@Lachebekje: snap ik helemaal en ik waardeer je enthousiasme, echt! Maar durf nog niet overtuigd te zijn tot ik een knaltest in handen heb...
@ Lila: hou eens een zaklamp achter de test. Je kunt dan heel goed de lijntjes zien. Werkt 100x beter dan turen!! Bij ons staat er nu standaard een zaklamp in de badkamer
@TVL:met zaklamp idd goed te zien @anderen: sorry, kon het niet laten en ben ook nog even langs kv geweest. Vriendlief durft nog niet echt enthousiast te zijn en wil pas woensdag weer testen (dan doe ik het met indicator van clearblue), maar wilde net zelf toch nog even kijken... Deze is met hele lichte middagurine (en binnen 5 minuten en in het echt nog iets duidelijker) Pff en dan hou ik op en ga ik weer iets nuttigs doen
Sorry Lila maar het is overduidelijk, ik weet dat je nog een beetje wilt afwachten maar toch van mij: PROFICIAT!!!
Lieve meiden, Dankjulliewel! Durf het nog steeds niet te geloven. Had op de een of andere manier steeds bedacht dat het lang zou duren of helemaal niet zou lukken. Maar dat zullen wel meer dames hebben. En we moeten nog maar afwachten of alles goed blijft gaan natuurlijk. Heb me net voorgenomen om vanaf nu alleen nog maar positief te denken over alles dat met zwanger zijn te maken heeft en me niet gek te laten maken. Dat gaat zo makkelijk! Dus niet te veel googlen enzo... Maar hou jullie natuurlijk op de hoogte!
Hey dames Gefeliciteerd aan alle dames op roze! En balen voor de dames op rood! Vandaag is mijn NOD en heb een minuscuul drupje roze verloren over heel de dag. Normaal begint mijn NOD altijd met licht bruinverlies, dus ik vermoed dat mijn ongi nog gaat doorbreken morgen. Heb wel nog altijd pijnlijke borsten. Normaal trekt dit weg vlak voor ongi. Ach ja, ik ben weer aan het hopen, maar vrees dat het weer niks is deze ronde. Ik hou jullie op de hoogte!
@lachebekje; thx! dat je me op de lijst gezet hebt! @lila; ik snap je gevoel wel hoor, het is ook zo onwerkelijk allemaal. Maar voor mij is je test duidelijk genoeg hoor...dus ook vanaf hier een PROFICIAT! Ik weet niet of je het al verteld had, maar heb je ook symptomen? Hier nog 3 dagen tot NOD, en heb geen enkel gevoel of symptoom van een zwangerschap (had ik bij mijn 2 andere kids ook niet ) maar toch...ik ga er gewoon vanuit dat de duivels komen donderdag, om teleurstelling te voorkomen.
@ Lila: gefeliciteerd hoor, nog voorzichtig, maar duim voor je dat alles goed blijft gaan! @ Lachebekje: tja hier niet veel bijzonders, voel me wel lekker, maar komt misschien omdat ik vakantie heb. En wat denk je? Heb vandaag de hele dag geslapen! Ben net wakker. Ik was zowww moe! Overwerkt denk ik...En manlief heeft me lekker laten slapen, had het nodig zei hij. Lief hoor. Mijn NOD is donderdag, uitgaande van een cyclus van 35 dagen Had altijd netjes 31 dagen, en vorige maand 33 en deze keer me eisprong 2 dagen later, dus 35 dagen.. Mja, durf ook geen test meer te doen ofzo hahaha We wachten af, maar gok op rood
Hier nog niks, heb wel last van waterige afscheiding en volgens een oaar dames hier hadden hun datook en bleken ze zwanger maar k heb ook af en toe een menstruatie gevoel ??? Hmmm...
@lila, voorzichtig gefeliciteerd. Heb net een digi gedaan. Dus met middagurine en dit was het resultaat! Volgens mij ben ik een hormonenbommetje
Dank voor de felicitaties! Durf het zelf nog niet te geloven. @vmb: zo'n test hoop ik woensdag ook te hebben! @enas: qua symptomen heb ik veel dat ik vorige maand ook had, toen ik niet zwanger was Maar belangrijkste is dat mijn borsten minder hard zijn, tepels beetje 'kriebelig' en tepelhoven groter en boller en een beetje donkerder. Verder drukkend gevoel in rechterlies en af en toe ook pijntjes in linkerlies en onderbuik. Onderbuik voelt gespannen (maar deed ie ook altijd als ik ongi moest worden). En achteraf gezien was ik wel wat labiel en prikkelbaar de afgelopen anderhalve week O ja, en vrij veel dunnen afscheiding na eisprong, waar het anders 'opdroogt' richting menstruatie. Plus afgelopen vrijdag beetje bruin/oranje afscheiding geveegd (achteraf misschien innesteling?). Voel nu vooral mn borsten en merk dat ik eind van de dag moe ben. Heb net de kv test toch ook maar aan mijn vriend laten zien en ook hij begint er langzaam in te geloven. We zijn een beetje beduusd nog. Woensdag die clearblue, benieuwd!
@ vmb; kijkkk dat zijn nog eens mooie fotos *smelt* GEFELICITEERD! @ Lila; klinkt goed allemaal spannend hoor! Ik vind het knap dat je zoveel geduld hebt tot woensdag voor de digitale test. Geniet er lekker van!
Hoi dames, Dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood, met goede moed verder klussen hihi. Donderdag is mijn NOD, nog geen ongi klachten. Wel erg gevoelige tepels wat ik nog nooit heb gehad en af en toe zeurend gevoel in mijn onderbuik. Normaal ben ik ziek, zwak en misselijk...
Allereerst aan de zwangeren: GEFELICITEERD!! Ik denk zelf dat ik binnenkort op rood mag... Ongi gevoel vandaag en gisteren en net een heel klein beetje bruine afscheiding (sorry voor de details).... Maar aan de andere kant ben ik wel al heel de dag een beetje misselijk en duizelig en heb ik krampjes waar ik ze normaal als ik ongesteld moet worden niet (meer aan de zijkant van m'n buik ipv onderin).. Pff niet TE positief denken zullen we maar zeggen... Als het niet doorzet test ik woensdag wel weer...
Alle meiden op roze: GEFELICITEERD!!! De meiden op rood :x kom ik gezelschap houden, gsteravond ongi geworden. Cyclus was deze maand korter dan de vorige. Ga vanaf nu temperaturen om te kijken hoe nu mijn cyclus loopt, snap er niets meer van. Binnenkort aansluiten bij de meiden in oktober.
@ meiden op roze: jeuj!! Kom de maand mei maar lekker vergroten!! Proficiat! @ meiden op rood: spijtig nieuws, hopelijk volgende ronde meer geluk voor jullie! Hier een update: Ik voel me goed; eigenlijk niet veel symptomen hoor. Momenteel enkel last van af en toe trekkende onderbuik (vooral als ik met wagen rijd), vermoeidheid begint ook wel te komen, slaap heel onrustig 's nachts en borsten lijken iets voller, wel niet gevoelig. Ben ook wel wat geconstipeerd.. Heb vandaag naar gyn gebeld. Donderdag wil ze een nieuwe bloedtest afnemen (week na eerste) om zeker te zijn dat HCG goed gestegen is. Zal wel wss pas maandag het weten omdat gyn op vrijdag in ziekenhuis werkt. Dus als alles goed gestegen is, zal ik maandag een afspraak krijgen voor eerste echo op 8 weken. SPANNEND!!!