En inderdaad, have fun, meiden metceen knaller :-D hier massas vruchtbaar slijm. Mijn ei komt hoogstwaarschijnlijk vroeger dan dat manlief weer thuis is van zakenreis voelt als zo'n verloren ronde.
Wat vervelend! Heb ik ook al zo'n 3 rondes meegemaakt. Is echt balen. Gelukkig moet hij de komende tijd niet weg..
Baby & Kind | Zwangerschap | Zwangerschapstest & Ovulatietest | Kruidvat ooh dit is handig.... Wel 3.99 verzendkosten
De eerste dames mogen dus al bijna op het wachtbankje, spannend! Hier wat meer afscheiding, maar nog niet echt vruchtbaar slijm. Als ik mijn app volg dan zou mijn ei rond het weekend moeten zijn, ik hoop dus dat die op schema komt Volgende week moet ik een aantal dagen naar het buitenland voor het werk, dus zou zonde zijn als mijn ei te laat is.
Hier al ongeveer een week af en aan last van m'n borsten. Vorige week iets ondekt wat op vruchtbaar slijm leek, maar daarna niet meer gevonden. Als ik uberhaupt al een eisprong heb dan denk ik at hij zelfs al geweest is. Maar we klussen rustig verder. En dan 2 juli naar het zh. Zou toch fijn zijn als daar blijkt dat ik toch niet aan de clomid zou moeten. Veel klusplezier dames met een komend ei!! Zou mooi zijn om heel veel roze te zien aan t einde van de lijst.
oh meide met een knaller veel plezier!! nu al meide bijna op het wachtbankje zeg fijn! hier nog geen vruchtbaar slijm gespot dus denk ik weer een ei rond de 18/19e dag... hoop toch stiekem eerder vanaf morgen toch maar met ov testen beginnen voor de zekerheid mis ik hem niet
Hee dames, ik ben net 'nieuw' hier op deze site dus ben nog van alles aan het uitvogelen. Ik zou graag ook op de NOD lijst willen staan . Verwacht mijn NOD op 12 juli, 4e ronde na mijn missed abortion, eerste kindje. Hoe plaats ik me op deze lijst? xxx
Wow, het is echt druk hier! en nu al mensen met een positieve ovulatietest en mensen al op het wachtbankje bijna. Super! Hier nog steeds geen vruchtbaar slijm maar verwacht rond zaterdag... Alleen hoor ik net dat vriendlief dan zijn vrijgezellenfeest heeft. Dus ik hoop dat hij daar niet blijft slapen.
Wordt zeker al druk! Hier rustig.. niet teveel mee bezig. Ik check dagelijks de baarmoedermond maar die is nog hard. Nog geen ei in zicht dus. Morgenmiddag echo om te kijken of alles leeg is.
Oh, kun je dat ook op die manier checken? Nooit geprobeerd... En dan weet je of je ei er bijna aan komt? Is dat anders dan door middel van vruchtbaar slijm? Veel sterkte morgen Sparky. Ik hoop voor je dat alles schoon is.
Ja check ik ook altijd en zo merk ik ook of ik eventueel zwanger ben. Goed je handen wassen en je lijf leren kennen. ik ga proberen de lijst bij te werken, nieuwe tablet dus word ff knutselen
♥ NOD-Lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014♥ 1. (5): zuurtje, 33 jaar, ronde 7, 4e kindje Mar190, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Joma, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Debby84, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje AzA, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 2. (6): LizzieP, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje jenny84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 38 jaar, ronde 7, 2e kindje (MMM) Ik87, 26 jaar, ronde 16 (maand 20), 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Evietje, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje 3. (2): Marlijn82, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Letty26, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 4. (1) : Repeltje, ? jaar, ronde 6, 1e kindje 5. (4) : onlyymariellee, 22 jaar, ronde 4 , 1e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 32, 2e kindje Miranda, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 29 (2e IUI), 1e kindje 6. (8) : Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Fee89, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yasmin30, 32 jaar, ronde 11, 3e kindje Maartt, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Bambi86, 27 jaar, ronde 2 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 16, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje mennehh, 31 jaar, ronde 0, 1e kindje 7. (3) : mamasmeisje, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje motherlove76, 37 jaar, ronde 3 (na 2 mk's) 2e kindje Babybanjo, 40 +, poging 7 na mk, 3e kindje 8. (5) : Asun, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje LVtje, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje PapillonNoir, 37 jaar, ronde 8, 1e kindje Cinnn, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Mammz 28 jaar, ronde 5 (2 na mk) 2e kindje 9. (2): LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 10. (1): DeBJjJ, 23 Jaar, ronde 12, 2e kindje 11. (1) : Bubblez, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 12. (2): Sparky, 27 jaar, ronde 2 (1 na vroege miskraam), 3e kindje Kim008, 26 jaar, ronde 3 , 1e kindje 13. (1): ejtnelle, 27 jaar, ronde 11 (2de na BBZ), 1ste kindje 14. (2): Pitahaya, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Silsil, 24 jaar, ronde 2 (clomid), 1e kindje 15. (1): Elf84, 29 jaar, ronde 9 (na part.mola), 1e kindje Datumloos (3) : Mapa01, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 47 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR: naam, leeftijd, ronde, hoeveelste kindje. Of vul de lijst zelf aan met je gegevens en vergeet dan niet de totalen bij je datum en onderaan aan te passen!
ik wist ook niet dat je dat aan je baarmoeder kon voelen?? heel stom miss maar hoe voel je dat? en hoe weet je dat je goed zit zeg maar?
Heb even alle overbodige kleurcodes weggehaald, zwart is al standaard, zo blijft het iets overzichtelijker. Off topic: nieuwe tablet absoluut goedgekeurd!!! Al had ik wel ff een pennetje nodig
Is even vogelen, maar je kan voelen of je baarmoedermond open staat of dicht zit, bij dicht voelt hij stevig en een beetje puntig aan, zoals het puntje van je neus. Als hij open staat is hij zacht en zit er een gat in het midden zeg maar. Nooit een vinger bij je baarmoedermond naar binnen steken is mij altijd geleerd, maar aan de buitenkant (weliswaar inwendig) voelen kan geen kwaad. Als je eenmaal weet waar je op moet letten kan je het heel makkelijk herkennen. Dit alles speelt zich soms laag of soms hoog in je vagina af, afhankelijk van je baarmoederstand, dit kan voor iedereen verschillend zijn. Volgens mij heb ik het zo redelijk uitgelegd. Sparky, mocht je nog andere ideeën hierover hebben, voel je vrij deze te delen.
Misschien beetje vreemd hoor... Maar ik ging net voelen en kom er echt net aan bij. Ik kan niet eens met mijn vinger de baarmoederhals naar binnen, al zou ik dat willen! is dat normaal? * Heb ook niet zulke lange vingers, hihi*. Maar hij voelt dan bij mij volgens mij dicht... al voel ik er wel een streepje in zitten ofzo. Pff, moeilijk.