Wauw Misty dat is echt een knaller!!! Gefeliciteerd meid. Hoelang heb je gewacht met testen? Of heb je op je NOD dag getest? Chanelle, balen meid, maar kop op! Op naar de volgende ronde!!
o leuk zo'n duidelijke test... Ik ga morgenvroeg nog ene doen. Denk den digitale, dan moet ik niet meer twijfelen
NOD-lijst 1-15 September 2011 1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (4 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje ronde 1) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (4 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) Hommel82 (1e kindje, ronde 2) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 86 11 Zwanger, 18 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 0 Cyclus van slag, 3 Negatieve test, Twijfeltest, 6 niets gehoord ------------ Ok, ik denk positief, dus heb mezelf van de twijfeltest naar de zwanger positie gezet, alsook Misty roos gezet.
gefeliciteerd nog voor aantal meiden! lady's ben nog steeds niet ongi.. ik hoorde maandag 5sept ongi te zijn well niets te bekennen!! heb gistermiddag nog getest negatieffff ik weet niet wat ik moet denken of doen... ik heb liever nu dat ik wel posi krijg als ik dat stomme ongi niet tevoorschijn!! inplaats van elke keer dat stomme negatieff testtje .. ikweet ook niet wat ik zeg allemaal ik voel me zo suf.. hmm wanneer zal ik weer gaan testen dan? zaterdag of zondag?!
als het je het in een potje urine test .. moet je 10 sec w8en en dan gewoon ergens leggen en wachten op de test. of hou je ze omlaag en wacht?
ik wor jaloers!!! ik wil ook!!! ik krijg toch nog een klein beetje hoop, want heb wel ongikrampen, maar minder als anders!!! mijn man heeft niet zoiets van wachten. hij wil het dolgraag, en huilt elke maand met me mee als het weer niks is!
Ja, jaren lang drama! Hier hebben we pas 'gewonnen' vorig jaar. Heeft 8 jaar geduurd, en nog kunnen ze dwars liggen!! En het is voor de kids gewoon rampzalig! Dat zijn degene die er echt onder te lijden hebben. Ze maken alles mee, en is ook niet goed voor hun ego. Ik ga voor je duimen in Oktober hoor!!
Haha,bloosbloos Sorry damens, er is idd geen twijfel bij mogelijk! Gisteren (woensdag) was mijn NOD Maar ik schoof iedere maand een dag op na het stoppen van de pil in mei. Ik begon met 24 dgn en vorige maand 28dgn Dus dacht eigelijk dat ik deze keer ook een dag zou opschuiven. Dus verwachte eigelijk vanmorgen rood wakker te worden wat tot mijn verbazing niet zo was! Het eerste wat mijn man vroeg toen die onder de douche vandaan kwam, ben je al ongesteld, haha. Heb dus vanmorgen getest, dag na NOD! ( ik kon wel wachten) Ik raak steeds meer aan de gedachte gewend geloof ik! Ik wil het al zo lang (2 jaar) en heb al die tijd op mijn man gewacht. Nu is het zover en nu voel ik toch wel die spanning/angst. Ben lekker 4 dgn vrij dus kan het effe laten zakken voor ik weer aan het werk gaat. Maar nu aan het surven voor vragen als: Wanneer verloskundige bellen Moeders voor moeders wanneer en hoe ouders en vrienden vertellen Enz. Enz. Maar ik denk dat de andere damens die op rozen staan of al een kleine hebben dit ook hebben/hadden. Kan me geluk niet op! Bedankt allemaal voor de lieve reactie's xxx
@misty: jij ook gefeliciteerd! Gaat goed hier, al 11 zwangere dames! en natuurlijk ook nu weer benieuwd: wat waren de verschijnselen? geniet ervan!
Uitslagen zaadonderzoek, alles was hartstikke goed!!! Nu afwachten wat er uit mijn HSG komt volgende week.
Ik dacht voor de eerste keer dat het echt NIET raak was! Niks van symptomen (toch niet de gebruikelijke) wat merkte ik wel: - moe: maar heb wel verkoudheid, dus dacht dat het daardoor kwam - mijn gelnagels houden niet meer, ben er al 3 kwijt - sliep niet meer vast: altijd om 4-5u klaar wakker terwijl ik normaal een slaapkop ben - en ik heb 2x in mijn cyclus wat roos verloren (eerste keer +/-5 dagen na eisprong en dan nog eens +/- 10 dagen na eisprong: toen dacht ik zelfs dat MS eraan kwamen) Voor de rest niks
das idd bijna niks van symptomen! De keren dat je denkt goh ik voel vanalles is er niks en dan de keer dat je niks voelt is het wel zo! Sommige dames voelen dan wel weer iets of gaan op instinct af je kan het zo gek nog niet bedenken of alle vormen bestaan! geen touw aan vast te knopen dus
Misty gefeliciteerd!!!! Reactie van mijn man was heel anders. Ik had testje gedaan en hij zat achter de pc. Dus ik liep met een posi test naar boven en kzei: ben zwanger! En zijn reactie: o dat wist ik al. En ging weer verder met zn spelletje... Hij 'wist' het al vanwege de symptomen die ik al een week had toen. Ik was trouwens 1ste ronde al zwanger. Nu alweer in ronde 4
Bij de zwangerschap van ons zoontje heb ik de dag na het klussen tegen mijn man gezegd: ik ben zwanger! en jaja het was zo. Zo zie je maar, iedere keer is het anders.
bleh! men maag ligt nog steeds overhoop :S ik begin echt te denken dat men duiveltjes gaan doorzetten nog niks te zien hoor, maar ik heb echt zoiets van 2de ronde raak neeuh echt niet! tjonge jonge ben toch weer in een duracel konijn verandert! wou ik zo hard vermijden kan men NOD misschien later zijn? als ik men ei duidelijk gevoeld heb?