NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dank je wel.
    Wat was het wel bij jou een cyste?

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo ik stond ook op de lijst maar ben eraf zie ik. Mijn NOD stond op de 4e maar ben gisteren (5 sept) ongesteld geworden. Op naar ronde 2. Alle zwangere dames gefeliciteerd en alle wachtende nog even volhouden en ik hoop dat jullie snel positief testen!!!!!!!

3. misty83

misty83 Lid

31 jul 2011
    58
    0
    0
    wijkverpleging
    hoekse waard
    Hallo allemaal,
    Wat een roze, ga door, ga door!
    Damens allemaal gefeliciteerd!

Morgen is mijn NOD, spannend!
    Vanavond flink buikpijn gehad. Leken op MS-kramen, maar even later diaree dus ja wat was het nou????
    We wachten maar rustig af.
    Als ik niet ongi word ga ik donderdag testen.

Jullie horen morgen weer van me.
    Slaap lekker allemaal, xxx

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    toerist, jeetje succes!

Meiden ik heb een vraagje. Manlief en ik willen 26ste een midweekje weg maaruhh hebben 1 probleempje
    We weten niet waar heen :p
    Eisen:
    -goed leuk (subtropisch)zwembad
    -liefst limburg maar mag ook ergens anders (als t maar niet naar het noorden is :p Belgie mag dus ook mits aan de grens
    - low budget!

iemand ideetje? :D

5. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ken het gevoel... duimen maar!!

6. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Marja78 gefeliciteerd!!

7. nannie73

nannie73 Lid

8 jul 2011
    23
    0
    0
    Noord-Holland
    Alle zwangere meiden gefeliciteerd!!!!
    Hier rustig wachten tot het volgende week word en ik mag testen.......

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Veel sterkte meid, kan mss ook een gezwollen kliertje zijn?
    Ik zou zeker toch een testje wagen en zelfs als die negatief is aangeven dat er kans is dat je zwanger bent.

xoxox

9. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Alle zwangeren, Gefeliciteerd!

Aan de meiden die ongi zijn geworden, jammer. Hoop dat jullie volgende maand op roze mogen.

Aan iedereen die in spanning zit, duim voor jullie! ( en voor mezelf )

@toerist, heb vorig jaar ook borstfoto's moeten laten maken en een echo gehad. Heb zelf protheses, dus ging niet heel makkelijk. Maar bij mij bleek alles goed te zijn. Ik hoop dat bij jou ook alles goed is.

@roozjuh. Je kan even kijken op bungalows.nl. Daar hebben ze wel leuke aanbiedingen. Alleen komt er vaak nog zoveel bij aan belastingen etc., dat de prijzen uiteindelijk veel hoger uitvallen. Er stond een park op, weertebergen in limburg, die was heel goedkoop. Met subtropisch zwembad. Voor weekend €99.00, midweek weet ik niet. Alleen de huisjes zijn verouderd, maar weet niet hoeveel waarde je daaraan hecht. Heb net zelf een weekend weg geboekt, vandaar ;)

En verder weet ik ff niet meer wat ik allemaal heb zitten lezen. Was ook weer zo veel.

Oja @bb, wat zal jij een heerlijke vakantie hebben:D

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Toerist: ik wel je heel veel succes wensen voor vrijdag!!! Hele dikke knuffel van mij.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vmb. Ja die had ik net ook gezien. Maar met alle berekingen kwam ik alsnog op dikke 220,-

12. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @Roozjuh, ja is echt niet normaal hoeveel er bij komt. We hebben een weekendje drenthe geboekt. Was wel iets duurder, maar wel een bungalow met alle luxe. We gaan met zn 6en, dus wij kunnen de kosten delen. Alleen een chaletje is wel een stuk goedkoper, maar weet niet of dat wat is. Gewoon goed naar de beoordelingen van anderen kijken. Hoop dat je wat leuks weet te vinden. En als ik wat tegen kom, laat ik het wel weten.

13. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    @marjaa gefeliciteeeeeerd meid! toppie!!!

@the ladys die reageerde op mn reactie..
    ja ik denk dat ik over 2dagen ga wachten en weet mischien maak ik of heb ik te weinig hcg..
    ik ga netjessss wachten en we zullen zien.. !! mischien wordt ik wel vrijdag ongi weet maar nooit drom altijd het beste wachten hahaha
    of doe het net als mijn vorige zwangerschap accept die nega test en geniet en kom later pas achter dat je zwanger bent hihi:d

14. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jaaaahhh ik zag meerdere dames in het roze! Gefeliciteerd allemaal....
    Wie volgt? :D

15. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    *breekt even in*

Toerist, meid....ik wil je even heel veel sterkte wensen, ik duim voor je! Enne...wel zeggen hoor dat er een kans is dat je zwanger bent, dan kunnen ze er in het ziekenhuis rekening mee houden.
    Dikke digitale knuffel!

*breekt weer uit*

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goede morgen dames,

Ik kan helaas op rood. Wel een hele nette cyclus van 28 dagen.
    Op naar nieuwe kansen. En wat mij betreft blijven de condooms nu echt in de kast. Hihi.

@ roozjuh is leuks en goedkoopst kleine vink. Een soort van centre parks maar dan een goedkope versie. Geen suptropish zwembad maar wel een thermaalbad. Das nog lekkerder. Ik ging en ga er altijd met plezier heen. Leuke dorpjes en een hoop te zien en te doen in de omgeving.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dank je wel dames, doet me goed.
    Ik laat jullie de uitslag weten, tot die tijd hopen dat alles goed is.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gyino, is dat niet meer iets voor als je met kids gaat? Damian gaat niet met ons mee, die gaat diezelfde week met opa en oma in limburg op vakantie. Wij zouden mee gaan maar ik werd bedreigd en uitgescholden voor bedrieger door personeel daar, dus ik en dennis gaan ergens anders wel op vakantie in de buurt van damian :)

19. Bibi77

Bibi77 Lid

6 sep 2011
    15
    0
    0
    Voor alle dames op roze, gefeliciteerd!!

Ik zet even mijn "klaagmodus" aan....
    Zit inmiddels al op dag 37 en nog geen rood te bekennen..heb een onregelmatige cyclus dus heb geen idee wat mijn nod is. Had met mezelf afgesproken dat wanneer ik nog niet ongesteld zou zijn ik na het weekend weer zou testen. Nu zat ik vanochtend met mijn zoontje van 2,5 op de bank en hij was een boterhammetje aan het eten en een tekenfilmpje aan het kijken, vraagt hij ineens zomaar uit het niets " mama heb jij een baby in je buik? "echt heeel vreemd! Toen kon ik niet langer wachten en heb toch maar een test gedaan, nog steeds geen streepje....pffff om gek van te worden!

Voor iedereen die nog gaat testen vandaag, veel succes!!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bibi wat schattig dat je zoontje dat vraagt! Mijn zoon zit ook hele dag 'mama baby' te roepen. Manlief en ik praten natuurlijk regelmatig over een baby die er ooit gaat komen :) en zoonlief pikt dat natuurlijk op. Alleen hij roept het bij ook als hij bij opa en oma is dus verzinnen we dan dat hij baby foto's van mama heeft gezien :p wij hebben een grote lijst met aantal babyfoto's van mij hier hangen dus dat geloven ze gelukkig :p

Deel Deze Pagina