Ik heb gisteren weer getest (een week na mijn eerste testaanval, wel laat in de middag, maar daarvoor niets gedronken voor 3 - 4 uur) en nu zag ik daarop een super licht streepje. Is een KVtest, maar niet op de foto te krijgen. Dus we wachten nog een week en dan test ik weer, als ik nog niet ongi ben geworden. Heb wel ongigevoelens (ieder toiletbezoek hopen dat ik geen rood zie), gisterenavond steken in mijn tepels (alsof iemand er met een naald in steekt) en gerommel in mijn darmen. Maar verder nog geen tekenen van zwangerschap. We wachten af!!!
Goedemorgen Meiden!! Mocht vanmorgen lekker uitslapen tot 9.30u, mijn dochter lag ook nog heerlijk te slapen! Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd En eigenlijk moeten we vanmiddag naar de rechtbank.... Maar BJZ zegt dat we niet hoeven, en bij de rechtbank geiinformeerd en die zeggen dat er geen afmeldingen zijn gedaan voor deze zitting... snap er niks van... wat zouden jullie doen? Thuis blijven of toch gaan ook al ga je misschien voor niks??? Wij hebben het idee dat zijn ex een spelletje speelt (alweer) en dat als er natuurlijk geen instanties komen en wij niet dan valt er weinig tegenin te gaan natuurlijk.............
ik zou het BJZ bellen en vragen heo het dan nu precies zit, omdat de rechtbank zegt dat er niets is afgemeld!!! verder hier niet veel nieuws. lig lekker in mn bed. spanning is wel groot. het liefst heb ik dat ik nu iets weet, maar ik wil niet te vroeg testen!!! moet nog 2 dagen geduld hebben!
Kelly gefeliciteerd! En kzou gewoon gaan. Dan maar voor niks maar als er straks wel een zitting is en je bent er niet sta je er niet positief op voor de rechter. Succes!
Gister aan de telefoon kreeg ik ook te horen dat het niet verplicht was dat we kwamen ondanks dat we wel zijn opgeroepen... Gister had ik BJZ een mail gestuurd hoe dat kon dat zij wel gebeld is dat het niet doorgaat en wij niet.... Kreeg dit als antwoord; Ik heb vanmorgen de advocaat van Irma(ex vrouw) en de Raad voor de Kinderbescherming gesproken. Zij waren het eens met 'aanhouden' omdat BJZ nu een besluit heeft genomen wat werd verzocht en behandeld zou worden. De advocaat heeft het Gerechtshof hierover geinformeerd. Ik heb ook nog geen bevestiging ontvangen, maar de advocaat heeft gezegd dat we ervan uit kunnen gaan dat de zitting niet doorgaat. Als ik hier morgen bericht over krijg in vorm van bevestiging of afwijzing, laat ik het jullie ook meteen weten.
Hier weer een dag verder. Nog steeds geen bloed te bespeuren. Af en toe MS krampen maar niet constant. Ik test morgen als ik 1/ uit mijn bed geraak (ventje wilt mee testen, maar moet om 5u opstaan!) 2/ als er nog geen bloed te bespeuren valt! Hoe ist het met de andere bijna-testers?
Hey meiden, hier "venijnige" steekjes naar onderen toe en als ik dicht tegen mijn bureau zit zodat buik wat gedrukt is heb ik het gevoel te moeten overgeven...
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 83 6 Zwanger, 11 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest even de lijst er weer bij gepakt. stond 7pagina's terug ofzo. Meiden waar blijven die roze namen van jullie?! Mira, Chanelle, Wondertje, bootje, zespri, violetriot, molly, dromertje, meisje1982, lyanna, naliey, Kersje, An1985, Stinkerbell, Priscilla4, Marja78 Weten jullie dames al wat meer? NOD van jullie is al geweest. kom op met al dat roze
Wat ik me nog kan herinneren bij eerste zwangerschap, is dat ik een zeurend, trekkend gevoel had. Dacht constant dat mijn MS gingen doorkomen, maar uiteindelijk blijkt zoiets ook bandenpijn te zijn van het uitrekken en goedzetten van de baarmoeder voor de zwangerschap.
ja is goed mogelijk dat het t zelfde voelt. bij de ene voelt het als menstruatie en anderen vinden het er totaal niet op lijken.
dus eigenlijk kan je er voor je NOD nog niet veel van voelen? want ik heb namelijk beetje steekjes, maar hetlijkt wel minder... weet niet goed of ik zal testen...
Ik persoonlijk zou wachten tot de dag van uw NOD... Kweet het hoor, is niet makkelijk, heb zelf vorige maand ook zo 2 testen de vuilbak ingesmeten. Daarom dat ik nu echt "lang" wil wachten.
ik heb er dus ook al aantal keer zo weg moeten doen, en wil ook wachten, maar als je dan alleen thuis zit, dan is dat best lastig vind ik!!