Dames op rood balen!! Dames op roze dikke proficiat! Bij mij zijn de kwaaltjes min of meer verdwenen ale ja ze zijn niet meer zo aanwezig als eerst is beter verwoord!
hoi dames, aller eerst alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd!!!!! geniet ervan. dames in het rood balen hopelijk mag het volgende ronde wel zo zijn voor jullie. hier: ben al een tijdje niet geweest. erg druk weer met het op starte van de school. maar eerste dag met de kids is geweest dus de kop is er af. nu op naar de herfst vakantie nee ben echt weer blij dat we zijn begonnen. heb altijd erg veel last van mezelf zo aan het einde van de vakantie. huis is schoon was in gedaan, 3 taarten gebakken, ramen 3 keer gesopt. tuin op orde. dus dan ga je je vervelen tenminsten ik. maar even de klachtjes doornemen. ben zo nu en dan nog misselijk. vooral 's avonds na het eten. een beetje draaiig gevoel niet echt prettig. heb nog steeds veel pijn in me borsten meer me tepels het voelt als een toeschietreflex. en kan nauwelijks poepen als ik moet. alleen dat laatste herken ik van me vorige zwangerschap. heb zelf een erg twijfel gevoel. denk dat ik tot het weekend wacht en misschien wel tot volgende week woensdag. dan zit ik op 35 dagen. maar ben bang dat ik het zolang niet vol ga houden. nou ja we zullen zien.
gyino: spannend, toch wel wat symptomen. Ben heel benieuwd of het deze maand raak is. Hoop voor jou van wel alleen je manneke wilt nog even wachten. of is ie erop terug gekomen? Hoe gaat het met verbouwen? Al druk bezig of ging het in oktober van start? Weet het even niet meer Hier: Meiden ik blijf nog lekker even met jullie mee kletsen ookal ben ik al over naar oktober topic. Tis daar nog erg rustig en hier kletsen jullie lekker veel
ja, soms kom je niet bijgelezen! de dingen die ik vanmiddag schreef zijn weer helemaal weg. snap er niets van...rustig afwachten maar. vrijdag is mn NOD, en dan trouwt ook mn broer. ik ben altijd best ziek van mn ongi, dus hoop dat het vrijdag meevalt, anders kan ik erniet heen!
heey babyverlangen, nou dan zit er niks anders op als 9 maanden lang niet ongie te worden hahahah Ik hoop het voor je !!! Kuss
Ik slik de pillen van de Etos zo'n alles in 1 pil zeg maar Oh wat spannend morgen gaan er weer getest worden. Ik zal flink duimen dat ze allemaal positief zijn en dat de lijst ROZE gaat worden!!!!
als ik het kon deed ik het voor je ahahhah. ik ben erg benieuwd voor de rest die nog ongie moet worden. dames, succes met afwachten !!!! kuss
Ik ben ff aan het aftellen naar men NOD dag en hoop op een NOT van men ongi.. MAAR ik wacht deze keer mooi tot het weekend om weer opnieuw te testen als het dan nog nodig is Roze meiden sturen jullie wat HCG onze kant op?!
morgen mn nod... hoop op n nod met de hoofdletter N!! als woensdag dan nog steeds niets ga ik denk weer testen!! hoop t zo.. gekke is alleen dat ik sinds mn mk december mn ongi niet meer voel aankomen vroeger wel maar nu is het er opeens... vandaag gedragstraining met de hond gehaad... ben kapot hahaha mn arme beessie overigens ook!! liefs pris
ik was laatst op 5 augustus ongi.. en ik heb 28 dagen cyclus.. kmoet vandaag toch dan ook ongi zijn mr zat te checken op die banner ..wou 1 aanmaken zag dat ik dan 6 dagen overtijd ben *shock* dat kan toch niet?! k bn confuse nu zelf mrrrrr k hooooooooop dat ongi niet tevoorschijn komt suc6 met de ladiesssssssssssssss snel met testen
hoi allemaal, ga nu even lekker bijlezen na 5 dagen internet-loos vlieland... ben nog steeds niet ongi, morgen 6 dagen over tijd. vorige week woe een clearblue licht kruisje, 2 dagen later nog eens getest maar toen was het kruisje weg en stond er een minnetje. echt vaag allemaal ga zsm een ander soort test halen maar moet morgen werken en daar is geen winkel in de buurt onze appie verkoopt alleen deze clearblue testen helaas Hou jullie op de hoogte, nu eerst even lekker bijlezen!
@dames in het roze: Gefeliciteerd!! @dames in het rood: Weer goed klussen de aankomende tijd en hopen op rose de volgende keer. Ik moet nog tot donderdag wachten. Ik was gister laat in de ochtend ineens heel misselijk en s'avonds steken in mijn lies. Dat heb ik nog nooit gehad. Wel de gewone buikkrampjes voor mijn ongi. Mijn borsten voelen ook heel zwaar. Soms ook last van enorm warm zijn, terwijl ik altijd een koukleum ben. Ik heb me voorgenomen om dit weekend te testen als ik nog niet ongesteld ben.
Snel reageren: kan momenteel niet bijlezen, collega op mijn kantoor... Hier nog altijd geen MS doorgebroken na het roosverlies van gisteren. Heb wel MS krampen. Raar hoor!
hahaha hoe idioot een nieuwe actie op hyves.. in je www zet je ik ben (dan aantal weken wat er naast je maand staat) en verlang naar: (product wat bij je dag staat) en wat krijg ik dan.. ik ben 12 weken en verlang naar kaas... nu denkt iedereen dak zwanger ben XD whahaha vandaag mn (n)od twijfel of ik zo ff zal testen of dat ik gewoon afwacht.. liefs pris
@ Kellyae, das positief! Ik duim! Haha, Pricsilla, op FB is het ook! Ik had iets van 18 weken en heb ook nogal reacties gekregen hoor, heb snel die status weer verwijderd Hier vanmorgen had ik wegens een bepaalde situatie heel erg veel stress en kreeg stekende pijnen en mijn buik. Ook nu nog een heel vreemde buikpijn... xoxox
@ kimmy haha okeej die heb ik nog niet gehad op fb!! wat die steken kunnen zijn bij je heb ik geen idee van... liefs