misschien toch maar naar de dokter gaan hoor meid, want flauwvallen is een tegen dat er toch echt iets niet helemaal in orde is. even gegoogled voor je: Flauwvallen kan verschillende oorzaken hebben. Sommige mensen vallen flauw als ze erg schrikken of wanneer ze bloed zien. Anderen vallen flauw omdat ze te lang niets hebben gegeten of vergeten zijn te ontbijten. Ook op plaatsen waar het heel warm is of waar veel mensen zijn vallen veel mensen flauw. We kennen allemaal de TV-beelden van flauwvallende meisjes bij concerten van beroemde popsterren. Maar er zijn ook medische oorzaken voor flauwvallen, bijvoorbeeld tijdens de menstruatie, door stress, door shock en pijn, uitputting, een laag bloedsuikerniveau, het gebruik van bepaalde medicijnen en verstoringen in het hartritme. Het flauwvallen zelf gebeurt doordat de bloeddruk plotseling daalt. Door de lage bloeddruk krijgen de hersenen niet genoeg zuurstof meer. Te weinig zuurstof in de hersenen is gevaarlijk, zodat het lichaam reageert met een soort natuurlijke afweer: je valt flauw. ... Komt het flauwvallen regelmatig voor of heb je last van een medische aandoening de aanleiding kan zijn tot flauwvallen, dan is het wel belangrijk de huisarts te bezoeken. Er kan dan een ernstigere oorzaak zijn voor het flauwvallen. Belangrijk is dan dat je nader onderzocht wordt op hartfalen, diabetes of andere aandoeningen.
zitten er 3 hier, 1 heb ik vorige keer gehad en die nooit meer. heb klacht bij ziekenhuis zelfs ingedient. 2de gyn(die hufter dus) is er dan nog, en nog een vrouw maar die vrouw werkt zelden in dit ziekenhuis en meer bij een ander ziekenhuis die samen werken. aangezien ik geen auto heb kan ik dus niet bij die vrouw in het andere ziekenhuis of net de mazzel hebben dat ze er een keer is
dank je wel dat je het hier neerzet. heb er eignelijk nooit zo bijnagedacht. heb het altijd 1 van de eerste dagen dat ik ongesteld ben. van de pijn. en dan zweten, en dan raak ik weg. maar ik heb een nieuwe dokter, en ken hem niet, dus durf neit zo goed...
Wat jammer zeg! Hier eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Maar zolang je niet ongesteld bent de moed niet opgeven hoor. Sommige vrouwen testen gewoon pas laat positief. Dus vroeg negatief testen wil niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent. Vorige keer teste ik ook pas bij een paar dagen overtijd positief.
nieuwe dokter vind ik juist altijd perfect voor zulke dingen. Mijn dokter kent mij vanaf mn geboorte, die kerel weet werkelijk alles van me zonder in zn computertje te kijken voor mijn dossier. Een nieuwe dokter heeft een nieuwe en frisse kijk op je en is dan minder bevooroordeeld(in mijn ogen) wat er eventueel mis zou kunnen zijn. Maar een vreemde dokter is ook raar om dat soort intieme dingen te bespreken maar je moet het maar zo bekijken, het is zijn/haar werk gewoon. Hij kijkt niet naar je zovan: o kan ik even in dr doos gluren ofzo
Hey dames, Vanmorgen heel erg misselijk en hoofdpijn (nog steeds trouwens). Ik had de laatste dagen een temperatuur van ongeveer 37.10... Vandaag gezakt naar 36.54. Ik zit momenteel op dag 20 in mijn cyclus en had vorige week vrijdag positieve ovu testen. Mijn cyclus is normaal 27 dagen.
Roozjuh, jaa dat hebben we hier idd ook! 3 verschillende gyn, 2 mannen en 1 vrouw die maar 1 dag per week aanwezig is. Ik heb toen een afspraak gemaakt bij die vrouw, moest wel iets langer wachten voor ik dan aan de beurt was, maar kon wel gewoon bij haar een afspraak laten vastzetten.
ja ik heb ook liever een vrouw hoor op een of andere manier voelt dat minder opgelaten Ik kon toen wel bijd ie vrouw terrecht maar dan moest ik 4maanden wachten... Vond ik beetje te lang dus moest helaas wel naar die hufter
Ik duim voor je meis! Zit wel niet in de topic hier maar kijk vaak ffies mee hoe het de meiden van aug vergaat in een nieuwe ronde. Groetjes Sas
ik had altijd mijn eigen vertrouwde dokter, maar ben nu verhuisd, dus ja... ik ben 1 keer bij hem geweest, voor kennismakingsbezoek, ma hij keek voor mn gevoel dwars door me heen. zal toch nog flink moed moeten verzamelen!!!
Thx meid, das lief! Ik heb al gemerkt dat er hier niet veel bekenden van de vorige ronde zitten, toen zat ik in deel 2 van de maand en nu in deel 1 maar probeer ook iedereen wat in de gaten te houden xox
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (6 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (2 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 82 2 Zwanger, 8 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven Even de lijst er weer bij gepakt. phoe 82!!!! Stelletje konijnen hahaha Kmoet zeggen dat ik wel vreselijk eenzaam onderaan al int rood sta
heey bloempje, dat klopt alleen ik ga er nu gewoon van uit dat mijn cycles van slag is door mijn miskraam de vorige maand en ik weet dus niet hoe lang het nog duurd voordat ik ongie word... Ik heb volgens mij wel een eisprong gevoeld (tenminste het leek sterk op mijn eisprong en verder alle vruchtbare kenmerken). Dus ik hoopte dat ik gewoon meteen weer zwanger zou zijn, maar ik ga er nu van uit dat het niet is omdat ik nog nega test en ook nog niet ongie ben. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit ahhah. Ik probeer me niet te positief op te stellen omdat ik bang ben voor dan alsnog een teleurstelling te krijgen dus vandaar dat ik er helemaal vanuit ga dat ik niet zwnager ben, een leuke verrassing als het wel is dus hahah Kuss, en jij ook nog veel succes met wachten.
heey bloempje, ik zie nu dat het voor jou net zo spannend is als voor mij want dit is ook je eerste ronde na de vmk. Veel succes !!!! Kuss
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (6 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (2 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Totaal: 82 2 Zwanger, 8 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven FF mezelf ook op negatief zetten, ik hoop stilletjes dak gewoon laat positief test met al dat gerammel en wat nog allemaal! maar ondertussen blijf ik met beide voetjes op de grond en denk och ja laat ongi maar komen. Ik had eerste ronde een cyclus van 35 dagen, kan het dan nog steeds ontpillen zijn deze ronde of niet? vraag ik me echt af dus als iemand het weet?! Oh en op vriendjeliefsbasis eindelijk beter nieuws!! Gisterenavond was het het kiss and make up, hij was zo lief toen hij zag hoe triestig ik was met die negatieve test! Hij heeft zelf wel nog gevraagd of ik een paar dagen nog bij mijn ouders blijf, hij heeft het appartement in een zwijnenstal omgetoverd :x
lachebekje: jij staat toch op de 8ste? ben je 5dagen te vroeg met testen gewoon nog even 5dagen wachten en dan eventueel een nieuwe test
ja ik weet het dat ik echt heeeeel erg vroeg was maar ik was men buik zo beu dat ik het toch maar geprobeerd had, nu wacht ik tot tenminste volgend weekend om weer te testen! (als het nog nodig is dan natuurlijk)