NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Volgens lilypie kan ik over 2 dagen testen.
    Ik voel mijn borsten al goed, maar wil/durf nog niet te testen.

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @ hertogje

oeeew spannend.. had je dat bij de eerste ook??
    ik dacht vanalles te voelen maar heb al een x negatief getest.. nu voel ik af en toe mn onderbuik maarja maybe toch naderende ongi... gelukkig nog geen bloed dus ik houd moed!!! moet me wel inhouden niet te gaan testen..

liefs pris

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ik weet dathet al heel vroeg is..vmaar ik zit me hier toch een partij te genieten an chocolade kruidnoten *mjammie*

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    wat is t rustig!!

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    trouwens verwarrend!! volgens eigen berekening en ticker lilypie is vandaag mn nod en kan ik thuis testen, volgens andere ticker morgen pas en volgens mn libresse menstruatie kalender (al spoort dat ding voor geen meter) vrijdag pas maar die gaat ineens weer uit van cyclus van 28 dagen dus daar moet ik eigenlijk niet naar kijken...

6. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    nou, ik vind het hier ook heel spannend!
    vanmorgen had ik echt zoiets van mn ongi komt gewoon, en weer eerder, maar nu heb ik zoiets van...kweet het niet. vind het zo spannend! moet nog geduld ehbben tot vrijdag. vind het zonde van het geld telkens weer om te vroeg te testen, dus ik probeer af te wachten!!!

7. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Hoi, hoi,

Zit sinds vandaag mee te lezen op dit forum, leuk hoor, heb net ook maar eens een account aangemaakt!
    Zit min of meer in hetzelfde wachtbankje als jullie...heb echter wel een onregelmatige cyclus (24-29 dagen) en zit inmiddels op dag 36...pffff
    Heb afgelopen zondagavond nog getest en..negatief. Heb dus ook nu geen flauw idee wat mijn nod is...

Hoop dat jullie in ieder geval ook snel een positieve test in handen krijgen!

Succes allemaal!

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    bibi wanneer ben je gestopt met anti conceptie??

ik denk de hele tijd daar komen de duveltjes... maar toch niets en dan zakt mn kramp weer... ben wel rete vergeetachtig word r zelf moe van maarja kan ook gewoon door drukte zijn denk ik dan maar!!

9. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Berbeltje en BB, gefeliciteerd meiden!!!

Hier slaat de testdrang met volle kracht toe... Wat is het toch vervelend dat die laatste dagen van m´n cylcus zo langzaam gaan ;)

Als ik nu test en ik heb na de vorige vmk ineens een cyclus van keurig 28 dagen, dan zit ik nog maar 1 dag voor nod...

pfff..

Ga denk ik toch maar gewoon eten koken nu.

Heb wel: pijnlijke (.)(.), pijntjes in mijn onderrug :( en ben MOE. Maar dat kan ook komen van weer aan het werk enzo. Of PMS.

Allemachtig... vermoeiend!!! :x

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    oef jantine heel veel succes!! ik had na mn vmk in ene een cyclus van 60 ofzo... damn hoop dat ie bij jou gelijk weer normaal is!! ik ga ff op weg naar mn lief!! vanaaf uit eten!! jippie!!

XxX pris

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meiden kom op met dat roze!

enuhh pris, jeetje nu al aan de december-snacks? :p

Goed idee!! morgen ook even pepernoten halen ahahhaha. die zijn zo verslavend. vind het belachelijk dat ze in september al te koop zijn maar elk jaar kijk ik er toch stiekem naar uit om die pepernoten weer op te smikkelen jummmmm. water loopt al in mn mond

12. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Hoi priscilla

Ben begin juni gestopt met de pil, zit nu in ronde 3
    Heb inmiddels een kleine bengel rondhuppelen van 2,5 en had voor mijn eerste zwangerschap een cyclus van 35 en 36 dagen.. Pfff..zit nu ook weer zoveel te letten op mijn lichaam dat ik ook continue wel wat voel! Word gek van mezelf, haha!

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    In NY kun je nog eens goedkoop testen... Heb 5 digitale CB's gekocht in een voordeelpak voor 28 dollar. Dat is 20 euro en dus 4 euro per test! In Ned. kosten die krengen 12 euro per stuk!

Daarom durfde ik vanmorgen (2 dagen voor NOD) er wel een digitale tegenaan te gooien... En met succes :)

Ben nog helemaal flabbergasted dat het weer raak is. Gewoon 3x zwanger in een half jaar... Dit kind wil blijkbaar heel graag een keer geboren worden! (nou moet mijn lijf nog een keer meewerken)

14. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ladies wannneer kan ik testen?? ik moest 5sept ongi worden ben het niet en heb negatief in handen gkregen..
    wanneer is het beste dag om te testen als ik dezeweek niet wordt>!?

15. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    betty barclay..kan je al testn als je 3weken bent wat apartt haha
    sorry ik klink dom
    maar ik zat net al te denken ik kan echt niet zwanger zijn of posi testen als ik nog niet eens 4weken ben ..
    ikwas laatst 5 augustus ongi soo.......im confused and ik probeer mezelf af te kicken haha

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik had beloofd om nu weer meer aanwezig te zijn, maar nu is m'n kleine manneke ziek. We hebben gisteravond alweer bij de HAP gezeten, omdat hij 40,3 graden koorts had en ik hem af en toe heel slecht kon bereiken. Hij reageerde heel slecht. Uiteraard eenmaal bij de huisarts had hij een opleving (zul je altijd zien).
    Vanmorgen urine van hem ingeleverd, maar hij heeft geen blaasontsteking. Hij heeft wéér een virus te pakken en moet dus gewoon uitzieken. In alle hectiek ben ik vanmorgen helemaal vergeten te vragen of het niet onderzocht kan worden waarom hij zo vaak ziek/koorts heeft. Dus dat de volgende keer maar even doen. Voor nu moet hij gewoon even flink uitzieken. Gelukkig zit hij nu niet meer boven de 40 graden koorts.
    Wel drinkt hij bar slecht en eet hij ook nauwelijks...

Daarnaast hoop ik ook snel bericht van Vodafone terug te krijgen, omdat mijn laptop (die ik bij mijn mobiel heb gekregen) een heel stuk met dode pixels heeft. Aangezien er een wettelijke garantietermijn van 2 jaar is, zijn ze verplicht óf een nieuwe laptop óf een reparatie te doen. De dode pixels breiden zich steeds meer uit, waardoor het niet lang meer zal duren en ik niks meer met m'n laptop kan. En dat is op z'n zachtst gezegd niet handig, aangezien ik altijd internetbankier én ook voor 2 online magazines schrijf, dus zonder laptop kan ik niet...

Vandaar dus dat ik er nu weinig ben...

17. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik kom ff binnenvallen... Lees al een heel tijdje met jullie mee! En nu begon het toch wel heel erg te kriebelen om ook weer mee te schrijven in een forum!

Wij hebben een zoontje van 6 mnd en zouden al best een 2de wondertje willen... Al vind mijn vriend het nog wel een klein beetje vroeg. Het grootste gedeelte van de zorg van onze kind(eren) komt nl op mijn neer, omdat hij boer is. Daarom leek het hem wel handig als onze zoon ietsje ouder is al hij een broertje of zusje krijgt.

Na de geboorte van hem ben ik niet meer aan de pil gegaan en gewoon altijd uitgekeken in de vruchtbare periode. Nu heb ik deze ronde ovulatietesten gebruikt, omdat ik toch wel benieuwd was hoe mijn cyclus na de bevalling in elkaar steekt...

Toen we mijn eisprong gevonden hadden hebben we er voor gekozen om 'n keer te klussen. En sinds die tijd heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben! Al zal het natuurlijk wel heeeeeel erg veel geluk hebben zijn. Dus ben benieuwd! Denk dat mijn nod zaterdag is, dus de 10de.

Dit even ter introductie van mezelf.
    Vind het echt hartstikke leuk om te lezen dat er al meiden positief hebben getest! Proficiat voor diegene.
    En als ik lees over de negatieve testen denk ik weer aan mijn vorige zwangerschap, hoe balen ik dat vond! Voor die meiden hopelijk volgende ronde beter!

Groetjes

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ben op 9 aug voor het laatst ongesteld geworden, dus je zou nu echt wel iets op een test moeten zien Yasmina! Ik zou morgenochtend nog een keer een testje wagen met ochtendurine als ik jou was!

Succes!

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Even een reactie op je hele verhaal. Bah! Wat klinkt dit verhaal bekend! Zou zo mijn leven kunnen zijn, al was ik in dit geval het oudste kind van zo een moeder.. En ik gelukkig de meeste tijd niet thuis woonde erna. Maar het is altijd een drama zulke rechtzaken. Zeker als je het beste met de kids voorhebt maar 'moeders' vaak helaas nog teveel in hun recht staan. Al verdienen ze dit totaal niet!!
    Mijn vader heeft heel lang gevochten voor de voogdij over mijn broertjes en zusje en uiteindelijk gewonnen. Maar het was alles behalve makkelijk!
    De kids moeten om het weekend naar me moeder, maar een drama! Huilen, boos worden enz. Mja, ze moeten! En als ze terugkomen, ben je daaaaggen bezig ze weer terug in hun eigen ritme te krijgen!

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes om dit tot een goed einde te brengen! (van dat beloven aan de kids, ook zo herkenbaar, en er nog mee weg komen ook!!!!:x)

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    yasmina je kan al testen hoor :) gister was je NOD dus je bent nu 1 dag overtijd. testen dus ! :D

Deel Deze Pagina