NOD lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by zuurtje, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Dat gevoel is heel begrijpelijk hoor. Zij wel en jij niet. Heel oneerlijk. Maar wel superlief van ze dat ze het eerst aan jou vertellen. Maar ik zou tegen hun ook eerlijk zijn over wat je voelt. Ik denk niet dat ze het erg zullen vinden en het misschien ook wel begrijpen?

2. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat weet ik zeker dat ze het zullen begrijpen maar ik heb zelf meegemaakt toen ik zwanger was van mijn zoontje was mijn Zis met de laatste ivf poging bezig voor een 2e en dat was teleurstelling na teleurstelling en toen ik vertelde dat ik zwanger was liep ze huilend weg.. Heeft me nooit gefeliciteerd en ik had heel mijn zwangerschap het idee dat ik mijn buik moest verbergen voor mijn Zus.. En toen ze inneens toch zwanger was (ik ondertussen bevallen) was ze inneens heel enthousiast... Dus wil hun dat gevoel niet geven en schrijf ik hier wel van me af..

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Ik ben stiekem ook wel spijtig als iemand zwanger is, logisch zeker? Maar laat het nooit merken. Enkel hier of tegen ml zou ik het erover hebben.

Gisteren waren er collega's tegen een andere vrouwelijke collega aan het "vissen" over of ze zwanger was. Zelf zou ik dat nooit vragen. Heb die collega's erop gewezen dat dit niet zo netjes was van hen, maar ze keken me aan alsof ik een alien was of zo. Snapten niet wat ze mis deden. (misschien is ze zwanget maar heel pril, misschien totaal niet zwanger, mischien aan het proberen, mmm,... Wie weet.) altijd oppassen heb ik geleerd.

Joepie hier begin ik steken rechts te voelen. Eitje is aan het groeien. Hopelijk springt ie binnen hier en een week. Liefst zondag maar vorige x pas op dag 17. Deze x zou dag 17 heel ongelegen zijn :( graag paar dagen vroeger of later. Ovutest nog superlicht en hij loopt enkele dagen op hier eerst voor ei springt. Zit er niet aan te komen dit weekend dus. Ook nog geen slijm. Spannend! Hopelijk is ml op de goede dagen thuis!

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wow, wat goed dat jij dat allemaal zo precies bij houd en merkt aan je lijf. Ik wou dat ik dat ook wat meer zou voelen. Maar das bij mij denk ik onmogelijk. Heb ook wat darmprobleempjes dus zou nooit het verschil kunnen ervaren denk ik... En ovulatietesten wil ik nu in de eerste ronde nog niet aan. Maar goed... we gokken het er dus maar op.

5. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Hallo dames, mag ik op de lijst? Ik mag voor het eerst beginnen met clomid, dus ben benieuwd. NOD= datumloos

iez, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje (MMM)

6. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Spannend iez! Ik duim voor mooie eitjes deze ronde voor je!

7. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dank je wel Renske76

8. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Houden ze je cycles nu ook in de gate met echo's? Dat was bij mij toen wel.. Hoop dat je nu een kortere cycles hebt en een mooi eitje!

9. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Spannend! Ik ga duimen voor een goed eitje!!!
    Je had deze keer wel een Heule lange cyclus! Ik ga duimen dat je deze ronde zwanger bent!! Zo niet, dan duim ik dat je een kortere cyclus hebt! Al ga k natuurlijk duimen voor de zwangerschap!

10. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dank jullie wel mammz en Cinnn.

Ze gaan idd echo's doen. Op cd10 moet ik mijn 1e echo

11. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Welke dag is cd1??? Ik had gisteren bij plassen een beetje bloed & slijm (sorry). En wat hele lichte bruin/rood verlies. Vandaag is het meer. Is gisteren cd1 of vandaag?

Dit heb ik nog nooit zo meegemaakt, normaal wordt ik op dag 1 altijd meteen wat heviger ongi. Voor mij is belangrijk om dit te weten ivm inname clomid op cd3

12. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Is heel normaal dat dat pijn doet.. Heb ook het gevoel dat iedereen rond me zwanger is,ofwel lijkt dat zo omdat ik me er zo op focus..

13. Silsil

Silsil Actief lid

Nov 14, 2013
    495
    507
    93
    Female
    hoi meiden, mag ik erbij?

Silsil, 24 jaar, 2e ronde clomid, 1e kindje, MMM, NOD 14 juli

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn temp is deze ronde voor ei al beduidend lager. Hopelijk dat er een mooi eitje uit groeit :)

15. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cd 1 is bij eerste tekenen van bloed dus als je gister al bloed verloren hebt zou ik dat al dag 1 aanhouden

Hopelijk reageer je minimaal op clomid ik veranderde helemaal erdoor.. Was niet te genieten hahahah maar wel eerste ronde met clomid zwanger..

16. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Bedankt voor je reactie! Ik hoop er niet zo veel last van te hebben. Adviseerde je gyn ook om het in de avond te nemen?

17. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het 's ochtends ingenomen. Dat maakte volgens gyn niets uit. Totaal geen last van bijwerkingen gehad! Ik zou de eerste dag helderrood bloedverlies als cd 1 nemen. Gisteren dus?

18. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Meiden, ik meld me af van deze lijst en ik ga een topic terug ivm bbijzonder vroeg ei op cd 11 (eitje was vanmorgen al weg, hoop niet dat vandaag te laat was...).

19. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Renske76 bedankt voor je reactie, mocht je hier nog lezen. En suc6

20. mennehh

mennehh Niet meer actief

Zover ik altijd heb begrepen is de eerste dag van je cyclus de dag dat het echt doorbreekt en niet de dag dat je het een klein beetje spot.
    Ik weet niet of je ook een app hebt? Hier zul je ook zien dat als e daar spotting invult dat hij die dag niet telt als eerste cyclusdag. Pas als je dus licht "continu" bloedverlies hebt is het je eerste dag.

Share This Page