NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    ja , dat heb ik net ook gelezen op verschillende sites, zeker iets om in de gaten te houden dus.
    Inderdaad toch wel een goed idee om te tempen. Ik ga even uitzoeken hoe dat in zijn werk gaat.
    THX voor het meedenken:D

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha mannen zijn het er nooit meer eens met wat wij zeggen toch? :p
    Maar ik ga me zo omkleden, kijken offie de hint snapt :p

Haha, succes met uh NIET klussen dan :p (geloof je t zelf?:p):p

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha inderdaad! Maar vanavond is een beetje een 'moetje' want denk dat ik vandaag of morgen mijn eisprong moet hebben.
    Vandaag nog licht testje, dus morgen of overmorgen eisprong...
    Slijm is ook veel meer en lichter, maar nog niet helder..
    En als we kans willen maken.. moet je wat...
    Na een jaar mag er wel eens wat gebeuren he...

4. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    uh ja hoor, manlief is veel te moe, ik zit veel te lang achter pc:phihi

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hahaha mijn lief wilt altijd!! die zeurt de hele dag aal aan mn hoofd dat ie wilt hahaha maar hij moet eerst nog wat schilderijen afmaken.. dus ff kijken of ik zo nog fut heb moet vroeg op.. soms doen we t s ochtends als ik nog ff 20 min, over heb haha maak ik m r gwoon voor wakker ;)

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan meid! Wat misschien een goed idee is dat is als je op mijn banner klikt kom je op FertilityFriend. Op deze site heb ik alles bij gehouden en tempkaartjes uitgeprint. In febr. zei de gyn al dat het mooie en overzichtelijk is.

Als je hulp nodig hebt, vraag je maar.

7. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    ik ga zo ff nog is uitgebreid op iedereen reageren!

wou gewoon toch al melden dat Angel78 pendelt tot 00.00u

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    thnx meteen even pb gestuurd!!

9. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    graag gedaan! :) vind het leuk om te laten weten wanneer de meiden pendelen als ik het zelf opmerk omdat velen ze mislopen en miss gaat het zo voor sommigen net iets vlotter ^^

10. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok , ik ga er ff naar kijken enne alweer een big thanks:D

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Momfer, graag gedaan hoor!!! :D

Diana, gecondoleerd en veel sterkte!!!

12. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Gecontroleerd Diana.........

13. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Borstvoeding, ik ben in eerste instantie helemaal niet voor. Het voelt niet goed, en het lijkt me in onze situatie ook niet praktisch. Door gezondheidsredenen wordt mijn zwangerschap toch geen roze wolk en ben ik lichamelijk waarschijnlijk helemaal op na de zwangerschap. Het lijkt me wel fijn als manlief ook af en toe een voeding kan doen. En daarnaast voelt het voor mij heel onnatuurlijk. Maar oke, ik zeg niet bij voorbaat al nee. Ik wil me er wel eerst over inlezen en kijken wat mijn gevoel dan is.

Ik lees best wel een aantal keer in dit topic mensen over medicijngebruik. Ik slik veel pijnstillers op recept en mijn ha gaf aan dat ik deze gewoon mocht slikken tot dat ik overtijd was, omdat er voor die tijd geen bloedcontact was... Gevoelsmatig voelt dit voor mij niet goed en slik ik tussen mijn eisprong en menstruatie zo weinig mogelijk. Voor de vrouwen die ook medicatie slikken, hoe doen jullie dat? En hoe gaat jullie dit doen tijdens zwangerschap? En hoe voel je je daarbij?
    Ik slik dus veel pijnstillers en ik wil daar mee stoppen als ik zwanger ben. Dit gaat betekenen dat ik waarschijnlijk 9 maanden vrij weinig kan doen. Ik zit al buitenshuis in een rolstoel dus veel rustiger aan gaat niet meer lukken. Ik weet dus dat zwangerschap geen roze wolk kan worden en toch kan ik niet wachten... Ik heb het er graag voor over en mijn omgeving is op de hoogte, dus kan daar ook rekening mee houden. Hoe is het met andere dames die ook medicatie slikken die eigenlijk niet kunnen in zwangerschap?

14. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    okeej ik begin eraan het lange uitgebreide antwoord op iedereen!

Allereerst sorry meiden ik heb ff in een serieuze dip gezeten, maar door jullie steun en babbels voel ik me toch al iets beter :) Dank jullie daarvoor!

wat te doen met een miljoen? Een huisje kopen met een mooie tuin voor de hondjes in een rustig plattelandsdorpje! Een mooie reis maken en voorzien voor men kindjes later

ZPverslaving: Oh dat weet hij wel zeker en vind hij ook interessant aleja niet het slijm, klodders en wat dan nog gedeeltes natuurlijk ^^

@Sam: ach das wel dik klote dat die ovutesten het niet doen! En ik weet hoe het is om vriendlief zo af en toe is kwaad te maken (onbewust maar soms ook bewust)

@volgend jaar vakantie: geen flauw idee, dit jaar ook niet weggeweest ;)

@alle nieuwe meiden: Hartelijk welkom in de club! ^^

@kwaaltjes: ik denk dat de gekmakerij nu wel ver gaat beginnen, bij mij is ie al bezig maar ik probeer er niet aan te denken.. lukt nog niet van er niet aan te denken

@mandjuh86: eerdere berichten kan je eigenlijk meenemen door op de knop Quote te klikken onder dat bericht dat je wil meenemen

@toerist: dat vind ik een heel erg goed idee van die pbtjes te sturen voor wat en hoe te weten van de eerste sept dames ^^

@Mammie83: jammer dat de test van de HA niet positief was, raar dat die van jou het dan wel was natuurlijk :(

@meiden op rood: balen zeg :(

@MvJ: Oh das wel fijn zo'n winacties! :D Ik hoop dat alles goed komt met je zoontjes duimpje!

@Roozjuh: Is wel heel erg jammer om door tandpijn je klusmomenten te missen en al helemaal als daarmee de maand om zeep is! Ik baal met je mee! god zeg naar oktober!!! aaauww :(
    oh wacht nu lees ik dat je toch nog kans maakt *duim duim*

wat zou ik ooit nog is willen doen? goh geen flauw idee eigenlijk! Naar Engeland verhuizen?

@amsterdammertje: Ik denk dat ik wel bij de partij van testers ben dit weekend maar honderd procent zeker ben ik het niet! :)

@mukje: oh das niet fijn he discussies.. en die vraag heb ik nog geen antwoord voor klaar dus daarvoor pas ik op dit moment :)

@Diana nogmaals gecondoleerd..

@Berbeltje: Ik denk dat wordpad veel gebruikt word voor langere teksten te schrijven (zoals deze) hehe

@Linda250388: ja is idd wel grappig om te lezen van je therapeuts voorstel hihi! ^^

@Ivfje: hopen dat de speciale behandeling zijn vruchten afwerpt ale ja inhoudt!;)

@pris: ik heb wel alles mooi gevolgd maar nu eigenlijk echt alles gelezen :) je kwaaltjes wel ik heb ook steekjes, heb snel gnoeg gegeten en een rommelende buik! en 1 dag (dag van innesteling?) klodder slijm in de broek lol laten we maar duimen voor onszelf en iedereen! ohja de tip van de kadootjes dat heb ik al is geprobeerd toen ik iets vergeten was en wou het goedmaken dat noemt ie omkoperij dus niet echt een optie als ie kwaad is.
    Ik heb ook de testen van Kruidvat 2v5 :)

@Lyanna: Jammer van de MMM maar het is weer een stap dichter bij je droom!

@Stinkerbell: volgens mij kan je de testen van KV wel gebruiken een paar dagen voor NOD ja maar weet niet meer juist hoeveel dagen :(

@borstvoeding: dat zou ik denk ik wel doen ja! ben er eigenlijk van overtuigd van wel :D als vriendlief en ik toch samenkomen weer zal hij natuurlijk ook wel is graag de fles geven maar ja eerst zien of we al zwanger zijn of niet natuurlijk..

Ok ik denk dat ik met gerust hart kan afsluiten met reageren op iedereen nu! ^^

Het goede nieuws voor mij vanavond men vriend heeft me zelf opgebeld, en hij is idd heel erg in de war... Hij weet dat hij van me houdt maar hij wil niet langer het gevoel hebben dat zijn mening minder belangrijk is daarom weet hij nu echt niet goed wat hij wilt.. Ik ga dus mijn uiterste best doen, hem nog de tijd geven om erover na te denken en dan morgen of vrijdag miss eens langsgaan om over alles te praten als hij dat wilt/kan. Ik hoop gewoon uit het diepste van men hart dat het nog in orde komt en ik ga doen wat pris me zei: positief denken (met het dipje tussendoor zo af en toe)

15. NOD-lijst 1-15 September 2011

1. (8meiden)
    Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen)
    Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk)
    Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk)
    ladyjade(1ste kindje, ronde 6)
    november (2e kindje, ronde 1)
    Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK)
    Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3)
    Bootjekatatootje (1e kindje)

2. (5 meiden)
    Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3)
    zespri (ronde 7)
    Volonta (2e kindje, ronde 4)
    Evira (1e kindje, ronde 3)
    Lotte30 (1e kindje, ronde 9)

3. (5 meiden)
    Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1)
    Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2)
    mandjuh86
    berbeltje (1e kindje, ronde 2)
    my faith (2e kindje, ronde 8)

4. (3 meiden)
    Dromertje35 (1e kindje, ronde 3)
    Linda250388 (1e kindje, 6e ronde)
    Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK)

5. (4 meiden)
    momfertje ( 2de kindje ronde 5)
    Meisje1982 (2de kindje ronde 1)
    Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK)
    Lyanna (2e kindje, ronde 20)

6. (6 meiden)
    naliey (1e kindje, ronde 46)
    Kersje (1e kindje, ronde 3)
    An1985 (1e kindje)
    Stinkerbell (2e kindje, ronde 2)
    jen89 (2e kindje, ronde 1)
    Priscilla4 (1e kindje ronde 1)

7. (8 meiden)
    N80 (1e kindje, ronde 5 na MK)
    Susy (3e kindje, ronde 1)
    Gyino (2e kindje, ronde 2)
    Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen)
    Misty83 (1e kindje, ronde 2)
    Snowy09 (3e kindje ronde 1 )
    Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4)
    Skaya (1e kindje, ronde 6)

8. (3 meiden)
    Ikke21 (3e kindje, ronde 2)
    Koe (1e kindje, ronde 2)
    Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2)

9. (3 meiden)
    0903 (1e kindje, ronde 7)
    Mukje (2e kindje, ronde 4)
    Ivfje (1e kindje, ronde)

10. (9 meiden)
    Baby Boom (3e kindje, ronde 14)
    Kellyae (2e kindje, ronde 4)
    Louan (1e kindje, ronde 6)
    Posh84 (1e kindje, ronde 9)
    Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk)
    Babyverlangen (1e kindje, ronde 7)
    Behappy (1e kindje, ronde 1)
    Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk)
    Michelle77 (2e kindje, ronde 1)

11. (4 meiden)
    Steffie (3e kindje, ronde 2)
    Kimmytje (1e kindje, ronde 5)
    Mirabella (1e kindje, ronde 5)
    Toerist (2e kindje, ronde 3)

12. (6 meiden)
    Nannie73 (2e kindje, ronde 4)
    Mopke (1e kindje, ronde 1)
    Floortje84 (1e kindje, ronde 5)
    NatasjaM (3e kindje, ronde 9)
    Liesje1 (1e kindje, ronde 10)
    2girls

13. (5 meiden)
    vmb1981 (1e kindje, ronde 1)
    Marcia85 (1e kindje, ronde 8)
    Sam4Hope (1e kindje, ronde 13)
    Lila1978 (1e kindje, ronde 4)
    Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3)

14. (2 meiden)
    Naatje
    Kelly1312 (2e kindje, ronde 1)

15. (4 meiden)
    TVL (1e kindje, ronde 5)
    Kimsenna (1e kindje, ronde 3)
    Natasja73 (3e kindje, ronde 4)
    Roozjuh (2e kindje, ronde 3)

Onbekend - Datumloos (4 meiden)
    Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad)
    jeskejes (1e kindje, ronde 10)
    Arnoe (1e kindje, ronde 14)
    WendymvSenna (2e kindje, ronde ??)

Totaal: 79

1 Zwanger, 6 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven

Hier vanmorgen het eerste rood gespot, precies op tijd dat wel. Maar niet zwanger dus.

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik geloof dat er een vraag is over borstvoeding.
    Bij m'n 1e heb ik dat 3 weken gegeven, daarna had ik niks meer.
    Ik heb best wel pijn gehad, maar ik heb het voor een 2e wel over.
    Ik hoop dat ik het dan wat langer kan geven.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nou meiden, ik had een klein kansje om nog zwanger te worden deze maand maar die is nu echt over. Gaf gister bij manlief aan dat we gisteravond echt ff moesten klussen :p (gister mn eisprong gevoeld) was zelf half 10 al in bed, wilde nog ff tv kijken. Manlief zou niet veel later ook naar boven komen. 22.00 geen man te zien, 22.30 nog steeds niemand. 23.00 heb ik de tv maar uit gezet en ben maar gaan slapen. Om 00.00 kwam meneer met veel lawaai en lampen overal aan, de slaapkamer binnen stormen. 'O, sliep je al?' ZUCHT! Ja l.ul! Ik sliep!!! En was zo chagrijnig dat ik geen zin meer kon maken dus daar ging mn kans voor deze maand. Mannen....

1 kleine 'troost' Hij had poepluier van zoonlief wel midden in de nacht gedaan. Normaal schopt ie mij dan uit bed dat ik t mag doen. Maar gok niet dat ie helemaal snapt hoe chagrijnig ik over de situatie ben

Sry voor ego berichtje (lol lijk mn man nu wel met dat ego gedrag :p)

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeeeeeeeeeeeeeeezus jongens!!! Ik heb ff een avondje geen tijd gehad en ik moet serieus 12 pagina's bijlezen...

Maaar, ik heb ze ALLEMAAL gelezen! :D

@Diana75: gecondoleerd met je verlies! Dood is altijd al verschrikkelijk, maar als het dan ook nog eens een jong iemand is. Brrrr

@Lachebekje: Nou, alle meningen komen hier wel overeen lees ik zo: Iedereen vindt dat je je moet proberen los te weken van het gezin waar je in opgegroeid bent en je moet focussen op je eigen nieuwe gezin. Het is precies zoals iemand schreef (ik weet even niet meer wie) Je zal naarmate de jaren vorderen steeds minder met je ouders te maken hebben en steeds meer met je eigen man en kinderen! Ga ervoor!

@Meiden die mee willen naar de USA: morgen om 7 uur verzamelen op Zaventem. Ik zorg wel voor een extra koffer, haha

Borstvoeding: Ik ben het niet van plan. Klinkt misschien egoistisch, maar het maakt mij wel heel erg verantwoordelijk voor alle nachtvoedingen enzo, terwijl ik het ook wel heel prettig zou vinden als mijn man de helft op zich neemt.

Hier 8 DPO, zo rond deze tijd zou er een innesteling plaats kunnen vinden, maar ik voel weinig deze maand. Het enige signaal waar ik op kan vertrouwen is het vroeg wakker worden, maar daar heb ik volgende week in Amerika geen ruk aan, want door het tijdsverschil lig je toch vanaf 5 uur naar het plafond te staren...

Ps. Ik hoop jullie een dikke positieve engelstalige CB te kunnen tonen volgende week... "pregnant, 1-2 weeks" haha

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    BB: dat is precies de reden waarom ik geen bv gaf en bij 2de kindje ook niet ga geven. Wij hebben een redelijk een goed ritme samen ontwikkelt wie wanneer de fles gaf(en gaat geven straks) Vind het niet ego hoor :) mannen moeten ook hun taak doen vind ik. En slecht voor je kind als je geen bv geeft vind ik onzin! Hoe zit t dan met adoptie kinderen? Of bij een homo stel? Ja toch :) ik voel me niet slecht bij onze keuze, is in mijn ogen niet meer dan logisch dat de man ook wat mag doen ;) noway dat ik er elke nacht uitga en manlief door blijft snurken

20. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Dames,

Ik heb vanmorgen toch maar eens een testje gedaan. Heb veel last van buikpijn!!!
    En jjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zwaner.
    Kan het bijna niet geloven maar we gaan met ons drieen op vakantie.:D
    Ik probeer nog een foto te plaatsen v an de test maar weet niet of dat lukt.

Deel Deze Pagina