Hallo Damens, Hoe gaat het hier? Jullie hebben in de tussentijd aardig wat bijgekletst! Ik heb een paar bladzijden bijgelezen. Damens op rood k*t!!!! Ik zal veel roze strooien zodat jullie allen volgende maand positief testen! Alle damens op roze, gefeliciteerd! Ik weet precies hoe jullie je voelen Raar gevoel he, het idee dat er een klein wezen in je groeit en je merkt er zo weinig van! Hier alles rustig al loopt mijn hoofd over! De gehele dag door met vlagen een gevoelige onderbuik, gevoel is niet te omschrijven en mijn (.)(.) zijn voor mijn gevoel mega groot, gelukkig niet zo gevoelig als de meeste zeggen. Damens toi toi toi. xxx
hey dames hoe gaat het hier?? ik ben in duitsland geweest en had geen internet in ene dus kon niet meer checken hiero!! @lila ik denk ff testen met ochtendurine niet iedereen heeft klachten!!!! verder ga ik nu ff bijlezen maar ik moet zo weg dus ik kom 4er als ik het niet vergeet op terug!! liefs
Dames, ik moet biechten.. Ik heb net een test gedaan.. Stom stom stom! Zeker met middagurine. Maar ik eet de laatste tijd zoveel! Ik wordt met honger wakker! En normaal eet ik nooit 's ochtends.. En ik vond dat zo raar dat het me vandaag ineens opviel.. Dus ik testen.. jahoor, negatief, duh! Voel me weer zo stom dat ik toch ben gezwicht ondanks dat ik mezelf voornam niet voor NOD te testen.. Weet niet hoe ik me nu voel.. Ongi maar afwachten en dan in me vakantie maar de dokter bellen...
FF pendelinfo voor jullie dames! Kimmey accepteert aanvragen tot 16uur vandaag! Kimmey's Regels: * 1 maand lid * Alleen pb sturen als ik het aangeef * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. in verband met werk en prive leven (zal het wel proberen) * PB buiten pendel tijd worden verwijderd In je pb alsjeblieft aangeven: Je naam + achternaam + geboortedatum Ik pendel op bevruchting, test, geslacht en bevallingsdatum dus wel even aangeven wat je wil..
Meiden op rood balen hoor!! Twijfeltesters paar dagen wachten en opnieuw Dames met negatief testen goh beetje afwachten en geen ongi binnen enkele dag=nieuwe test he! Denk niet dat er nieuwe roze dames bijgekomen zijn? Maar wel een vloedgolf rood Bij mij is er geen ontkomen meer aan ik loop precies lek Liefs
Hier vandaag al een eerste testje gedaan, wel vroeg 4 dagen voor NOD, maar na 5à6 minuten kwam er een héééééél licht streepje (KV test 2vr5euro)! Maar m'n ventje ziet het niet :-S Daarna nog eens met een sensitest getest en daar opnieuw een héééél licht streepje, iets duidelijker dan de vorige test. Volgend weekend test ik opnieuw!
Alies05 pendelt ook vandaag tot 16u30!! Alleen meiden die langer dan 1 maand lid zijn of net lid zijn en al regelmatig gepost hebben mogen een aanvraag indienen. Alle aanvragen die na 16.30 uur binnenkomen worden verwijderd. waag jullie kans ^^
Dames op rood, wat balen! Je hoopt elke maand zo dat het raak is! Ik heb niet echt meegekletst deze maand, maar sta wel op de "lijst". Ik mag op roze . Heb vanmorgen 2 testen gedaan en allebei direct postitief! Had het echt niet verwacht! Had al een week krampen en nog steeds heb ik het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden! Zo bijzonder dat ik dus toch een positieve test heb! Ik lees op de verschillende forums dat het wel meer voorkomt, maar toch, het past niet in mijn zwanger zijn plaatje. Ik wacht af maar ik vind het heel spannend allemaal! Iedereen heel veel succes verder met afwachten,klussen of zwanger zijn! Ik hoop dat iedereen snel op roze kan!
@Zoetie: Goed idee om binnen enkele dagen/week nog is te testen! Alvast voorzichtig proficiat! @Mirabella: Proficiat!
@ iedereen op roze: gefeliciteerd!!! Fantastisch nieuws! @ iedereen op rood: K*tzooi, op naar de volgende maand... Ik heb vanmorgen een kv2v5 gedaan.. veel te vroeg maar kon me niet bedwingen... hartstikke negatief. Ik heb een wisselende cyclus (altijd al gehad) dus weet niet precies wanneer m'n nod is, maar ik ga denk ik nu pas donderdag weer testen. Vorige maand had ik vet veel symptomen en toen werd ik gewoon ongi dus ik wil me deze maand niet te druk erom maken. Vriendinnen van me werden allemaal na 2x al zwanger.. pff soms maakt me dat echt wel onzeker. En dan zijn we nog helemaal niet zo lang bezig. Hebben jullie dat ook? Nou ja, sorry voor m'n klaagzang..... ik wens iedereen die nog geen duidelijkheid heeft heeeeeel veel succes en ik hoop dat iedereen op roze mag!! Zou toch super zijn?????????? xxx
Haha, net als mij 4 dagen voor NOD getest, hier ook negatief.. Maar hopen dat we allebei snel op roze mogen... Maar heb voor mezelf deze maand niet veel hoop..
Weekje niet geweest! Alle zwangere gefeliciteerd!! Keek net de lijst en zag dat ik sta op: niets van gehoord, terwijl ik toch echt vorige week heb aangegeven dat ik op rood mocht Waarschijnlijk niet helemaal doorgekomen
1. (8meiden) Mira85 (1e kindje, ronde 3, gegokt op 34 dagen) Diana75 (1e kindje, ronde 9, 2e ronde na vmk) Chanelle noah (1e kindje, 6e ronde, 5e ronde vmk) ladyjade(1ste kindje, ronde 6) november (2e kindje, ronde 1) Bloempje83 (2e kindje, 1e ronde na VMK) Wondertje2012 (1e kindje, ronde 3) Bootjekatatootje (1e kindje) 2. (5 meiden) Sterre21 ( 1e kindje, ronde 3) zespri (ronde 7) Volonta (2e kindje, ronde 4) Evira (1e kindje, ronde 3) Lotte30 (1e kindje, ronde 9) 3. (5 meiden) Violetriot, gegokt 28 dagen na pilstop (2e kindje, ronde 1) Molly1984, gegokt 29 dagen (1e kindje, ronde 2) mandjuh86 berbeltje (1e kindje, ronde 2) my faith (2e kindje, ronde 8) 4. (4 meiden) Dromertje35 (1e kindje, ronde 3) Linda250388 (1e kindje, 6e ronde) Hellow86 (1e kindje, ronde 1 na 1xMA en 1xMK) 5. (4 meiden) momfertje ( 2de kindje ronde 5) Meisje1982 (2de kindje ronde 1) Amsterdammertje (1e kindje, ronde 6 na MK) Lyanna (2e kindje, ronde 20) 6. (7 meiden) naliey (1e kindje, ronde 46) Kersje (1e kindje, ronde 3) An1985 (1e kindje) Stinkerbell (2e kindje, ronde 2) jen89 (2e kindje, ronde 1) Priscilla4 (1e kindje, ? ronde) Marja78 (1e kindje, 3e ronde) 7. (8 meiden) N80 (1e kindje, ronde 5 na MK) Susy (3e kindje, ronde 1) Gyino (2e kindje, ronde 2) Betty Barclay (1e kindje, ronde 3 na 2 miskramen) Misty83 (1e kindje, ronde 2) Snowy09 (3e kindje ronde 1 ) Fietje86 (1e kindje, na ronde 2 een MA bij 10 weken zw, na MA ronde 4) Skaya (1e kindje, ronde 6) 8. (4 meiden) Ikke21 (3e kindje, ronde 2) Koe (1e kindje, ronde 2) Kellyae (2e kindje, ronde 4) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 2) 9. (4 meiden) 0903 (1e kindje, ronde 7) Mukje (2e kindje, ronde 4) Ivfje (1e kindje, ronde) Hommel82 (1e kindje, ronde 2) Zien (1e kindje, ronde 4, ronde 2 na mk) 10. (10 meiden) Baby Boom (3e kindje, ronde 14) Louan (1e kindje, ronde 6) Ayanna (3e kindje, ronde 4 na 2 x mk) Babyverlangen (1e kindje, ronde 7) Behappy (1e kindje, ronde 1) Jantine (1e kindje, ronde 1 na 2 x vmk) Michelle77 (2e kindje, ronde 1) Sunny79 (1e kindje, ronde 7) Lila1978 (1e kindje, ronde 4) Hartogje (1e ronde, 2e kindje) 11. (4 meiden) Steffie (3e kindje, ronde 2) Kimmytje (1e kindje, ronde 5) Mirabella (1e kindje, ronde 5) Toerist (2e kindje, ronde 3) 12. (5 meiden) Nannie73 (2e kindje, ronde 4) Floortje84 (1e kindje, ronde 5) NatasjaM (3e kindje, ronde 9) Liesje1 (1e kindje, ronde 10) 2girls 13. (5 meiden) vmb1981 (1e kindje, ronde 1) Marcia85 (1e kindje, ronde 8) Sam4Hope (1e kindje, ronde 13) Kirsten1988 (1e kindje, ronde 3) Zaterdag (2e kindje, ronde 10) 14. (3 meiden) Naatje Kelly1312 (2e kindje, ronde 1) Zoetie (2e kindje, ronde 1 na MK) 15. (5 meiden) TVL (1e kindje, ronde 5) Kimsenna (1e kindje, ronde 3) Natasja73 (3e kindje, ronde 4) Roozjuh (2e kindje, ronde 3) Mopke (1e kindje, ronde 1) Sappie86 (1e kindje, ronde 1) Onbekend - Datumloos (5 meiden) Mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera gehad) jeskejes (1e kindje, ronde 10) Arnoe (1e kindje, ronde 14) WendymvSenna (2e kindje, ronde ??) Posh84 (1e kindje, ronde 9) Totaal: 87 13 Zwanger, 30 Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 0 Cyclus van slag, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 6 niets gehoord Heb enkele wijzigingen moeten doen ben tiental pagina's teruggegaan om te controleren of alles juist was
FF update pendelinfo voor jullie dames! Kimmey accepteert aanvragen tot tussen 18uur en 19u30 vandaag! Kimmey's Regels: * 1 maand lid * Alleen pb sturen als ik het aangeef * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. in verband met werk en prive leven (zal het wel proberen) * PB buiten pendel tijd worden verwijderd In je pb alsjeblieft aangeven: Je naam + achternaam + geboortedatum Ze pendelt op bevruchting, test, geslacht en bevallingsdatum dus wel even aangeven wat je wil..
Dames, Had al gezien dat mn nod verkeerd stond. Deze moet dus vandaag zijn. En bij deze kan ik melden: IK BEN ZWANGER!!!!
Nee zat in de mmm omdat ik geen cyclus heb, gestopt met de pil in dec 2009. Nu met medicijnen wel een cyclus. Dus dit was de eerste ronde dat we er echt voor konden gaan. Moet dinsdag weer terug naar de gyn voor uitslagen van mri scan en bloedonderzoek en de uitslag van mn vriend zn zaad. Dat was namelijk vorige keer ook niet goed. Nou, volgens mij is er niks mee! Ik ben zo . Ik ga voor iedereen hcg rondstrooien!!!
Ow joh!! Haha, geloof ook niet dat er iets mis is dan nu nee. Dan geloof ik graag dat je helemaal happy bent! Super hoor! Geniet er lekker van! Ennuh, strooi maar raak hoor! Roze mag hier wel wat meer in de lijst komen!
ooh gefeliciteerd. wat bijzonder, nou denk dat je dinsdag met een big smill bij de gyn komt. geniet er van. alle andere zwangere trouwens ook gefeliciteerd. op naar een heel bijzonder en mooi wonder voor jullie allemaal.