NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    je kan best al iets voelen voor je NOD. bij mijn 1ste zwangerschap was ik 5dagen voor NOD kotsmisselijk, buikpijn, mn boobs stonden op springen leekt wel en had last van maagzuur. Heel gek maar was voor mijn NOD al heel duidelijk dat ik zwanger was (3dagen voor NOD posi getest) Maar 2maanden terug had ik precies zelfde symptomen en toch niet zwanger. geen touw aan vast te knopen dus

2. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    ik had de vorige maand. was misselijk, onwijs moe, kon voor mn gevoel wel dagen slapen! alles deed zeer, maagzuur enz. dus ik bijvoorbaat al blij, bleek ik een dag eerder toch ongi te worden. dus ik durf mn lichaam niet meer zo te vertrouwen

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik heb heel erg vreemde buikpijn... Of dit met een zwangerschap te maken heeft, weten we binnen een paar daagjes :)

4. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ik denk dat je daar echt geen vaste regels kan voor maken.
    Ik weet bij mijn zoontje, dat ik zelfs een dag na klusmoment tegen mijn man zei: tis prijs! Die verklaarde me zot en jaja ik had gelijk. Kan nog altijd niet zeggen hoe het kwam, een gevoel zeg maar...

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heeey dames,

Ja ik denk dat mijn ongie is begonnen maar ik laat me nog even op blauw staan want ik heb vanaf gisteren wat bruine afscheiding en sávonds zat er een beetje rood bij. Ook vndaag weer bruine afscheiding dus als mijn ongie doorzet dan verander ik me op de lijst, maar dan niet in het roze maar rood :(

Kuss

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vanmorgen al laten weten dat ik nog steeds een negatieve test heb (staat een paar pagina's hiervoor). Ik lijk zelf een vaag streepje te zien, maar ga, als ik niet ongi word, volgende week weer testen voor mijn belafspraak met de GYN. Gezien mijn PCOS is er bij mij veel kans dat het allemaal wat langer duurt dan gedacht...

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hmzz dat zou echt klote zijn chanelle!
    mira: hopen dat het streepje zichzelf laat zien straks ;)

8. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    hi!

er komt maar weinig roze bij zeg!

Ik heb ook weer zo iets raars! een paar pagina's terug las ik iemand met ongeveer het zelfde, maar weet niet meer wie.

Ik zou vrijdag as mn nod hebben. Heb nu het gevoel dat het wel eens 'raak' zou kunnen zijn. Maar afgelopen maandag kreeg ik ineens een heel klein beetje roze afscheiding. ik dus balen, want dacht dat ongi door ging breken. en dat lijf van slag is. mijn ongi is al jaren heel stipt. Hij begint begint met een hoop krampen en dan gaat de hel met golven open, zelden heb ik buin of rose-verlies.
    Maar omdat het eigenlijk dus nog te vroeg voor ongi was, bedacht ik mij dat het wel eens een innesteling zou kunnen zijn...;)

nu zijn we twee dagen verder en heb nog steeds een beetje roze verlies, maar wel meer dan maandag. Vanmorgen werd ik heel vroeg wakker en hield het niet meer uit. ik deed dus een test. (kv2v5) ...negatief...:( ik balen dus.
    Maar toen ik twee uur later opstond en de test uit de prullenbak viste, stond daar ineens een heel licht streepje...
    is dit een indrooglijn??? of zou het toch???
    wat zou er aan de hand kunnen zijn?:(:(:(

Ik heb al even gegoogled en kwam tot de volgende opties:
    1: innesteling en zwanger (hoophoop)
    2: voorbode ongi (maar da's heel raar omdat het al jaren iedere maandheel stipt is)
    3: hele vroege mk
    4: bbz.... (hope not!)

heb nu al spijt van die test. ik weet nu dus nog niets.

IK GA NOOIT MEER VOOR MN NOD TESTEN. 'beloof ik';)

ondertussen heb ik wel hele tijd van die zeurderige ms buikpijn en zijn mijn borsten een beetje gevoelig, maar verder geen klachten.
    Bij mijn zwangerschap van mijn dochter had ik voor nod alleen maar het gevoel erger dan ooit ongi te worden, maar kwam er niets. Nu dus totaal anders.
    ik weet het ff niet meer...

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meiden ik heb even flink diep zitten nadenken afgelopen weken. En ben tot de conclusie gekomen dat als ik in 2011 niet zwanger word, dat ik het erbij ga laten. Dit eigenlijk om meerdere redenen. Het gezinnetje zo vind ik echt super, tuurlijk zou een 2de kindje geweldig zijn, maar het is geen moeten voor mij. Ben nu ook ziels gelukkig. En andere reden is ook dat ik het leeftijdsverschil anders gewoon te groot vind tussen de kids als het eind dit jaar nog niet raak is.

Zijn dit rare gedachte of zit er een sprankel van logica in, in jullie ogen? Moet zeggen dat de telleurstelling afgelope maand dat ik niet zwanger ben, opzich wel heel erg mee viel. Had niet zoiets van SJIT! weer niet raak. maar ik vond het wel prima. Mijn gedachte was meer: sjit weer 3dagen pijn in mn buik" het niet zwanger zijn was niet eens eerste gedachte dat in mij op kwam en dit vond ik toch wel een teken dat het dus niet zo heel erg moeten is bij mij. Mn man wilt wel super graag een 2de maar hij legt zich er hopelijk wel bij neer als ik het hem uitleg. Want tja, manlief weet nog niet dat ik met deze gedachte rond loop dat dec 2011 mn deadline is voor mijn gevoel

sry moest even mijn gedachte kwijt hier

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mukje: enige tip dat ik kan geven is, ga zaterdag ochtend een testje doen als je dan nog niet ongi bent. is het dan negatief zou ik maandag even de dokter bellen dat je wel rood verlies heb en negatief test. waarschijnlijk zal je dokter zeggen dat je nog een weekje moet aankijken maar laat je niet afschepen hoor. duidelijk maken dat je ALTIJD stipt optijd bent.

Succes :)

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    weet wat je bedoelt had dat dus ook.
    manlief wilde er ook nog niks van horen maar ook ik had gelijk.
    zo wist ik ook heel zeker dat het niet zowas deze maand. alleen ga je aan je zelf twijfelen als je je klachtjes voelt.
    stom eigelijk ook.

12. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Goede middag,

Op mijn werk vroeg een collega gaat het wel goed met je?

Ik barstte in tranen uit en waarvoor eigenlijk geen idee.

Ik maakte me weer is zorgen om niets, maar zo emotioneel wordt ik niet snel.

Voortekens?:(

Owja ik sta te popelen om te testen, want ze zeggen toch dat als je verschijnselen hebt dat je dan ook eigenlijk al zou kunnen testen?

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hartogje, je nod is over 3dagen, ik testte zelf bij 1ste zwangerschap posi 3dagen voor nod, dus het KAN. maar beste is natuurlijk gewoon op of 1dag na je nod te testen ;)

14. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Je hebt gelijk het is het beste, zucht!

Mijn borsten zijn wel al gevoelig en mijn tepels ook. Gister en vandaag heb ik best last van mijn onderbuik alsof het hartstikke vol zit daar beneden.

15. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    @roozjuh: ik had net een hele lange reacie getypt, wil ik hem opleuken met smilies en hij verdwijnt ineens...
    hieronder een korte versie ;)

het gevoel dat het niet meer zo uitmaakt of er een tweede komt door het leeftijdsverschil herken ik wel. mijn dochter is nu bijna 2 en ik had altijd een leeftijdsverschil van 1,5-2 jaar in gedachten. dat gaan we dus bij lange na niet redden, iedere maand denk ik weer nog een maand extra ertussen..
    En nu ben ik ook hartstikke gelukkig met mijn gezin, dus zo is het ook goed. Maar dat ik dat zeg is ook een soort zelfbescherming om teleurstelling iedere maand te voorkomen. En als ik mijn buurmeisjes samen zie spelen (schelen 3jaar en 1 maand) vind ik dat toch wel heel erg leuk. Ergens op deze site is ook een forum waar dat leeftijdsverschil het onderwerp is. het verbaasd mij dat het verschil van 3-4 jaar heel veel genoemd wordt. Daar lees je een hoop positieve verhalen!

deadline in december heb ik ook, maar dan iets anders. Als ik in december niet zwanger ben zeg ik mijn baan op.
    ik reis 3x per week op en neer naar amsterdam (ruim 1,5 uur met ov, auto is geen optie) En dan ook nog dochter brengen en halen van creche, snel koken kortom altijd haast. ik solliciteer me rot naar een baan in de buurt maar in deze tijd is er in mijn sector niets te vinden (stedenbouw). ik had het plan om na tweede zwangerschapsverlof te stoppen op de plek waar ik nu werk maar door medische oorzaak hebben wij onze kinderwens een jaar moeten uitstellen.
    Zoals het nu gaat is het niet lang meer vol te houden dus hebben we december als grens gesteld. en tsja, dan ga ik wel bij de ap achter de kassa zitten of zo. Beetje jammer van mijn hele opleiding maar ja.

tot slot van deze toch weer lange reactie:
    een weekend bij klein vink kan ik je ook zeker aanraden! zeker als je met zn tweetjes bent door de wellness faciliteiten die ze hebben! Wij gaan in november met vrienden en kids, en in december lekker even met zn twee!

xxx

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik snap jullie hoor :)
    En die schulden, was hier idem dito, mijn vader kreeg alles op zijn bordje gepresenteerd. Alstublieft meneer, even ophoesten!
    En inderdaad, Borderline is een drama. Mensen die dat hebben kunnen zo goed manipuleren enz enz...

Pff.. heel veel sterkte!

17. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hoi hoi... Ik vroeg mij af hoe ik mij op de NOD lijst zet.. Vrijdag is mijn NOD (9/9) en het zou mijn eerste kindje worden.. ronde 2..

Ik hoor graag hoe ik dit doe..

18. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    @ Mukje: ik heb dat ook voor. Maandag kreeg ik een extreem pijnlijke steek in mijn zij, draaide bijna ervan weg. Naar WC gehold na bekomen en toen wat roos slijm verlies, inwendig gecheckt, beetje bloed (roos/rood) en dan daarna enkel inwendig lichtbruin/roos slijm en af en toe bruin bloed.
    Vandaag nog eens gecheckt, bruin bloed en slijm, niet veel roos te bespeuren.

Wat ook wel raar is, is dat ik normaal altijd 2 dagen voor MS stevige MS krampen krijg, nu niks nada... Ook heb ik altijd in de periode van mijn MS diarree (sorry dames) nu is die echt vast en heb ik zelfs moeite om te gaan....

19. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    NOD-lijst 1-15 September 2011

1. (8meiden)
    Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen)
    Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk)
    Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk)
    ladyjade(1ste kindje, ronde 6)
    november (2e kindje, ronde 1)
    Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK)
    Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3)
    Bootjekatatootje (1e kindje)

2. (5 meiden)
    Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3)
    zespri (ronde 7)
    Volonta (2e kindje, ronde 4)
    Evira (1e kindje, ronde 3)
    Lotte30 (1e kindje, ronde 9)

3. (5 meiden)
    Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1)
    Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2)
    mandjuh86
    berbeltje (1e kindje, ronde 2)
    my faith (2e kindje, ronde 8)

4. (3 meiden)
    Dromertje35 (1e kindje, ronde 3)
    Linda250388 (1e kindje, 6e ronde)
    Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK)

5. (4 meiden)
    momfertje ( 2de kindje ronde 5)
    Meisje1982 (2de kindje ronde 1)
    Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK)
    Lyanna (2e kindje, ronde 20)

6. (7 meiden)
    naliey (1e kindje, ronde 46)
    Kersje (1e kindje, ronde 3)
    An1985 (1e kindje)
    Stinkerbell (2e kindje, ronde 2)
    jen89 (2e kindje, ronde 1)
    Priscilla4 (1e kindje ronde 1)
    Marja78 (1e kindje, 3e ronde)

7. (8 meiden)
    N80 (1e kindje, ronde 5 na MK)
    Susy (3e kindje, ronde 1)
    Gyino (2e kindje, ronde 2)
    Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen)
    Misty83 (1e kindje, ronde 2)
    Snowy09 (3e kindje ronde 1 )
    Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4)
    Skaya (1e kindje, ronde 6)

8. (4 meiden)
    Ikke21 (3e kindje, ronde 2)
    Koe (1e kindje, ronde 2)
    Kellyae (2e kindje, ronde 4)
    Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2)

9. (3 meiden)
    0903 (1e kindje, ronde 7)
    Mukje (2e kindje, ronde 4)
    Ivfje (1e kindje, ronde)
    Hommel82 (1e kindje, ronde 2)

10. (10 meiden)
    Baby Boom (3e kindje, ronde 14)
    Louan (1e kindje, ronde 6)
    Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk)
    Babyverlangen (1e kindje, ronde 7)
    Behappy (1e kindje, ronde 1)
    Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk)
    Michelle77 (2e kindje, ronde 1)
    Sunny79 (1e kindje, ronde 7)
    Lila1978 (1e kindje, ronde 4)
    Hartogje (1e ronde, 2e kindje)

11. (4 meiden)
    Steffie (3e kindje, ronde 2)
    Kimmytje (1e kindje, ronde 5)
    Mirabella (1e kindje, ronde 5)
    Toerist (2e kindje, ronde 3)

12. (5 meiden)
    Nannie73 (2e kindje, ronde 4)
    Floortje84 (1e kindje, ronde 5)
    NatasjaM (3e kindje, ronde 9)
    Liesje1 (1e kindje, ronde 10)
    2girls

13. (6 meiden)
    vmb1981 (1e kindje, ronde 1)
    Marcia85 (1e kindje, ronde 8)
    Sam4Hope (1e kindje, ronde 13)
    Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3)
    Zaterdag (2e kindje, ronde 10)

14. (3 meiden)
    Naatje
    Kelly1312 (2e kindje, ronde 1)
    Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK)

15. (5 meiden)
    TVL (1e kindje, ronde 5)
    Kimsenna (1e kindje, ronde 3)
    Natasja73 (3e kindje, ronde 4)
    Roozjuh (2e kindje, ronde 3)
    Mopke (1e kindje, ronde 1)

Onbekend - Datumloos (5 meiden)
    Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad)
    jeskejes (1e kindje, ronde 10)
    Arnoe (1e kindje, ronde 14)
    WendymvSenna (2e kindje, ronde ??)
    Posh84 (1e kindje, ronde 9)

Totaal: 84

6 Zwanger, 11 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest

Hommel82 toegevoegd!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mukje dankje voor je korte/lange reactie ;) Is dus toch niet zo gek dat ik met zulke gedachtes rond loop. En dat jij van rotterdam elke keer naar amsterdam moet, kolere! Dat is inderdaad niet te doen. Dan maar vakkenvullen haha ;)
    Klein Vink dus ook leuk zonder kids? nou zal het is overleggen hier :p Wij houden erg van zwemmen en CP zou dus echt super zijn maar daar heb ik gezeik nu mee. Zoeken dus een park met een giga zwembad (zoiets als CP dus :)) en betaalbaar natuurlijk.
    Opzich is een wat grotere leeftijdsverschil trouwens ook geen hele grote ramp, en mijn zoon eerst uit de luiers zou ook wel super zijn voor er een 2de bij is. Maar dat komt vanzelf.
    Wat jij zei over zelfbescherming elke maand, ja weenie of ik dat ook heb. Niet echt eigenlijk om eerlijk te zijn. Ik heb ook geen jaloers gevoel bij andere zwangere en tuurlijk reageer ik als een mongool als er ergens een baby is :p Maar denk dat elke jonge moeder dat wel doet ookal heb je geen kinderwens meer. (toch? :p)

Deel Deze Pagina