Mijn test van zopas is weer donkerder dan gisteren. Nu is hij half zo donker als de controlestreep. Vanavond en morgen nog eens testen. Please vrijdag een knaller :-D
Ik heb besloten om de eerste 6 maanden iig geen ovulatietesten of iets dergelijks te gebruiken. We vrijen nu gewoon de hele cyclus om de dag. Maar ik heb nog geen vruchtbaar slijm helaas. Hoop er wel één dezer dagen op en het liefste voor zaterdag nog! Anders betekend het dat ik weer een lange cyclus krijg, en dat wil ik nieeeeeet!
Hier vandaag een iets zachtere baarmoedermond. Hopelijk komt eitje eerder dan vorige keer, maar na een miskraam weet je het maar nooit. Wel beide keren na 1 week negatief getest. Vorige keer op dag 20 een eisprong.. dat zou nu pas volgende week zondag zijn, dus hoop echt wat eerder. Zo maar eens in de auto stappen om naar het ziekenhuis te gaan voor de echo.
Hier ook geen ovu testen nog. Al maakt zoiets als nu me dan wel weer aan het twijfelen, want als dit dus echt van mijn ei afkomt zou mijn nod ook naar voren schuiven. Maar 100% zekerheid heb ik nu natuurlijk niet en wil niet te vroeg gaan testen, vorige ronde zoveel tuurstreepjes gehad. Die wil ik niet weer Ik hou dus maar mijn huidige nod aan, ook als mijn ei wel eerder was. Hopelijk hou ik dat over 2 weken ook vol hihi
Nog erg in het begin van mijn cyclus (als je nagaat dat ik vorige rondes cycli van ruim 45 dagen heb gehad; pas 1 van 28) en nu misschien al mijn ei gehad? Ik snap er niks meer van... Dag 9 en 10 al een hogere temperatuur...
Hoe is het gegaan Sparky? Hier gisteravond ineens klodders slijm (sorry voor diegene die net aan het ontbijt zitten) het leek wel soort van kauwgum, was heel rekbaar. Zat nog bloed bij dus geen idee of het wit/doorzichtig zou zijn. Zou het bloedverlies dan toch echt van mijn ei zijn gekomen? Over twee weken zal dat vast iets duidelijker worden
Ging goed bij de gyn. Baarmoeder is schoon en doorgestuurd naar de fertiliteitsarts. Dat duurt alleen nog wel ruim een maand. Maar bij de fertiliteitsarts gaan ze kijken welke onderzoeken er nog gedaan kunnen worden. In de tussentijd mag ik gewoon zwanger worden.
Ooh dat is in ieder geval fijn om te weten en een maand is zo om, al duurt het voor je gevoel een eeuwigheid. Ik mag op t wachtbankje, jeeeej
Wat fijn te horen sparky!! En fijn ook dat ze verder gaan met onderzoeken.... Ben benieuwd! Veel sterkte en succes!
Ja ik ben wel heel blij dat ze verder willen zoeken. Al hoop ik natuurlijk dat het niet meer nodig is haha Hier nog altijd wachten, wachten en wachten op vruchtbare dagen. Die laten nogal op zich wachten net als na de vorige miskraam. Na de 1e miskraam van deze rij had ik 14 dagen later weer een eisprong. Wel zag ik op de echo dat 1 eierstok leeg was. De andere zaten 2 even grote eicellen in.
♥ NOD-Lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014♥ 1. (5): zuurtje, 33 jaar, ronde 7, 4e kindje Mar190, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Joma, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Debby84, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje AzA, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 2. (6): LizzieP, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje jenny84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 38 jaar, ronde 7, 2e kindje (MMM) Ik87, 26 jaar, ronde 16 (maand 20), 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Evietje, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje 3. (2): Marlijn82, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Letty26, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 4. (1) : Repeltje, ? jaar, ronde 6, 1e kindje 5. (4) : onlyymariellee, 22 jaar, ronde 4 , 1e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 32, 2e kindje Miranda, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 29 (2e IUI), 1e kindje 6. (8) : Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Fee89, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yasmin30, 32 jaar, ronde 11, 3e kindje Maartt, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Bambi86, 27 jaar, ronde 2 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 16, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje mennehh, 31 jaar, ronde 0, 1e kindje 7. (3) : mamasmeisje, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje motherlove76, 37 jaar, ronde 3 (na 2 mk's) 2e kindje Babybanjo, 40 +, poging 7 na mk, 3e kindje 8. (5) : Asun, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje LVtje, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje PapillonNoir, 37 jaar, ronde 8, 1e kindje Cinnn, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Mammz 28 jaar, ronde 5 (2 na mk) 2e kindje 9. (2): LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 10. (1): DeBJjJ, 23 Jaar, ronde 12, 2e kindje 11. (1) : Bubblez, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 12. (2): Sparky, 27 jaar, ronde 2 (1 na vroege miskraam), 3e kindje Kim008, 26 jaar, ronde 3 , 1e kindje SanneS1987, 27 jaar, ronde 4 ( na MA), 1e kindje 13. (1): ejtnelle, 27 jaar, ronde 11 (2de na BBZ), 1ste kindje 14. (3): Ukkie1985, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Pitahaya, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Silsil, 24 jaar, ronde 2 (clomid), 1e kindje 15. (1): Elf84, 29 jaar, ronde 9 (na part.mola), 1e kindje Datumloos (4) : Mapa01, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje snne, 25 jaar, 2e kindje, eerste ronde na mk Buiten de lijst (0): Totaal: 49 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR: naam, leeftijd, ronde, hoeveelste kindje. Of vul de lijst zelf aan met je gegevens en vergeet dan niet de totalen bij je datum en onderaan aan te passen![/
Hoi dames, Mag ik hier mee komen kletsen? Gisteren bruinverlies gehad (vandaag NOD) dus verwacht dat de rode duivels ieder moment kunnen doorbreken. Afgelopen ronde echt teveel symptomen gehad dus dacht echt dat het raak was maar helaas. Op naar de volgende ronde. NOD is op de 14e en die dag komen we net terug van vakantie dus hoop dat ik het volhoud om pas na die dag te testen. Ik had in ieder geval geen testen meenemen op vakantie... (of misschien eentje dan haha)
Hoi meiden mag ik hier ook meekletsen? Dit is de eerste 'echte' ronde na mijn mk in maart. Ik mocht niet eerder zwanger worden ivm de partiele mola zs (vorige ronde niet heel strikt aan gehouden qua anticonceptie ivm dat de bloedwaardes al erg goed waren). Maar deze ronde dus fanatiek, voor t eerst ovulatietesten gebruikt en deze gaf gister een duidelijke piek. Vanochtend denk ik m'n eisprong gevoeld (scherpe pijnscheut links onderin m'n buik, ongeveer een halfuurtje), dus ik mag op t wachtbankje! Spannende weken zijn dit toch! 3 juli: Zwangernr5, 36 jaar, ronde 4 na mk, 6e kindje Mijn knal ovutest van gisteren:
Sparky mooi dat alles schoon was, en hopelijk voor de onderzoeken aan zwanger van een mooi plakbeebje!
Jeeeej! ukkie, ook op 14 juli NOD. Altijd leuk om dames te hebben die hun NOD op precies dezelfde dag hebben. Ik wil proberen om pas 1 dag NA nod te gaan testen. In eerste instantie wilde ik zelfs misschien een week proberen, maar das misschien wel errug lang....