Skaya, gefeliciteerd!!!! Geniet er lekker van! Lila1978, ik ben denk ik zo iemand. Ik denk dat ik hééél moe ben en dat dat héééél raar is (net weer aan het werk, totale weeromslag, verkouden - maar ik wil graag moe zijn van iets anders ), ik denk ook dat mijn borsten groter zijn, ik heb puistjes op Vreemde Plekken en nogal veel afscheiding. Helaas is mijn ongi ook steeds een beetje anders maar wel met ongeveer deze verschijnselen. En o ja: heb net een test gedaan en verbeeld me hééééél lichtjes iets te zien. Nu maar hopen dat het roze is.... En toch ga ik niet eerder nog eens testen dan zondag. Dus.
Hoi meiden. Gefeliciteerd die zwanger zijn en die op rood zijn gegaan, knuff!!! Hier nog steeds klein beetje bruinverlies en dus nog geen ongi te bekennen. Wel vanochtend een grote temperatuurdaling, dus zal niet lang meer duren denk ik. Ik heb verder nog niet meer getest na maandag, wachten nog maar even af.
Skaya, gefeliciteerd!! Vraag van de dag: Ik denk in de meeste gevallen van wel, maar ik zou er geen half uur voor in de auto gaan zitten of ik moet zelf echt stomme actie hebben gehad. Te veel geld terug zie ik altijd direct en dan zeg ik het. Eigenlijk ben ik wel de eerlijkheid zelve. 1 keer niet, toen hadden we hele leuke kistjes gekocht en toen bleek thuis dat er nog meer kistjes in zaten. Ik had het in eerste instantie niet door, tot dat ik dat hier ook prijskaartjes aan zaten... oeps... Ik vond het stom van de winkel, want het stond zo en ik heb kistje niet open gehad en het was ook nog eens bijna half uur rijden... Dus toen had ik meer kistjes... Maar verder altijd teruggegeven of teruggegaan...
@skaya............Gefeliciteerd. @lila, ik ben er ook zo 1. Ik denk echt vanalles te voelen, maar let nu ook op echt elk prikje, steekje, krampje etc. De vraag vd dag. Ik ben zelf manager kassa ( duur woord voor hoofdcassiere..hih ). Dus ik ga wel terug, maar doe dan ook mn boodschappen in de supermarkt waar ik werk. Maar in een andere winkel? Ligt denk ik aan de situatie. Als ik het een prettige winkel vind en er vriendelijke mensen werken, zou ik wel eerder geneigd zijn terug te gaan, dan als ik het een k..zaak vind. En gaat het fout met het wisselgeld, dan zeg ik dat gelijk. Is de macht der gewoonte denk ik
Ik heb een keer iemand vijftig euro terug gegeven die ze had gepind maar in de automaat had laten zitten (ze was heel druk met haar vriendje zoenen ). Toen heb ik toch echt even getwijfeld. Maar vijftig euro is gewoon teveel. Heb wel eens twintig euro gevonden! Daar ga ik dan echt niet mee naar de politie ofzo. Wel naar de kroeg
@Jantine: maar als je iets ziet dat op een streepje lijkt, dan mag je natuurlijk ook van alles voelen! Of is dat streepje eigenlijk ook geen streepje? Ik heb nog nooit een streepje gezien, maar gelukkig ook nog niet heel veel testen gedaan: alleen vorige maand omdat ik toen 4 dagen overtijd leek te zijn. Bovendien had ik dus pijnlijke borsten enz. enz., dus ik vond een test wel gerechtvaardigd Nu ga ik er maar van uit dat het gewoon weer diezelfde soort klachten zijn (maar natuurlijk denk ik in mijn achterhoofd iets heel anders ) En met die 20 euro was ik ook de kroeg ingegaan hoor! Hihi.
ladiessssss ik ben helemaal confused!! nog geen ongi!! werd vanochtend vroeg wakker van enrme buikpijn en mn darmen die op gang kwamen.. heb geloof ik niet meer echt last van kwaaltjes.. vanmiddag toch maar ff getest.. een test die ik normaal niet gebruik.. vrij weinig urine ermee opgevangen.. en dacht dat ik niets zag van een 2e streepje.. dus ik hem in mn tas gedaan... toen ik weer naar mn werk reed keek ik op de parkeerplaats nog even terijl ik in de auto zat.. en toen zag ik daar dus toch een licht 2e streepje... indroog streepje of niet? denk dat k morgen ochtend nog maar eens test!! wel weer iets hoop gekregen!! liefs Pris
Als je iets vergeet afterekenen, ga je dan terug zodra je er achter komt? Ik ga ook niet terug. Ik heb zovaak dat ik zeg dat ik dit of dat ook heb en dat het gewoon niet aangeslagen word. Ja sorry, maar dan moeten ze maar opletten hoor. Scheelt mij dan weer geld.
Ook ik zou niet terug gaan als ze iets zijn vergeten! Met dat nieuwe scannen bij de AH was het in het begin erg onduidelijk. Ik had een krat bier, en scande 1 flesje.. Toen hingen die dingen nog niet op. En zo naar huis gegaan. Bleek je een apart kaartje te moeten scannen voor een heel krat... Ach, scheelt weer!! En bij het pinnen, tja daar ben ik wel weer eerlijk in. Maar alleen als ik iemand nog zo lopen oid. Als het een heel groot bedrag is zou ik ermee naar binnen bij de bank gaan. Maar vroeg me af, zouden die dat kunnen checken?? En ik wou net komen typen dat ik nergens last van heb, tot ik net ineens flinke steken onderin me buik kreeg. Ben lekker onder de douche geweest en nu lekker warm op bed met me laptop en tv aan. Maar alleen als ik me benen optrek zakken die steken.. Toch aan drama, ik wil niet aan kwaaltjes denken! Ben het zo zat dat voor de gek houden van je lichaam!!! Ow ja, dames op roze, gefeliciteerd!! En op rood, altijd weer balen!!
wel ik heb zo'n beetje koudwatervrees om te testen en wil goed over tijd zijn voor ik het weer doe aja ik was vorige keer goed te vroeg dus compenseren denk ik dan (eigenlijk ben ik gewoon bang!) Men vriend is nog volop bezig om het appartement op orde te krijgen voor ik zelfs terug mag gaan omdat hij er zo'n stal van gemaakt had hij vond zelf dat ik dat dan niet moest beginnen opkuisen in zijn plaats en wilt dat ik weer netjes en kalm kan thuiskomen... dat zou vrijdag zijn dus vrijdagavond met hem in men buurt testen als ik dan nog geen duiveltjes heb is het wel mooi denk ik! niet?! Heb nu nog iets meegemaakt dat ikzelf hilarisch vond, de politie stond aan de deur van het appartement en had vragen voor men vriend over mevrouw (tja ik dus) en een mogelijke poging tot inbraak dat ik gepleegd zou hebben! Ik meteen naar het politiebureau met men broer om te vragen waarover het ging, tja ik kwam volledig uit de lucht gevallen! Blijkt dus dat een vroegere buurman mij aangeduid had als dader omdat er een deur kapot is die had spullen van ons bijgehouden (een pokertafel en een rek) tijdens de verhuis en we hadden gezegd dat we die zo snel mogelijk kwamen halen, had iets langer geduurd als voorzien maar bon tegen dat we daar toe geraakten had hij ze op straat gezet! ik had aan die zijn buurman gaan vragen of hij ze toevallig had gezien/binnengenomen. Niets.... heb goed gevloekt en ben weer naar huis gegaan met men broer en beste vriend als getuige! Blijkbaar moet er een deur geforceerd zijn aan zijn woning een paar dagen later maar ja daar heb ik dus niets mee te zien.. ik ben al zo'n seutje dus zo'n dingen doe ik echt niet! Het is echt een samenloop van dingen niet?! joenge joenge... Met vriendelijke groetjes de schijnbaar inbreekster
@Skaya; van harte gefeliciteerd! Ik heb al enige pagina's terug gelezen of ik door wilde geven welke kleur mijn naam moest krijgen. Ik heb maandag geschreven dat ik zwanger ben.... Drie positieve testen. Het is nu wel spannend. Opeens besef je dat het wel goed moet blijven gaan... Dit is nog maar de eerste horde... Liefs Marja Ps de dames op rood; sterkt en veel succes komende maand
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (3 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (3 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) Hommel82 (1e kindje, ronde 2) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (6 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 84 9 Zwanger, 15 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 5 niets gehoord marja aangepast naar roze! verder alles ff goed aangepast met aantallen
Jeetje meiden wat is er veel gekletst vandaag!!! Moest echt veel terug lezen, maar kan het allemaal niet onthouden hoor...... Met de vraag van vandaag, nee ik zou niet terug gaan naar de winkel, moeten ze zelf maar op letten en ik kan altijd een extra'tje gebruiken!! Als maar gratis is, DAAR BEN JE NEDERLANDER VOOR hahhaha Vanmiddag een ontzettend zwaar en emotioneel gesprek gehad... pfff Voel me zo rot, er werd zelfs gezegd dat ik niet genoeg om zijn kinderen zou geven omdat ik niet 1x in de maand anderhalf uur in de auto wil zitten om de kids op te halen en anderhalf uur weer terug naar huis en dat een dag later nog een keer. Hallo heb nog een kind, die moest ik maar "ergens" onderbrengen werd er gezegd. Zodat we gewoon op de afgesproken tijden de kinderen konden halen en brengen. Ja en ach dat je zelf 's avonds ook moet eten dat maakt niet uit of je nou een uur later of eerder eet Nou sorry wij hebben ook gewoon een normaal ritme zoals ieder ander gezin, dus ja wij brengen ze wat eerder thuis... dat is blijkbaar heel erg. (nu dus nog bij het crisis gezin) Mijn dochter praat dan nog wel niet, maar ze begrijpt wel alles. Zou voor haar toch ook vreemd wezen als de kids er opeens zomaar zouden zijn en ook zomaar weg zouden zijn??? Wat moeten ze wel niet denken als ik opeens zwanger blijk te zijn..... ik ben zo opgefokt en zulke huilbuien dat ik spontaan wel eens denk dat ik een miskraam zou kunnen krijgen (mocht ik zwanger zijn he) Niet vervelend bedoeld hoor, voor de gene die een miskraam hebben gehad. Ik heb zo'n pijn in me buik, kramp tot en met dus ik ga ff lekker op de bank liggen, in de hoop dat ik ff rustig kan worden....
marja en skaya gefeliciteerd!! skaya; wordt we blij van jou verhaal over de pukkels.. ik zit eronder, terwijl ik nooit pukkels heb... dat geeft hoop vraag van de dag; ik kom er vaak pas thuis achter, tja dan ga ik er niet meer mee terug..doe het niet bewust maar ja soms gebeurt het... shop nu vaan bij de ah met de zelfscanner... ben daar al 2x gercontroleerd, zou het niet eens durven om iets niet te scannen bewust..
Oef, wat valt dat zwaar tegen! Ze weten alles altijd zo goed te verdraaien en doen dat jij altijd in het slechte daglicht komt te staan. Alles wat je zegt of schrijft wordt overgeanalyseerd en dan krijg je het mes in je rug.. Het is diep triest dat dit soort dingen altijd zo'n drama zijn om op te lossen! En het is toch van de zotte dat jullie heel je schema om moeten gooien daarvoor? Kijk een comprimis zou prima zijn, maar daar willen ze dan toch niet naar luisteren.. Neem even een 'break' en probeer wat tot rust te komen. Dit is echt niet goed voor je gezondheid!
Hmm, als ik het zou merken, word ik direct rood, dus zou het echt niet kunnen zwijgen. Als ik het niet zou merken en bvb pas thuis dan zou ik het zo laten. Ik heb ooit eens voorgehad, met bons van ICI PARIS (parfum). Waarde van 100 en ik had voor ongeveer 125 gekocht. Ik geef dus die bons en nog eens 50 cash, moest dus 25 terugkrijgen. Wat gebeurd er: Die dame geeft me 125 terug (dus de waarde van de bon + wat ik degelijk moest terugkrijgen). Ik wilde het net zeggen toen mijn ex me een enorme duw gaf... We hadden dus elk een fles parfum EN 125 erboven op... Hoe verstrooid kan je zijn?