Jen gefeliciteerd!! En bb Ik ben benieuwd!!! Mijn temp is weer 0,1 gestegen maar nog niet terug bij de 36,8. Ik hoop zo dat hij verder gaat stijgen en geen dipje meer krijg...
@ meiden op rood: balen! Hopelijk volgende maand toch prijs @ meiden met neg test: geen rood, geeft hoop! Dus binnen enkele dagen nog een proberen hé!! @jes89: Proficiat!!!! Vraag van de dag: we hebben elkaar leren kennen door gemeenschappelijke vrienden. Hij had me daarvoor blijkbaar al int oog, maar ik was toen nog samen met iemand anders. Na 5 weken vrijgezel te zijn en met mijn vriendin en haar vriend uit te gaan, leerde ik hem beter kennen en tja, het duurde niet lang voor de vonk oversloeg
Hier niet veel last van vanalles en nog wat. Anders dus dan andere maanden die negatief uitdraaide, dus laten we hopen dat dit dan HET teken is Nee het is wel zo dat ik vanmorgen bijvoorbeeld strekkend gevoel onderaan in mijn buik voel (net boven mijn schaambeen) maar voelt niet hetzelfde aan zoals MS krampen.. OOO ik zal toch zo blij zijn dat het donderdag is...
Hey dames! Gefeliciteerd aan de zwangeren! @ Lachebekje, super dat het weer e goede richting uitgaat tussen jou en je vriend! Vraag van de dag hehe... Dit is eigenlijk een beetje geheim maar ok, via Facebook! Wegens gemeenschappelijke vriendin en zo op dezelfde status beginnen reageren. En van het één kwam het ander. Email, MSN, webcam... 1 probleem, ik woon in België en hij in Spanje (nationaliteit is Colombiaans maar hij studeerde al 6 jaar in Valencia) En dan euhm na 3 maand ben ik naar Spanje gevlogen, onder het mom dat ik toe was aan tijd voor mezelf. En zo tja, absoluut verliefd, het over en weer reizen maandelijks hebben we een jaar volgehouden. Na zijn studies is mijn man naar België verhuis Hier al 2 dagen hoofdpijn en niet op mijn plooi. Fijne zondag allemaal! xox
ben blij dak net de enige ben met die gevoelens (voel me dan zo'n egoist!!) vraag van de dag.. ik ken mn lief van het dorp en via via.. nooit met elkaar gesproken vonden elkaar wel leuk.. mn lief is kunstenaar en op de braderie ben ik m zo voorbij gelopen... wo hem wel aanspreken maar wist niet wat ik moest zeggen.. uiteindelijk via hyves contact gekregen en spraken af in de kroeg.. vonnut er onwijs saai maar wou niet zomaar weggaan voor hij er was en had zn nummer niet om het te smsen dus ben gebleven.. toen kwam hij en kreeg een drankje van hem.. toen was hij in ene weer weg.. zag hem buiten staan met een groepje dus ging erbij staan beetje flirten over en weer.. kreeg hij op zn flikker van n grietje omdat ie net met een vriendin van haar had gezoend.. ik vond dt zo kinderachtig dat ik nog meer werk van hem wou maken dus uiteindelijk stond ik met hem te zoenen.. toen hebben we gedate en hij mij ervan overtuigd dat ie echt geen player was.. toen ging hij op vakantie en via de sms hebben we nog meer contact gekregen en een sterkere band.. toen heb ik hem doodop van de zenuwe opgehaald van schiphol.. en die avond is het ''officieel'' geworden dat we wat hebben!!!
Via een profielen site. i-cu toen der tijd ik was 15 hij 21. Ik was altijd uren bezig een leuk profiel te maken en die van hem was saai. Toen kwam hij op mijn profiel terecht en vroeg of ik hem kon helpen. Dat heb ik gedaan. Toen gingen we op msn chatten. Toen 2 weken elkaar niet gesproken. Toen zat ik in een dip. EN toen kwam hij vragen wat er was. Toen hebben we 15 uur gechat achter elkaar. EN had ik problemen met een pc. en kwam hij kijken. En is Nooit meer weg gegaan !Zijn intussen 7,5 jaar samen en 2 kids rijker!
De vraag van vandaag.... Beetje gecompliceerd..... Hij getrouwd en 2 kids, ik getrouwd en beide niet gelukkig... (we kennen elkaar al jaren) Een nichtje van hem was een goede vriendin van mij. We zagen elkaar vrij veel op verjaardagen (van zijn kant van de familie dan) Op een gegeven moment werd ik de oppas van zijn kinderen.... Niks aan de hand verder nog... Wij konden en kunnen vanaf het begin af aan al lezen en schrijven met elkaar. Hij was toen Internationaal Chauffeur en ik wilde wel eens een weekje mee om te kijken hoe "die wereld" was, zo de hele week onderweg in een cabine Beide partners waren er niet mee eens (jaloezie, terwijl er toen nog niks was) Maar toch sloeg de vonk over Ik was al snel gescheiden, hij ff later ook (was bij hem wat moeilijker door dreigementen van zijn ex-vrouw, zij heeft hele erge borderline) Maar binnen 2 maanden hadden we een klein flatje, woonden we samen want ja hij had een huisje en ik had de spullen... 1 en 1 is 2 2,5 jaar gevochten voor zijn kids om die bij ons te krijgen, eindelijk voor elkaar gekregen... 2,5 jaar bij ons gewoond, nu zitten ze bij crisis opvang sinds januari dit jaar om vervolgens naar een pleeggezin te gaan omdat moeders zo gestoord is dat de kids bang voor haar zijn alleen de instanties zien dit niet of willen dit niet zien... haar hele familie is zo, en waarschijnlijk gaan de kids nu bij haar broertje en zijn vrouw wonen (moeten woensdag naar de rechter, dan zijn we 2 jaar getrouwd) Ohja en in sept 2009 getrouwd, en dec 2009 is onze dochter geboren. Heb al een heel leven achter de rug voor mijn leeftijd hihi. Mijn man heeft dus werkelijk al een heel leven achter de rug
Jeetje dames, wat zijn we weer actief aan het typen! Jen: gefeliciteerd! Eindelijk wat roze erbij! Vraag van vandaag: Ik heb mijn man leren kennen via zijn broer/vriend van mij, en via mijn toenmalige beste vriendin. Zij dumpte hem en hij vroeg mijn email via zijn broer. Na 2 dagen msn, kwam hij langs, film kijken en tadaaa! Zo zijn we al ruim 7 jaar verder...
Kelly: jeetje wat een ontmoetings verhaal zo zeg moet zeggen dat ik mijn man ook niet een week bij een andere vrouw wil hebben in een cabine van 1.5meter breed maar jullie hebben elkaar wel goed gevonden zo
Nou zou ik dat ook niet willen hoor!! hahaha maar we hebben elkaar zeg maar gered van elkaar huwelijk.... Hij was al bijna 9 jaar getrouwd, ik maar 1,5 jaar en daar heb ik er maar 4 maanden mee samen gewoond toen had ik een scheiding aangevraagd Mensen kunnen zo maar van de 1 op andere dag veranderen. Ben 6 jaar lang voorgelogen geweest en dat heb ik nooit gezien tot dat we samen gingen wonen, toen was ik er met 4 maanden alweer klaar mee hahaha. Nu 4.5 jaar samen, bijna (a.s. woensdag) 2 jaar getrouwd, een heerlijk meisje en bezig voor nr. 2. BEN GELUKKIGER DAN OOIT!!! En zijn ex kan het nog steeds niet verwerken, ze praat nog steeds als de dag van gisteren toen ze erachter kwam dat haar man het met de "oppas" deed.... Leuk hoor in een dorp wonen, maar ach we zijn het ondertussen wel gewend van d'r
Jeetje ik blijf maar een raar gevoel houden in me buik. Nou ja tussen me buik (onderbuik) en me je weet wel... Een soort stekende/trekkende zeurend gevoel... zal toch geen blindedarm ontsteking zijn? Had mijn man het over, maar ja das een man.....
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (3 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Louan (1e kindje, ronde 6) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (6 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Mopke (1e kindje, ronde 1) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (2 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (4 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Onbekend - Datumloos (4 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 83 3 Zwanger, 10 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 2Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven
Wat een leuke ontmoetingsverhalen! Wij werkten allebei bij hetzelfde bedrijf als bijbaantje (studententijd). Werden vrienden en op een gegeven moment begonnen wij elkaar toch leuker te vinden dan dat. En nu dus 12 jaar verder en getrouwd met kids. Haha wat minder spectaculair dan sommige andere verhalen Ik weet even niet meer wie het was, maar gefeliciteerd met de zwangerschap! @Bloempje83 toch ongi geworden, jammer hoor @hier ik weet het allemaal niet meer hoor. Sinds gisteren bloedverlies, gewoon ook helder rood dus geen oud bloed. Ik zit nu op 11 DPO. Het bloedverlies is vandaag tov gister niet meer geworden en ook niet minder. Inlegkruisje is genoeg. Ik heb last van mijn onderrug en ook ongikrampen/krampjes. Ben ik nu ongesteld of niet? Tsjonge zeg, voor de zwangerschap altijd een LF van 14 dagen. Nu in de eerste ronde een LF van 17 dagen. Kan deze dan nu ineens weer maar 9 dagen zijn Is wel heel erg kort toch? Ik heb ook altijd een tempdaling als ik ongi wordt en nu dus nog niet. Zoals jullie al merken, ik kan er geen wijs meer uit en heb er eigenlijk ook gewoon een baaldag van. Sorry ik heb de andere berichten niet goed onthouden. Viel me wel op dat ik al een tijdje niets heb gezien van MvJ of heb ik iets gemist?
Ik ga straks ff op iedereen reageren! Heb nu even (weer) een vraagje, niet kwaaltjes gerelateerd Ik ben heel erg blij dat het weer goed gaat tussen mijn vriend en mij, alles is uitgepraat en we staan weer op dezelfde lijn (volgens mij dan toch!). Hij gaat wel zelf de zwijnestal opkuisen voor ik terugga, god, normaal is ie zo netjes maar nu Nu ja ik heb al gezegd dat ik me soms wel ja vaak zo petieterig voel tegenover mijn ouders, en het hoge woord was deze week hier gevallen van ALS je weerkeert zie je ons niet meer/ben je niet meer welkom. Ze hebben me opgevangen en ik wil dus echt niet ondankbaar klinken tegenover hen door te zeggen saluu en de kost! Ja ik ben 24 en ik ben oud genoeg dat weet ik allemaal maar toch voel ik me niet zo groot tegenover hen.. Nu weet ik dus niet hoe ik het respectvol en dankbaar moet aanpakken tegenover hen en zeggen dat ik weer naar huis ga eigenlijk.. Men moeder zit op dit moment met hartritmestoornissen dus kan je wel begrijpen dat ik dat niet wil verergeren en men vader heeft al een hartaanval gekregen enkele jaren terug en is dus ook zwak daaraan, sinds dan is het ook nog erger worden met mij dat ik niet mijn wensen of dergelijke vooropzet want ja ik wil gn oorzaak zijn dat hij (ja nu allebei) iets aan hun hart krijgen... Dom van me misschien maar ja.. (Ze spelen dat niet uit als "troef" ofzo, ik heb dat gew steeds in men achterhoofd was erbij toen het gebeurde met men vader). Alsjeblieft geen opmerkingen van dat ik een grote meid ben Ik kan ieders problemen oplossen behalve die van mezelf... Leuk he!
@rooz hahaha jah mooi heh heb de strijd wel gewonnen hahaha @lache meis maak je niet te druk soms gaan dingen zoals ze moeten gaan volg je hart meis... de rest ben ik vergeten... sorry ladies ben een beetje een zeef af en toe... ben ook zo kapot moe elke keer pfff kan wel blijven slapen!! liefs
Als je echt een blindedarmontsteking hebt dan voel je dat echt! Dat doet zo een pijn! Dat is vooral rechts te voelen, straalt uit naar je navel, als je erop drukt, dan doet het loslaten ervan nog het meeste pijn. En ken je gevoel, maar bij mij had het niks te betekenen, werd gewoon ongesteld helaas...
Bedankt, ik had al ff gegoogled en die symptomen heb ik ook niet. Ik was gister ook ff met mijn man mee op de vrachtwagen en we gingen over een onverharde weg en ik voelde het wel maar was niet van sjonge sjonge wat een pijn (zoals dat daar op google stond) Dus mocht ik volgende week nog geen bloed zien en een negatieve test en heb er nog last van ga ik wel naar de dokter toe.... Weet wel dat ik van mijn dochter na "de daad" zeg maar de volgende dag al misselijk en beroerd was, paar dagen laten bij dokter geweest en die had een test gedaan maar was negatief, moest na 1 week nog maar eens testen want ze wist zeker dat ik zwanger was. 1 week later giga positieve test in handen.
succes kell hoop voor je op positieve test!!! hier komt mn od dinsdag hoop stiekem tog op n nod maar denk t niet