hij komt hij komt!!! Eindelijk een bijna net zo donkere teststreep als de controlelijn!! Vriendlief gaat morgen een weekendje weg dus hopen dat we op tijd zijn
Jemig! Ik snap nou echt helemaal niets meer van mijn lijf. Ik heb nu zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Een beetje alsof mijn buik zich aan het voorbereiden is op een menstruatie ofzo. Zo voelt het een beetje. Geen krampen, maar beetje ja, raar gevoeletje... Kan het niet uitleggen. Meestal voel ik dat een dag voordat ik ongesteld ga worden. Maar dat kan helemaal niet! Zal wat zijn. Morgen in eens menstruatie. Grrrr. Ik snap er niets meer van.
Ik heb precies hetzelfde! Denk dat het een ei is die aan het groeien is. Ongesteld zou hier ook niet kunnen (vorige week geweest)
@ mammz mooie knaller! have fun @ linsyVH wel knap hoor dat je niet gaat testen! Hopelijk is het nu snel raak!! @kim08 succes @sparky, daarom pendel ik niet of laat ik niet meer pendelen. Heb dat voor onze allereerste zw gedaan (met een koort en een ring) en daar kwam uit: 5 kinderen waarvan 1mk: Jongen, meisje, meisje, jongen, meisje. Eerste keer ging het fout bij 11.6 dus ga er vanuit dat dat een jongen was en daarna kregen we een dochter. Ik wil zelf graag 4 kids en ml 3 dus ben benieuwd! Durf geen vorospellingen meer te doen want denk dan dat de eerste niet uitkomt ofzoiets
thanks Ukkie! Blij dat ik het eitje heb gevonden! heb ook lichte krampjes rond mijn eierstok dus een dubbel teken dat het er aan zit te komen! Deze cyclus duurt redelijk lang. Hij zal rond de 35 dagen zijn.. We gaan het gezellig maken en dan weeeeeer wachten! Ik ga duimen voor veel roze deze ronde. De eerste dames die al kunnen testen.. Succes!!!
Had er ook al een topic over geopend maar stel de vraag hier ook nog maar even. Enorm veel vruchtbaar slijm momenteel. Eiwit achtig, heel helder en doorzichtig, nat en dun net een ovu testje gedaan en zeer licht.. Wat moet ik nu doen? gezellig maken vanavond? Wil namelijk niet het zaad verspillen deze keer
Ben je niet te laat met testen? Dat het eitje al geweest is? Gezellig maken kan geen kwaad.. alleen moet je voorkomen dat je het te vaak gezellig maakt.. dan is de "lol" er van af en ga je met tegenzin "aan de slag". Wij hebben gisteren ook al geklust en vandaag weer... Kwaliteit van sperma zal daar niet (enorm) door achteruit gaan.
Nou ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden. was wel maar twee dagen helder rood maar ik neem aan dat ik niet op dag 3 al mn eisprong heb toch Gisteren trouwens ook een zelfde lichte test.
Ik kreeg woensdag 18/6 bruin verlies en aan het eind van donderdag 18/9 kwam helder rood. Ik heb woensdag dus als eerste dag van menstruatie aan gehouden. Dan klopt mijn banner toch wel Heb een cyclus van 25-26 dagen en heb dat ingevuld bij de banner... (howwww stressmomentje)
Dan zit je toch niet op dag 3 Maakt niet uit hoe lang je ongi duurt. Tijdens je ongi beginnen de eitjes al te rijpen. Als je uitgaat van een cyclus van 25 zou je ei op dag 11 komen met een normale lf van 14. Dat is al over 2 dagen, dan kan je nu al zeker eisymptomen hebben.
Bambi vroeg of ik niet al eerder mn ei zou hebben gehad? Dat zou dan na mn menstruatie zijn (die duurde maar twee dagen) dus vandaar dat ik dag 3 noemde Maar zit vandaag dus gewoon op dag 9 inderdaad.
vandaag de laatste ovutest gebruikt en nog steeds nega eitje waar blijf je? wat ik wel raar vind is dat ik nog steeds vruchtbaar slijm heb en bmmond nog steeds open staat is dat niet wat lang? hier ken ik nog niet veel van dus alle antwoorden zijn welkom of misschien een handige en niet te moeilijk uitgelegde site waar ik info op terug kan vinden
het begint weer spannend te worden voor sommigen onder ons veel succes met hopelijk heel veel roze deze ronde