Dat gevoel is heel begrijpelijk hoor. Zij wel en jij niet. Heel oneerlijk. Maar wel superlief van ze dat ze het eerst aan jou vertellen. Maar ik zou tegen hun ook eerlijk zijn over wat je voelt. Ik denk niet dat ze het erg zullen vinden en het misschien ook wel begrijpen?
Ja dat weet ik zeker dat ze het zullen begrijpen maar ik heb zelf meegemaakt toen ik zwanger was van mijn zoontje was mijn Zis met de laatste ivf poging bezig voor een 2e en dat was teleurstelling na teleurstelling en toen ik vertelde dat ik zwanger was liep ze huilend weg.. Heeft me nooit gefeliciteerd en ik had heel mijn zwangerschap het idee dat ik mijn buik moest verbergen voor mijn Zus.. En toen ze inneens toch zwanger was (ik ondertussen bevallen) was ze inneens heel enthousiast... Dus wil hun dat gevoel niet geven en schrijf ik hier wel van me af..
Ik ben stiekem ook wel spijtig als iemand zwanger is, logisch zeker? Maar laat het nooit merken. Enkel hier of tegen ml zou ik het erover hebben. Gisteren waren er collega's tegen een andere vrouwelijke collega aan het "vissen" over of ze zwanger was. Zelf zou ik dat nooit vragen. Heb die collega's erop gewezen dat dit niet zo netjes was van hen, maar ze keken me aan alsof ik een alien was of zo. Snapten niet wat ze mis deden. (misschien is ze zwanget maar heel pril, misschien totaal niet zwanger, mischien aan het proberen, mmm,... Wie weet.) altijd oppassen heb ik geleerd. Joepie hier begin ik steken rechts te voelen. Eitje is aan het groeien. Hopelijk springt ie binnen hier en een week. Liefst zondag maar vorige x pas op dag 17. Deze x zou dag 17 heel ongelegen zijn graag paar dagen vroeger of later. Ovutest nog superlicht en hij loopt enkele dagen op hier eerst voor ei springt. Zit er niet aan te komen dit weekend dus. Ook nog geen slijm. Spannend! Hopelijk is ml op de goede dagen thuis!
Wow, wat goed dat jij dat allemaal zo precies bij houd en merkt aan je lijf. Ik wou dat ik dat ook wat meer zou voelen. Maar das bij mij denk ik onmogelijk. Heb ook wat darmprobleempjes dus zou nooit het verschil kunnen ervaren denk ik... En ovulatietesten wil ik nu in de eerste ronde nog niet aan. Maar goed... we gokken het er dus maar op.
Hallo dames, mag ik op de lijst? Ik mag voor het eerst beginnen met clomid, dus ben benieuwd. NOD= datumloos iez, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje (MMM)
Spannend! Houden ze je cycles nu ook in de gate met echo's? Dat was bij mij toen wel.. Hoop dat je nu een kortere cycles hebt en een mooi eitje!
Spannend! Ik ga duimen voor een goed eitje!!! Je had deze keer wel een Heule lange cyclus! Ik ga duimen dat je deze ronde zwanger bent!! Zo niet, dan duim ik dat je een kortere cyclus hebt! Al ga k natuurlijk duimen voor de zwangerschap!
Welke dag is cd1??? Ik had gisteren bij plassen een beetje bloed & slijm (sorry). En wat hele lichte bruin/rood verlies. Vandaag is het meer. Is gisteren cd1 of vandaag? Dit heb ik nog nooit zo meegemaakt, normaal wordt ik op dag 1 altijd meteen wat heviger ongi. Voor mij is belangrijk om dit te weten ivm inname clomid op cd3
Is heel normaal dat dat pijn doet.. Heb ook het gevoel dat iedereen rond me zwanger is,ofwel lijkt dat zo omdat ik me er zo op focus..
Cd 1 is bij eerste tekenen van bloed dus als je gister al bloed verloren hebt zou ik dat al dag 1 aanhouden Hopelijk reageer je minimaal op clomid ik veranderde helemaal erdoor.. Was niet te genieten hahahah maar wel eerste ronde met clomid zwanger..
Bedankt voor je reactie! Ik hoop er niet zo veel last van te hebben. Adviseerde je gyn ook om het in de avond te nemen?
Ik heb het 's ochtends ingenomen. Dat maakte volgens gyn niets uit. Totaal geen last van bijwerkingen gehad! Ik zou de eerste dag helderrood bloedverlies als cd 1 nemen. Gisteren dus?
Meiden, ik meld me af van deze lijst en ik ga een topic terug ivm bbijzonder vroeg ei op cd 11 (eitje was vanmorgen al weg, hoop niet dat vandaag te laat was...).
Zover ik altijd heb begrepen is de eerste dag van je cyclus de dag dat het echt doorbreekt en niet de dag dat je het een klein beetje spot. Ik weet niet of je ook een app hebt? Hier zul je ook zien dat als e daar spotting invult dat hij die dag niet telt als eerste cyclusdag. Pas als je dus licht "continu" bloedverlies hebt is het je eerste dag.