Kelly, voorzichtig gefeliciteerd hoor! Had jij ook krampen? Soort van buikpijn die naar onder in liezen trekt? Toerist, geen bloed= moed dus positief blijven hé Hommel, bruin kan nog goeds betekenen hoor, kijk maar naar Kelly Heb je al een testje gedaan? Lyanna, wat jammer meid! Vandaag uitslag zaad zie ik? Ik duim! xoxox
Kim, dank je wel voor het duimen. Laat straks nog wel even horen. Ik hoop dat ik de lijst zo weer goed heb gedaan.
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (4 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (4 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) Hommel82 (1e kindje, ronde 2) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 86 9 Zwanger, 18 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 0 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 niets gehoord ------------- na 5(!) dagen heel licht rozeverlies zijn de poorten van de hel nu geopend. de duivels stromen er met een noodgang(en heel veel krampen) uit. Helaas...:x door de positieve verhalen van kellya kreeg ik weer hoop. vanavond dus weer een lekker wijntje op de bank en op naar de volgende ronde.
Hey meiden, Nee ik heb een paar dagen geleden een test gedaan.. veel te vroeg maar ja ik voelde van alles.. uiteraard negatief. Maar ik heb een beetje een vreemde cyclus.. Ik zeg vreemd want hij is erg regelmatig maar de periode van mijn eisprong tot ongi is erg kort (ongeveer 9 dagen). Ook vreemd omdat ik dan meestal rond dag 28 een dag ongesteld ben (vaak bruin soms rood, verschilt nogal) en dan een paar dagen niks (3 of 4) om dan weer keihard en heftig door te zetten! Dan ben ik eigenlijk van do tot do ongesteld. Hmm wanneer ik dit zo schrijf denk ik dat ik maar naar de HA ga binnenkort. Dus ik verwacht vandaag een soort pre-bloeding en durf nog niet te testen. Ik heb ze expres niet in huis! De teleurstelling is zo groot. Dus als ik zaterdag echt nog niks heb ga ik pas testen. Pff het is wel heel spannend hoor maar ik heb eigenlijk weinig hoop. Mijn borsten zijn slap, ik ben niet misselijk, voel me niet anders.. Het enige wat anders zou kunnen zijn, zijn steekjes links onder in mijn buik, wat meer witte afscheiding de laatste tijd.. thats it.. niet echt veel dus haha! Meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD! Andere meiden, ik weet hoe je je voelt.. hoop is een verraderlijk iets.. x
Dag meiden, ik kom ook weer even meekletsen. Voor de meiden op roze: gefeliciteerd !! De meiden op rood: balen.. Knuffel! Ik ben weer aan het wachten en ik word er gek van.. Nu dag 28, gemiddelde cyclus 31, vorige cyclus 29. Superspannend dus! Bij m'n vorige cyclus had ik op dag 28 al wat bloed bij het afvegen, dus jullie begrijpen dat ik ieder wc papiertje uitgebreid bestudeer, haha! Ben erg mee bezig deze keer, ronde 7 alweer.. Ik voel uiteraard vanalles wat ik niet kan plaatsen, maar ik ga pas testen als ik de 31 dagen voorbij ben. Nog meer ongeduldjes hier? Vast wel!
Hier!!! Ik ben een stuk ongeduld op het moment... Manlief heeft de testen (op mijn verzoek ) verstopt en met dit weer ga ik niet naar een KV fietsen om testen te halen, dus de ideale manier om niet te testen. Maandag krijg ik 1 KV-test terug en mag ik testen
Nu heb ik eigenlijk niet zoveel last, maar ik weet nog dat ik bij mijn zoontje constant naar WC liep omdat ik dacht dat MS er was, maar die krampjes zijn lichter dan de echte MS krampen en ze trekken idd meer in de lies. Ik hoop het echt voor u Kimmytje!
Hahaha, grappig dat hij je testjes heeft afgepakt. Wanneer is je nod? Hoeveelste ronde zitten jullie? Wij inmiddels in 7 en ik heb twee vriendinnen die in ronde twee zwanger waren. Zeer frustrerend...
Kellyae, Ik zie toch ook een streepje hoor, dus ik zeg ook gefeliciteerd!! Meiden in het rood... balen volgende ronde is het vast raak!! Ik zit hier ook al in spanning maar moet nog zo lang............. voel ook vanalles, rare dingen in me buik, me darmen die ontzettend rommelen (daar heb ik echt nooit last van) ook die steekjes in me lies af en toe. En vanmorgen kreeg ik opeens steken in me onderrug maar die waren ook zo weer weg. Jeetje ik ken me lichaam echt niet meer hoor Vannacht zo slecht geslapen door het gesprek met BJZ, wat een gezeik en een stress zeg. Ben in december al lichtelijk overspannen geweest door dat hele "gedoe" ben er wel zo ontzettend klaar mee.
Ik heb hem gevraagd om mijn testen af te nemen Ben gestopt met de pil in december, ronde 0 (toen hebben we nog niet echt geklust voor een kleine) was 125 dagen, 1e ronde was 76 dagen en 2e ronde was 34 dagen. Nu 3e ronde waarbij we klussen en zit vandaag op dag 41/42 van deze ronde. Ik heb PCOS (begin augustus geconstateerd) dus onregelmatige cyclus, maar had in een positieve bui mijn NOD op 1 september gezet (dag 34/35), maar kan dus goed langer duren
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (4 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (4 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) Hommel82 (1e kindje, ronde 2) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 86 9 Zwanger, 18 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 0 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 niets gehoord heey dames, Ik heb me ook in het rood gezet want ik heb 2 dagen licht bruinverlies gehad en vanaf vanmorgen kreeg ik ineens flinke menstuaitkrampen en het bloeden is begonnen !!! Ppff en de krampen zetten ook voort . Succes allemaal en ik hoop voor jullie dat er nog veel mensen een positest krijgen deze maand !!! Kuss
Hallo allemaal, Zoals beloof hier bericht van mij. Gisteren avond nogmaals flinke ongi klachten. Vanmorgen verbaast dat ik nogsteets niet ongi was. En een testje gedaan en........POSITIEF!!! Ja echt waar, een hele duidelijke positieve uitslag daar is geen twijfel aan mogelijk. Heel raar gevoel nu, ik ben zwanger! Man lief moet het allemaal nog een beetje laten bezinken. Zijn reactie was jeetje, nu al raak! Zijn jullie mannen ook zo?!?!? Hij zegt nog even aan het idee te moeten wennen. (we zitten op dit moment niet in zo'n hele fijne positie, maar daar had ik al een keer wat over verteld) Hij had verwacht dat het nog wel een paar maanden zou duren. Maar goed, ik mag op ROZE, en dat al bij de 2e ronde Liefs xxx
@ Chanelle, wat jammer! Veel succes in de volgende ronde meid! @ Misty, gefeliciteerd en geniet ervan! Mijn man is even ongeduldig als mij Heb je een foto? xoxox
Yay!! weer meiden in het roze!!! Maar ook weer meiden in het rood echt balen! Ik heb nog geen bloed/bruin/roze gespot dus ik heb nog een beetje hoop! Werd vanmorgen heeeeel erg misselijk bij de geur van soep Ja de buren zijn of waren soep aan het maken en ik rook het in de tuin, het deed men maag echt draaien. Ik nam een kauwgum om die smaak weg te krijgen, na tien minuten maakt die kauwgum me misselijk Zot makerij is het! Nog 1 dagje (als er geen duveltjes komen) en dan morgen avond testen! Is het ook eigenlijk mogelijk om een langere LF te hebben? Ale ja heb duidelijk (met alle pijn erbij) gevoeld wanneer men eisprong was deze maand dus ja.. De hele week erna gerammel in men buik, deze week niets tot vanmorgen het soep/kauwgum incident.. Men buik is nog steeds van streek zo lijkt het toch! @Mira: goed gevonden dat je man je testen verstopt, mij persoonlijk zou het niet tegenhouden als ik echt wil testen
Proficiat!! Reactie van man is normaal hoor. Die "oefenen" liever wat langer, hebben schrik dat ze daarnan niet meer mogen! haha Mijn man is zelfs nu nog niet opgetogen want wilt eerst zeker zijn van HCG waarde. Ikke maar rondspringen van geluk en hij staat daar: rustig he, eerst bloed laten pakken! mannen hé!
@ chanelle: o spijtig, maar positief bekijken: eindelijk het bloed is er, je kan aan uw nieuwe cylcus beginnen! Duimen omhoog!
Dank je wel, ik wis dat die vraag zou komen. Ik ga hem proberen hier onder te plaatsen! Ik hoop dat ik het goed heb gedaan! Het is wel heel duidelijk he!
Het regent hier al de hele dag en heb geen zin om in dit weer naar een KV te fietsen (en ben gewoon lui ). Dus testen doe ik niet Alle dames op roze, gefeliciteerd! Lekker genieten Alle dames op rood, jammer! Op naar volgende ronde!
Wel ik vind beide testen duidelijk hoor meiden! Ik moest niet turen op die van Kellyae alleen een beetje wazig! en die van Misty is een echte knaller! Nogmaals dikke proficiat!