Hey meiden, mag ik er ook bij? Eergisteren ongesteld geworden.. LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, eerste kindje. NOD is 09/07 Dit wordt voor ons de laatste ronde zonder hulp.. Hierna toch maar een bezoekje brengen aan de gyn. Manlief wil het per sé nog één ronde aankijken.
♥ NOD-Lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014 ♥ 1. (1) : zuurtje, 33 jaar, ronde 7, 4e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (1): LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, eerste kindje 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (1): Elf84, 29 jaar, 13e ronde (9e na MA/part.mola), 1e kindje Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Dat hopen wij ook! Maar zie niet in waarom het nu wel zou lukken als het de vorige 11 rondes niet is gelukt.. Ik had graag de stap al gezet hoor naar de huisarts/ gyn, maar we moeten er allebei achter staan natuurlijk. Ik heb nogal een onregelmatige cyclus tussen de 31 en 44 dagen.. Ook veel succes aan de andere meiden hier!
Hallo Dames! Ook ik mag me weer melden in een NOD-lijstje, Vandaag toch ongesteld geworden. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? LizzieP, 23 jaar, 2e kindje, 3e ronde NOD is op 2 Juli Hopelijk straks een hele roze lijst
♥ NOD-Lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014 ♥ 1. (1) : zuurtje, 33 jaar, ronde 7, 4e kindje 2. (1) : LizzieP, 23 jaar, 3e ronde, 2e kindje 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (1): LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, eerste kindje 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (1): Elf84, 29 jaar, 13e ronde (9e na MA/part.mola), 1e kindje Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
welkom lizzie ik heb je op de lijst gezet heer heel erg hevig ongi, ik moet iedere 1.5u me gaan verschonen of het lekt door (sorry)
Oh echt heel vervelend zuurtje. Dat had ik alleen vroeger(als ik om de 3 mnd ongesteld was)Dan lag ik ook krom van de buik en rug pijn. Welkom nieuwe dames. Dat de lijst aan t eind maar mooi roze mag kleuren ja. Oh. A.s. woensdag mag ik naar de ha. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Vervelend zuurtje... Dus toch heftig ongi.. Ik ga morgen naar de huisarts ivm afgelopen jaar en een paar heel pijnlijke en vervelende menstruaties. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen (verdere onderzoeken of afwachten)
ja heel erg zelfs ik ga morgen even naar de gyn bellen want hoe het nu is houd ik niet vol ik heb een menstruatiecup (mamicup maat L) die je in normale gevallen gemakkelijk tot 12u kan inhouden zonder dat die overloopt nu had ik hem nog geen 3u in en al weer lekkage qua inhoud kan er 45ml in dus dat is al heel wat voor mij geen duphaston meer in de toekomst, ze zoeken maar een andere oplossing de buikkrampen zijn zo erg als weeën zijn en dat kan toch niet goed zijn sorry voor mijn geklaag maar ben heet echt zat
Nog nooit gezien zo'n mamicup Vervelend dat je zo'n last hebt! Hebben ze aangegeven hoeveel dagen je dit ongeveer kunt verwachten? Sterkte ermee... kan me voorstellen dat je het zat bent..
goedemorgen ik kan geen wegwerp tampons en verband vedragen omdat ik het wassen van mijn verband niet kan bijhouden nu heb ik weer wegwerp en ik heb me toch een jeuk ik hoop dat het vlug over is want leuk is anders, geen idee eigenlijk hoe lang het kan duren de gyn assistente heeft alleen gezegd dat het wel eens heel hevig kan zijn, ja dat merk ik:x als het vandaag zo erg blijft als gisteren zal ik eens een belletje doen naar mijn gyn
Dag dames Ik wil me hier ook graag aansluiten (helaas ). Fee89, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, NOD 06/07 Dit is mijn derde cyclus sinds pilstop. Vorige ronde voor het eerst teunisbloemolie capsules gebruikt tot eisprong want deze zou de cyclus inkorten. Het heeft gewerkt denk ik want vorige cyclus was 29 dagen ipv 40 ofwel is het toeval en begint mijn lichaam uit zichzelf regelmatiger te worden na pilstop. We zullen het niet weten hé. Ik had goede hoop want 6 tot 8 dpo had ik ongiekramp en dan ga je natuurlijk al hopen op innesteling, maar helaas witte test en dit is de derde dag (weinig) roodverlies. Ik zal het toch als ongie meetellen. Waarschijnlijk breekt het elk moment door. In mijn vorige NOD forum typte ik net dat ik geen ongiekramp heb, maar ik begin precies iets te voelen (typisch). Als cycluslengte heb ik voor de zekerheid het gemiddelde van 29 & 40 dagen: 35 dagen. Ik durfde geen 29 aan te houden. Wel een moeilijk ronde dit keer want manlief is een hele maand op zakenreis en komt slechts een paar dagen tussendoor naar huis... Zal ovulatietestjes gebruiken voor mijn gemoedsrust. Als hij net weg is op het moment dat ik een eitje heb, dan so be it. Jammer, maar dan weet ik dat tenminste en kan ik me al voorbereiden naar ronde 4 (hopelijk niet, maar we zien wel). Succes iedereen! Ik lees straks nog even bij wat jullie al getypt hebben op vorige pagina's.
♥ NOD-Lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014 ♥ 1. (1) : zuurtje, 33 jaar, ronde 7, 4e kindje 2. (1) : LizzieP, 23 jaar, 3e ronde, 2e kindje 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (2) : Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Fee89, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (1): LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, eerste kindje 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (1): Elf84, 29 jaar, 13e ronde (9e na MA/part.mola), 1e kindje Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Jeetje zuurtje dat is wel heel heftig bloedverlies. Ik heb 8 jaar geleden iets anders gekregen om m'n ongy toen op te wekken. En had daar lang niet zoveel last van(en toen was ik al bijna een jaar niet ongesteld geweest). Ik hoop dat je niet ook een ijzertekort krijgt hiervan. Welkom Fee.
Welkom Fee Hier is ml ook de hele maand weg, dus deze ronde geen kans. Daarom zit ik nu al in dit topic. Het is jammer, maar idd.. je kunt er niks aan veranderen! Ga je deze cyclus ook weer teunisbloemcapsules gebruiken? Ik heb afgelopen cyclus tarwekiem geprobeerd, maar dat heeft niks uitgemaakt Vanochtend bij huisarts geweest. Geruststellend gesprek, omdat het al eens eerder is 'gelukt' (ook al werd dat een MA/partiele mola). Gaan nu wel zaadonderzoek bij ml uitvoeren, gewoon om er achter te komen dat dat verder ok is. Ze raad aan om nog een paar maandjes te proberen. Hoe gaat het zuurtje?
hier gaat het een klein beetje beter, ik hoef niet meer ieder uur te verschonen en de buikpijn is minder even hout vasthouden en afkloppen dat het gaat minderen en ik er liefst deze week nog vanaf ben manlief kan zijn handen moeilijk thuishouden
elf fijn dat de ha je gerust gesteld heeft en dat ze toch al een onderzoek gaan doen hoelang moet je nu nog zelf proberen