NOD-lijst 1-15 September 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roozjuh, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pris en Misty, Gefeliciteerd!

Qua symptomen.... Ik had veel puistjes die ik normaal niet heb. En mijn tepels zijn enorm gevoelig. Ik was 's avonds vaak misselijk. Nu ook, komt meestal later op de dag of in vlagen; hoef gelukkig niet over te geven....
    Voel het ook in mijn rug... Ik heb nogal slappe banden in mijn hele lijf, ben benieuwd hoe dat zich allemaal houd tijdens de zwangerschap....

Liefs Marja

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    pris, wat vinden je ouders ervan dan dat je nu zwanger bent?

3. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    een nieuwe pendelaarster genaamd Kimmey!

Accepteert vanavond verzoekjes van 19.30 tot 21.00!!!

Regels van Kimmey:
    * 1 maand lid
    * Alleen pb sturen als ik het aangeef
    * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. inverband met werk en prive leven (zal het wel proberen)
    * PB buiten pendel tijd worden verwijderd

Ook Angel78:

VANAVOND tussen 20:00 en 21:30 mogen er weer nieuwe verzoekjes gestuurd worden

Nodige gegevens: jouw volledige naam (voor en achter) en je geboortedatum

Waag jullie kans maar meiden!

Liefs!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik wil heel graag keer pendelen, of gependeld worden (??) maar als ik haar geen pb mag sturen, hoe moet ik het dan doen?

5. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Roozjuh jij mag haar toch wel een pb sturen?! Je bent al een maandje lid hoor meid! :D
    Daarom dat ik hier ook de tijden aangeef wanneer ze accepteren als ik het zelf opmerk in het pendelforum ^^ dan maken meer meiden kans om een pbtje te sturen :)

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey hey

ik heb het mijn ouders nog niet verteld...
    mn lief belde net wel op dat ie onwijs van me houd en het spannend en eng vind maar toch ook leuk en blij.. hij heeft het zijn moeder wel al verteld... ooow ik ben zo benieuwd!! we gaan vanaaf ff bij zn moeder langs...

liefs trouwens angel78 had bij mij goed gependeld!!

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Pris: gefeliciteerd, en maak je niet te druk, is niet goed voor je :) Komt wel goed zo te horen.

Oef, die steekjes die ik had zijn er nog maar heel soms, maar staat echt spanning op mijn onderbuik.
    Heb wel eens gehoord dat een ovutest posi kan zijn bij zwangerschap.. Dus ik met me stomme hoofd testje gepakt. En normaal zijn die bij mij spierwit!! En nu.. een streepje.. Niet knalpositief zoals bij een eisprong... Maar toch..

Goh, zie dat ik nog een week moet.. altijd weer balen als je erachter komt dat je zelf toch weer onrustig wordt, ondanks dat je je hebt voorgenomen dat niet te doen... :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sjit tis al 21.00 geweest. zijn er nog meer pendel dames op dit moment aanwezig?

9. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Sorry roozjuh was ff weg vanavond uhm voor zover ik weet was het alleen Angel en Kimmey vanavond die aanvragen accepteerden!
    Gewoon je voornaam+achternaam+geboortedatum en natuurlijk je vraag naar hen sturen in pbtje op de door hun aangegeven tijden ;) daarmee is dat ook opgehelderd!

Liefs

10. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    nog nieuws te melden?
    hier nog steeds niet. geen pijn meer, maar ook geen andere symptomen.
    morgen hebben we de bruiloft, en ik twijfel of ik morgenochtend nog zal testen. ik denk het niet. hopelijk weet mn man me tegen te houden, en wil ik zaterdag ochtend testen!!!als er nog niks roods te zien is...

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lachebekje: heb angel een pb gestuurd maar wist niet wat ik voor gegevens moest sturen dus heb alleen gevraagd wat ze voor info nodig heeft omdat ik niet weet hoe dat pendelen werkt :p hoop dat ik berichtje terug krijg van haar

12. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Normaal gezien reageert ze wel hoor dacht dat ze zei dat ze ze morgen ging bekijken omdat ze expeditie robinson wou zien:p
    hehe ik duim voor je maar nu weet je wel wat ze nodig hebben he ;)

13. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    ik zou nog een keer mailen, anders ben je miss niet binnen de aangegeven tijd.
    mail dan je volledige naam, geboortedatum, en de vraag waarop ze voor jou moet pendelen!

14. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hier net een klein bruin vlekje op het wcpapier weet niet waarop het trekt, is niet het normale bruinverlies :( morgen testen! voel het weer borrelen en wil nochtans geen valse hoop :(

15. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Helaas de duiveltjes zijn gekomen! Volgende ronde maar weer proberen maar ben er toch wel sjachie van!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jammer Hommel82. Op naar de volgende ronde!!

Hier steeds meer "rare" kwaaltjes... rugpijn... nog steeds die steekjes in me lies en onderbuik... (.)(.) doen niet echt zeer alleen als ik er zachtjes in knijp en bij me tepels ook... Denk dat de duivels volgende week gewoon doorkomt :x

17. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hier ook op rood dames, ik weet met mezelf geen blijf meer... Echt, ik voel me zo verdrietig, waarom duurt het zo lang?

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Kimmytje meid, zwanger worden betekent dat een mens hééééééél veeeeeel geduld moet hebben hoor...

19. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje meiden!! Waar blijft het roze!! Echt te veel rood!!

Hommel82 en kimmytje, jammer meiden door naar de volgende ronde!!

De rest, ik hoop op roze!!

Roze meiden gefeliciteerd!! Nu hopen dat alles goed mag gaan, elke fase andere zorgen!!

20. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

@Pris: gefeliciteerd!

@dames in het rood: balen! Sterkte, veel geduld en een mooie volgende ronde gewenst.

@hier: nog geen tekenen van ongi, benieuwd of dat betekent dat mijn cyclus NOG langer wordt of dat het deze keer meevalt, of ... Gisteravond wat rare steekjes in mijn liezen gehad, nu drukkend gevoel in onderbuik en terwijl ik dit schrijf denk ik misschien toch wat ms krampjes te ontdekken. Maar mijn darmen zijn ook van slag, dus dat zou het ook kunnen zijn :)

@Jantine: en, alweer getest? benieuwd of ie nu knalt?!

Deel Deze Pagina