zie dat er niet 6 maar al 7 zwangeren zijn deze maand!! Allemaal dikke proficiat!! en voor de anderen veel succes met testen of wachten op de volgende ronde
En dan nog even iets heel anders: de PMS heeft hier volgens mij toegeslagen: ben al vanaf het opstaan redelijk chagrijnig en realiseerde me net dat ik mijn 4e stuk cake naar binnen aan het werken was. Kan niet goed zijn, zeker niet omdat ik verder eigenlijk helemaal geen zin heb in eten de afgelopen tijd... Benieuwd hoe lang de ongesteldheid nog op zich laat wachten dus, hoop niet de 5 dagen van mijn banner, want vind mezelf niet zo leuk zo! Iemand anders ook last van dit soort verschijnselen?
Mja, geen bloed is moed zeggen ze toch? Had ik trouwens eens niet gelezen dat jij van Vilvoorde bent?
ok nu ga ik echt wel is reageren op zoveel mogelijk ben er niet toegekomen dit weekend en gisteren had ik examen voor een job oooh BB hoe leuk!! Je vakantie is nu echt wel heel rooskleurig!! Berbeltje ook dikke proficiat!! Meiden die op rood bijgekomen zijn dik balen Nieuwe meiden die ik gemist heb: welkom! @testen witter dan wit: meiden we zouden zo een reclame voor Dash kunnen beginnen ik heb ook nog geen enkele keer een indrooglijntje gehad bij kv 2v5 tja heb willen kijken of dat wel het geval was en een dag later toch is uit de vuilbak gevist en neen niks te zien ^^ @chanelle: oh das niet leuk zolang nog wachten @ivfje: goh dat is ook niet niks dat je niet weet of je die verschijnselen hebt door de pillen @hartogje: sorriej kga je aanpassen op lijst mijn fout dat je op datumloos staat @twijfelaars/kwaaltjesspotters (hoor ik ook bij): oooh wat is het fijn om onszelf gek te maken @pris: ik weet volledig wat je bedoelt, ik hou men hart vast als ik dit zeg, normaal tijdens de pil lag ik altijd plat van de pijn of ik moest grote dosissen apranax slikken om gewoon recht te kunnen blijven, de eerste ronde zonder de pil voelde ik gewoonweg niets aankomen het was er gewoon ineens.. doet raar maar ik ben er wel blij om! ik heb ook dat ding op fb maar dan in het engels ^^ kreeg ook al vragen waarom ik nog niks gezegd had Ik laat het lekker staan hoor @kellyae: hahaha lijkt precies of je in telegramstijl schrijft! *sorry* vond het echt wel grappig gewoon de stop achter elk zinnetje mankeerde @roozjuh: hoe een onbeschofte trien is me dat! als het niet ver van de deur was zou ik naar het kantoor gaan om is vierkant te zeggen wat ik denk van hun klantenservice! en ook een goed idee dat ik hier gelezen heb negatieve feedback op hun site! Hoe durft ze! :O Hier lijken de kwaaltjes ook volledig verdwenen nog ff afwachten wat het geeft en anders komend weekend (vrijdagavond) testen! dan ben ik toch na men nod ipv x aantal dagen ervoor
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!! Meiden die ongi zijn geworden eend dikke knuff!!! Hier vanochtend nog steeds hoge temp, maar ik verlies al meer oud bloed. Dus ongi zal vandaag en anders morgen zeker door gaan breken. Dan gelijk afspraak maken voor HSG voor volgende week donderdag/vrijdag maken en kijken wat er allemaal uitkomt. Ik laat mij dus nog steeds maar even op blauw van neg. test staan.
Goede middag meiden, Kom net uit mijn werk en ben zeiknat! Gisteravond onder de douche voelde ik dat mijn baarmoedermond heel erg zacht was. Terwijl hij altijd vrij stevig is. Weet iemand wat dit zou kunnen zeggen? Ik begin ook een beetje symptomen te krijgen. Borsten zijn groter en voller en pijnlijk. Dit heb ik nooit voor mijn menstruatie. Heb trek ik zoete dingen terwijl ik meestal van hartig houdt. En heb dat ik af en toe een beetje licht in mijn hoofd wordt. Ik moet de 10e ongi worden en ik heb 24-25 aug tussentijdse bloeding gehad.
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 83 6 Zwanger, 10 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven hartogje correct geplaatst ^^
Ja dat is waar. Maar als ik inwendig ga checken, dan blijft er toch wat bloed meekomen... Zou dat "zoveel" kunnen zijn van innesteling? Het is dan niet echt bruin, maar ook niet echt rood... Nee, dat zal je verkeerd gelezen hebben, ik ben wel van België, prov. Antwerpen - Kempen
Klopt Zit op werk, dus steeds als collega niet kijkt, snel komen piepen! Dus geen mooie volzinnen... Sorry!
Hey meiden, Ik ben net nieuw op dit forum en druk bezig met mijn NOD te bepalen.. Ik weet het namelijk nog niet helemaal.. Volgens mij heb ik vandaag een innesteling gevoeld (dag 7) maar ik wordt meestal al na 10 dagen ongesteld (korte lutuale fase).. Dus dan is mijn NOD vrijdag 09 september ongeveer.. Spannend
Geen idee meid, maar ik denk, zolang je niet hevig begint te bloeden, is er hoop Ik ben ook van Antwerpen!