekend, je kunt op de site zo kijken vanaf welke dag je kunt gaan beginnen met testen..... Ik heb even gekeken; 5 september kun je al beginnen! http://www.clearblue.com/nl/wanneer-start-je-met-testen.php#hold Dames wat een heerlijk vooruitzicht om nu nog vakantie te hebben! September is een heerlijke maand, iedereen is al terug, en jij gaat nog. Ik had dus zaterdag een positieve ovulatie test, maar ik heb geen eisprong gevoeld, wel een beetje buikpijn, maar niet echt kramp. (de vorige keren voelde ik dat duidelijk wel).
@Mandjuh86, ow wat vervelend!! ik ben deze ronde ook aan de ovutesten gegaan... en werkt prima ik gebruik de ovutesten van Zwanger&kids de dipstick ik vond ze prima werken... wel even goed de bijsluiter lezen.. ik kwam er later achter dat er regels aan vast zitten!! DIPSTICK - Zwanger & Kids succes ermee!!