Hier nu op cd17 en nog geen tekens van een naderende eisprong. Temp is nog laag, ovu testen blijven licht en nog geen vruchtbaar slijm gespot. Dat betekent dus weer een langere cyclus voor mij (vorige maand was de eisprong op cd17). Aan de andere kant ben ik wel blij want ml en ik hebben de afgelopen dagen wat onenigheid/discussie over dingen. En als we nu hadden moeten klussen was het heel gemaakt en onecht geweest en had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Maargoed vanavond is m'n laatste nachtdienst en dan zijn we samen 2 weken vrij. Hopelijk kunnen we het dan wel gezellig maken.
hier cd 23 ondertussen de ovutesten beginnen op te lopen ik hoop mijn ei deze week nog te vinden zodat ik tijdens de wachtweken aan zee zit en de tijd vlugger omgaat volgende week hebben de kids nog school en dan 2 maanden vakantie, de eerste week van juli zijn we er niet, het kan dus zijn dat ik pas later kom vertellen of ik op rood of roze mag mijn nod zal later zijn dan de eerste wat nu op staat maar dat pas ik wel aan als ik mijn ei gevonden heb voor de eizoekers succes en veel plezier en voor de wachters vee geduld en veel succes met wachten
o en ik ben deze keer ook aan het bijhouden of ik vruchtbaar slijm heb is dit zo dat het enkele dagen voor de eisprong zo is en dan daarna niet meer of hoe zou dit moeten zijn?
Fijn te lezen dat alles schoon is Sparky. Ik hoop ook voor je dat je deze maand op roze mag en dan een heerlijke plak beeb krijgt. @ hier. Ik hoop toch stiekem nog dat ik als ik naar het zh gate horen krijgt dat behandelingen niet nodig zijn. Zijn druk aan de klus. Om de dag en een keer na 2 dagen omdat ik toen heel moe was. Mijn lijf wil alleen niet meewerken. Ik heb echt zo vaak last van m'n darmen...Beh. Nu op cd 27. Uitgaande van een cyclus van 44 dagen moeten we nog flink door klussen.
Arendje hopelijk snel weer bijgelegd zodat jullie lekker aan de klus kunnen. Zuurtje geen idee hoe dat zit met vruchtbaar slijm. Hopelijk snel voor jou ook je ei. Toonie das balen zo'n lange cyclus Linsy dankjewel, echt n knaller he
Ja leuk is het zeker niet, maar hij kan nog langer. Zo'n 8 jaar geleden daar voor het eerst voor op het zh geweest. Daar onderzoeken gehad waaruit bleek dat ik geen eisprong heb. Met clomid na twee rondes zwanger en toen was vandaag 7 jaar geleden onze dochter er. Voor ons tweede meisje hadden we iets meer geduld en een dubbele portie clomid nodig. Dus ja ik hoop ergens natuurlijk dat ze het toch fout hadden en ik deze maand mijn ei vind. Maar m'n gezond verstand weet wel beter. Je had idd een mooie knaltest. Veel klusplezier
Toonie voordat ik zwanger van mijn eerste kind werd had ik soms een cyclus van 90 dagen, werd er gek van. Gelukkig is het daarna genormaliseerd uit zichzelf. Gebruik je nu weer clomid? Het klussen ligt achter ons voor nu ff, heb vanochtend m'n eisprong gevoeld en de ovulatietest was lichter vandaag. Bovendien is manlief vandaag en morgen (incl de avond/nacht) aan het werk
Hier vandaag wat vruchtbaar slijm en iets donkerdere streep op Ov test dus denk zondag/maandag of dinsdag ergens mijn ei... Straks nog even baarmoeder checken
mammz doe jij dat al langer volgen in je vruchtbare dagen over opening en slijm enzo? kan jij me miscchien antwoorden op mijn vraag is dit zo dat het enkele dagen voor de eisprong zo is en dan daarna niet meer of hoe zou dit moeten zijn?
Zo hier wordt ook veel gekletst @zwanger5 zo mooie knaller! Jammer dat je ml moet werken? Wij hadden afgelopen ronde alleen maar voor ei geklust waarsvhijnlijk. Op de dag zelf en dan erna ging het helaas niet. Dat ga ik de volgende ronde wel proberen. @sparky, fijn dat alles schoon is. Met een schone lei beginnen. @mammz, dat wordt een gezellig weekend! @toonie, wat lang idd Hopelijk vind je je ei snel! @hier vandaag oud bruin bloed verloren dus morgen zal het los gaan.. Nouja in ieder geval fijn dat het in ieder geval nog werkt. Moeder was met 35 in de overgang en ha verwacht dit bij mij ook of nog eerder.. Hoeveel eerder kunnen ze niet zeggen.. Maar zolang ik nog regelmatig ongesteld wordt is er niets aan de hand
Bij mij is het vanaf mijn eerste vruchtbare dag (dus 5 dagen voor de eisprong). Na de eisprong heb ik het niet meer. Maar misschien veranderd dit ook per vrouw?
Heftig. Mijn zus is 29 en zit in de overgang. Helaas ook ongewenst kinderloos mede daardoor (ook ernstige endometriose). Mijn zusje heeft ook verhoogde kans is haar als tiener verteld en ik zou op basis van erfelijkheid dus ook zeker een verhoogde kans hebben.
Ik ga ook maar eens een aantal ovulatietesten bestellen, heb wel eens eerder wat testen gedaan maar ben dan bang dat ik er te veel mee bezig ben, maar toch blijf wel nieuwsgierig of er een positieve test is vorige waren allemaal negatief. Misschien verkeerde moment getest.
Nou ik vindt het nog steeds wat lastig allemaal ik hou een app bij die geeft aan wanneer de vruchtbare periode is en ovulatie enzo nu was dat dus deze week, ik voelde wel als of er iets uit mij droop daar beneden maar niks geks ofzo denk dat dat het slijm is. Nu dus weer wachten op nod 2 july
Toonie hopelijk is je afspraak in t zh niet nodig Ukkie wat naar dat je ha ook bij jou verwacht dat je vroeg in de overgang raakt. Hopen dat dat nog een hele tijd duurt! We hebben gelukkig wel de dag voor de eisprong kunnen klussen dus hopelijk een sterk zaadje wat heeft gewacht op t eitje! Sparky wat vreselijk voor je zus Evietje ik ben deze ronde voor t eerst ovu testen gaan gebruiken, en direct de derde dag al m'n piek gevonden! Is wel heel fijn zo te weten waar in je cyclus je zit. Ik was eerst ook bang dat ik er teveel mee bezig zou zijn dan, maar t geeft mij juist een hoop rust zo Vandaag is mijn oudste jarig, 15 alweer! Zou toch mooi zijn als 15 jaar na zijn geboorte er weer een kindje in m'n buik gaat groeien
Nou dat is inderdaad wel fijn om te weten, alleen vorige keer vond ik geen piek, dan ga je/ik gelijk gekke dingen denken, ik deed dan ook maar 1x per dag een test, beter is 2x las ik. Met gekke dingen denken bedoel ik, zoals; dat het nooit zal lukken of heb ik wel een ei sprong?? Moet ik naar de dokter?? Of me partner, die daar eccccht niet van houd. Ja wie wel he. Ben ook al weer 34 Nu is het ook zo dat we nog niet echt lang lang bezig zijn he, nog geen jaar, dus mag nog niet klagen als ik zo eens om mij heen lees.