Hier vandaag met 2 dagen overtijd nog steeds niet ongie geworden. Test van vandaag nog steeds wit! Hoe frustrerend!!
Heb vandaag trouwens meerdere malen steekjes in mijn rechtertepel gehad? Voel ook af en toe mijn liezen, dus dat kan ik echt nier rijmen met die negatieve testen..
ik heb het ook altijd heel erg. vreselijk pijn, en denk ook aan endometriose. maar durf neit naar de dokter. ben bang voor de waarheid...
Hmz.. Kga straks ff google wat endiometrose precies is. Als de symptomen overeen komen dan maak ik maandag meteen afspraak. I'll let you know
Ik heb ook nog steeds die "kwaaltjes" het is gewoon heel bizar.. en ons lichaam is kampioen in ons gek maken! En ik ga ook nog testen in huis halen maar nu wacht ik tot volgend weekend! als ik men ongi nog niet heb dan...
heej bloempje, ook ik ben nog niet ongie, maar morgenvroeg doen we weer een testje... Ik vind het zo spannend ookal ga ik er gewoon van uit dat mijn cycles van slag is en ik pas later ongie word??? we zullen zien ahahhah jij ook nog veel succes, en alle andere dames ook !!!! kuss
Net op site van endometriose gekeken en denk dat ik maandag maar even een afspraak bij de dokter maak. Dankje voor de tip!! (Sry weet even niet 1 2 3 wie erover begon)
dank je wel !!!! en jullie horen morgen allemaal meer van me. ppfff... het liefste ga ik nu naar bed want dan hoef ik er niet aan te denken da ik morgen kan testen... hahaha maar ik ben nog niet moe Kuss
dat je dat durft! lijkt me zo eng! ik zelf durf het ook niet aan. nieuwe dokter, nog nooit geweest, dus geen idee wie het is enz.
Eh ja durf is een groot woord maar het doet echt vreselijke pijn dus weet dat er iets aan de hand is en endometriose komt er best dicht in de buurt als ik zo op de site rond lees. Alleen als ik naar de gyn moet dan moet ik wel even al mn moed verzamelen want dat is een hufter 1ste klas
Haha niet getest maar laat me wel even horen. Ik snap er namelijk niet veel meer van. Nu net wat rood bij het naar de wc gaan. Nog maar heel weinig hoor. Maar als ik het me goed herinner van de vorige ronde begon het dus toen ook zo. Alleen toen pas op dag 32 en zit nu op dag 29. Eisprong beide rondes op dag 19 gehad. Zou mijn LF dan nu weer korter zijn? Kan dat zo schommelen dan? En volgens mij kun je op 10 DPO geen innestelingsbloeding meer hebben toch? Ben heel benieuwd naar de testers vandaag. Spannend hoor!
Hier nog steeds wit verlies, geen roos meer, geen oud bloed dus ik hoop dat hetgeen ik gezien had eergisteren, dat het idd innesteling was Heb af en toe steken links, en soms een zeurende onderbuik. Voor de rest eigenlijk niet veel. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk (maar dat had ik bij mijn zoontje int begin ook niet), enkel dat mijn gelnagels allemaal precies loskomen. Normaal kan ik die makkelijk 5 weken houden en nu was ik er al 2 kwijt vorige week (op 3 weken) en deze week één volledig kwijt en één stuk van nagel kwijt.. Let us hope hé! Ben echt content dat het weekend is, heb ik veel minder tijd om hier te komen piepen, want dan ben ik er toch altijd te hard mee bezig en begin ik altijd alles duidelijker te voelen, terwijl als ik in huis bezig ben, amper/niets voel. Vandaag ga ik mijn ouders verder helpen om in te pakken. Ze verhuizen binnen enkele weken naar ons dorp. Amper 3min rijden met auto. Zalig! Lekker makkelijk met ons zoontje en zeker als er nog een 2de ukje komt!
heej dames, Hier vanmorgen getest en we haddebn weer eens een spierwitte test in onze handen. eigenlijk waren we hiervan uit gegaan mar nu heb ik vanacht 3 verschillende dromen gehad en in al deze dromen waren we zwanger, dus ik kreeg stiekem een beetje hoop... Maar we gaan er nu helemaal van uit dat ik niet zwanger ben en we hopen dat ik snel weer ongie word want dan kunnen we weer aan de slag. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn om ongie te worden als ik volgende week nog niet ongie ben doe ik nog maar een testje, zaterdag ofzo. kuss ik heb me eigen even veranderd in ons lijstje in negatieve test. NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (6 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (2 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 82 2 Zwanger, 8 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven
Goedemorgen meiden. Hier temp van 36.99 en alweer 9 DPO, dus nog paar dagen afwachten en dan weet ik of ik afspraak moet maken voor HSG.
Spannend hoor Lyanna. Hier vanmorgen nog steeds niet ongesteld, weer een testje gedaan natuurlijk en daar denk ik natuurlijk weer een heeeeel lich streepje te zien maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets. De test is nu opgedroogd en nu zie ik helemaal geen streepje meer, dus we wachten het weekend maar weer af ...
ik heb al jaren vreselijke pijn, dat is soms zelfs flauwval. in mn achterhoofd had ik altijd gedacht aan endometriose, maar meestal verdring ik dat en zeg, gewoon wat meer pijn dan anderen...