Je mag van mij ook testen, als je hem hier ook maar plaatst als je wat ziet. Mag graag turen, hoop dat er al wat te zien is. Want het is natuurlijk nog wel vroeg.
als je eentje naar Lennyt gestuurd hebt, dat heb ik ook gedaan en ook nog geen antwoord ze zal wel overspoeld zijn met vragen want ze zei zelf dat ze nog beetje roestig was met dat zolang geleden was he dus wachten...
Ow ja even reactie op een vraag, maar als het goed is val ik dan net binnen de 15e haha Want had mezelf op de 13e staan, maar denk dat het dan de 14e of 15e zal worden... En anders blijf ik toch gewoon hoor Want is hier net zo gezellig en vertrouwd
Pendelinfo: GESINA PENDELT TOT 20U!!! niet aangegeven voor vaste leden of niet dus waag jullie kans EDIT: OOK ANGEL78 PENDELT OOK MAAR TOT 20U30
Heb daarom me banner even aangepast, op mijn eisprong vandaag.. Scheelt 2 dagen, had al een cyclus van 33dagen ingevuld, nu dus 35 dagen.. Zo raar, had altijd vaste cyclus van 31 dagen, en vorige maand al later en nu weer... Beetje balen dus! Lang leve de ovutesten!
pris, wacht lekker tot het weekend joh dan weet je het iig zeker als hij posi of negatief is. als je vanavond gaat testen en hijs (nog)negatief dan ga je zitten denken of het misschien te vroeg was enzo en dan ga je t weekend alsnog testen
roos je hebt gelijk hahaha volgens inet zou ik morgen kunnen testen... misschien dt ik het tog morgen waag.. net wat patat en sate op.. en werd er tog beroerd van.. buik blijft rommelen en pijn doen.. en ben zo extreem moe.. ik ga wel morgen testen want mn vorige mk was omdat ze me te laat beter in wouden stellen met medicatie...
oh ik ben toch blij dat ik niet de enige ben waarbij de buik zo raar doet! sorry dat ik daarvoor zo blij ben trouwens want het is maar een naar gevoel soms maar toch dan word ik niet gek! ^^ en pris ik heb vandaag de hele dag positief geweest en positief gedacht, dus voel me wel heel goed nu nu zien of we vriendlief vandaag nog horen en morgen ga ik toch is langs! men testen liggen ook daar dus zal wss ook morgen testen ook al had ik me zo voorgenomen het niet te doen grrr moeilijk moeilijk!
goed zo lachebekje!! zullen we samen morgen testen?? ik ben rond 1 uur thuis toch heb ik ook de onbedwingbare drang straks er al een testje tegen aan te gooien...
goh ik ga eerst bespreken met men vriend wanneer ik mag komen tja ik moet zoiezo gaan of hij het nu wilt of niet ik wil graag men test ^^ maar men sleutel ligt natuurlijk daarbinnen! dom dom ik weet het maar ik was zo geschrokken dat ik snel snel een paar dingen genomen heb en men sleutel vergeten ben :S en ik heb het vermoeden (ben niet zeker) dat hij toch ook wel graag de uitslag zou willen weten aangezien hij er dan ook bij betrokken is (duh ) Dus zal bij mij morgenavond ergens zijn als ie thuis is
meiden.. klein pobleempje hiero.. heb de vroege test van predictor!! en die test zo vaak vals positief.. daar heb ik geen zin in die valse hoop dus ik zal eerst morgen test van clear blue moeten halen ofzow!!! wat ik weet niet of ze die wle bij de hap apotheek hebben... sorry word dus toch morgen pas testen!!!!!!!!!!!!!!!
Positief is toch gewoon positief lijkt me? Hij test je hcg en als die aanwezig is dan ben je dus zwanger, zit het niet in je lichaam dan kan een test ook niet positief zijn
bij die vroege van predictor dus wel!!! zwaar irritant!!!! die test zelfs positief bij mannen moet je maar is googelen!!!
@ IVFje: Spannend! Ik duim mee voor een postitieve test!!!! @ Roozjuh: op 8/9 ga ik mee opstaan met mijn ventje, en is er dan nog niets te zien van bloed, neem ik mijn test erbij! Kmag al content zijn dat ik het uit hou tot dan. Laat staan dat ik nog een dag of 2 langer moet wachten... @ Momfertje: dju toch.... Dat rood zien we niet graag he! Hopelijk volgende maand meer geluk! @ Borstvoeding: bij ons zoontje heb ik tot 6 weken full time gegeven en dan stilaan afgebouwd tot op 8 weken. Ik merkte dat ik hem niet voldoende meer gaf, begon te stressen, ja dan wast helemaal om zeep. Bij een 2de ga ik het ook weer zo doen: tot +/- 8 weken borstvoeding geven en dan flesje. Slapen ze ook veel sneller door omdat pap meer verzadigd is. @Lotte 30: proficiat!!!! ---------- Zo op meeste toch even gereageerd.. Amaai bijna 20 pagina's te lezen. Hier stand van zaken: Ik voel eigenlijk niets van krampen of dergelijks momenteel. Vanmorgen was ik wat mottig, maar heb een goede verkoudheid, dus zal daar wel aan liggen. Daarnet deed ik nog eens een "slijmtest" (slijm in baarmoederhals halen) en er was een klein vlekje bruid bloed bij. Nog wat slijm eruit gehaald en was wat lichtroos... Ik hoop echt dat het niet nakende MS zijn... Wat zou véél te vroeg zijn!!!!! Heb echt effie stress nu...... En natuurlijk begin ik nu weer vanalles te voelen (negatief dan wel...)
Tsjonge, dat waren dus serieus 100 reacties die ik moest bijlezen. En zelfs nog meer want tijdens het lezen kwamen er snel meer reacties bij. @Roozjuh balen hoor, ik snap je wel. Ik zou ook geen zin meer hebben (of nog kunnen maken) als mannetje zo laat pas naar boven komt. Borstvoeding: ik heb een man die 's nachts toch niet wakker wordt. Echt hij probeert het, maar als ik bijvoorbeeld vraag of hij de baby wil pakken dan gaat hij me heel vaag zitten aankijken en draait zich uiteindelijk om. En hij herinnert zich er niks van. Dus de nachtvoedingen zijn altijd voor mij geweest. Ach hij maakte dat met andere dingetjes weer helemaal goed. @Lotte30 jaaaaaaaaa gefeliciteerd! Nou dubbel op genieten op vakantie! Hier niks te melden. Midden in de wachtperiode en het duurt nog wel even. Gelukkig ondertussen hier meelezen, wat is het toch spannend bij sommigen en wat ben ik benieuwd. Morgenochtend gelijk maar even checken hier, hoef niet te werken dus dan kan dat
Meiden, toch zoiets vaags. Ben vandaag niet ongesteld geworden. Had vanmorgen bloedverlies met afvegen, maar het heeft niet doorgezet. Zal ik me dan toch maar op blauw zetten? Snap er niets meer van. M'n temp wijst ook op ongi.
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (6 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) 14. (2 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 81 2 Zwanger, 8 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 1Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven Sunny79 toegevoegd