NOD lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by zuurtje, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mennehh

mennehh Niet meer actief

@ ukkie, mijn galblaas moet eruit. Last van galstenen.... Irritant!

Toch vind ik die pendels wel interessant, ben benieuwd naar de uitslagen van jullie.

2. AzA

AzA Niet meer actief

Ha dames... even een ego berichtje. Heb niet echt mee gelezen afgelopen tijd. Maaar vandaag 2x een test gedaan. Kruidvat en action test. Allebei lichte streep! Vind het vet spannend! Dus euhm doe mij maar op twijfeltest.... op roze vind ik nu nog te spannend! Haha. Hier de actiontest en de kruidvat test!

Attached Files:

3. jenny84

jenny84 Actief lid

Feb 18, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aza: jaaa ik zie ze hoor! Spannend! Ik ga duimen hihi

@ degene met eigenwijze eitjes: jippie voor het vinden :D, veel plezier met klussen voor de posi testen en ik hoop dat de rest hun eitje snel vinden ;) . Ik heb echt geen verstand van ovi testen, vruchtbaar slijm, bmm en tempen. Had erg graag advies gegeven, maar dat is beter aan de anderen :)

@ hier... Wie geeft mij even een schop onder mn domme kont :D ... Had testdrang want t is bijna 1 op 1 met vorige maand ;), en alleen een actiontest liggen ... dom dom dom.. veeeel te vroeg en action ... mega tuur, dus niet betrouwbaar. Ga uiteraard alleen weer twijfelen aan mn eigen gevoel. Dus wie geeft mij even een schop zodat ik weer braaf ga zitten wachten tot minimaal zondag ofzo :p .. haha

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    jenny *schop*

je hebt er zelf om gevraagd

5. jenny84

jenny84 Actief lid

Feb 18, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D ik zit weer heel braaf , bedankt hoor haha

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Aza, jaaaa ik zie ze hoor..

Jenny, spannend!

Hier ook vandaag een beslissing gemaakt. De gevoeligste testen die ik ooit gedaan heb zijn de extra gevoelige van sensitest (sensibaby) die kunnen officieel 6 dagen voor nod. Ik heb er 6 bijbesteld en mij voorgenomen om niet meer te wachten. Heb er vandaag 1 gedaan en een megatuur. Maar nog niks om zenuwachtig over te worden. Dus nu ga ik tot nod elke dag zo'n test doen en kijken of er een echte streep verschijnt.

Ik merk dat ik mezelf steeds probeer aan te praten niet te testen voor nod waardoor ik juist veel te vroeg testdrang krijg omdat ik er veel mee bezig ben. Nu gewoon elke ochtend even en dan heb ik een soort gevoel van rust.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    sparky gewoon doen waar jij je goed bij voelt
    of dat nu voor, tijdens of na nod is maakt niet uit toch

8. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ja wij ook,al elke dag geklust deze week,want stel je voor dat mijn cyclus licht gewijzigd is.. maar ik denk inderdaad ook niet dat dat slecht is voor de kwaliteit van manlief zijn sperma! ;)

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja en als ik dit vooraf met mezelf had afgesproken dan had ik wel nog een paar dagen kunnen wachten. Maar nu zat ik echt steeds tegen mezelf... nog minimaal 6 dagen wachten, je mag echt niet testen voor 12 dpo.. en daardoor ben ik er dan toch weer teveel mee bezig.
    Vanmorgen dus die test gedaan en direct rust.. ookal kon er eigenlijk ook geen echte streep uitkomen op deze termijn. Maar die rust kreeg ik door deze beslissing te maken.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Is zeker niet slecht hoor. Kwaliteit gaat niet achteruit alleen de kwantiteit. Dus mannen die al bewezen minder zaadjes hebben die worden geadviseerd om niet elke dag te klussen, maar anders is het helemaal niet erg. Zolang je het beide leuk vindt, gewoon doen!

11. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

Nov 29, 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Vanmiddag toch maar eens bij de ha langs geweest, omdat ik naast blaasontsteking ook pijn in mijn zij en rug kreeg aan de rechter kant. Assistente had urine getest. Er was geen bacterie of ontsteking in te zien, maar wel bloed :-S. Dus, ook even bij de ha op controle en voor alle zekerheid Nitrofurantoine gekregen. Daarnaast denkt hij dat ik misschien een gordelroos krijg. Ik had blaasjes en rode vlekken, die mij nog niet waren opgevallen :-S. Ook dat nog.... Ik heb zojuist de eerste pil ingenomen, maar ben wel bang voor de bijwerkingen. Als ik google op dit middel, kom ik nogal veel slechte ervaringsberichten tegen. Hopelijk helpt het middel snel en heb ik er niet al te veel last van.
    Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat mijn lichaam zich ergens tegen probeert te verzetten. Bij iedere poging om zwanger te raken, slaat mijn lichaam op tilt en heb ik weer een wazig kwaaltje erbij. Ik zal mij maar niet te veel inbeelden, maat het zet mij wel aan het denken.

12. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

Mar 17, 2014
    1,696
    853
    113
    Female
    Putte, Noord-Brabant
    Aza ik zie je streepjes! Spannend hoor! Hopelijk lopen ze mooi op!
    Jenny, spannend!
    Sparky, je moet gewoon doen wat je zelf het fijnste vind!
    Mammz fijn dat je ei er is! Klus ze!

Hier nu officieel op het wachtbankje! Vandaag al een iets lichtere ovu test dus ik heb m'n ei gisteren gehad!

13. AnitaP

AnitaP Bekend lid

Feb 15, 2014
    760
    0
    0
    Jaaa Aza een echt streepje!
    Voel je verder al iets?

Moet me echt inhouden om niet te testen....
    Ff geduld nog....

14. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aza, ik zie hem ook!! Mooi :)

Sparky, ik ken het.. Los laten is makkelijk gezegd maar zo lastig! Als dit jou rust geeft, doen!

Motherlive.. Mmm das minder! Hopelijk snel beter meid!!

Anitap, Ooh zo lastig haha wanneer wil je teste?

Steffie, hier ook vanmorgen knaller en net al lichter, en rond 20 uur nega buikpijn, om 21 uur geklust hopelijk nog net optijd!

Hier nu dus ook op dat beruchte wachtbankje hoop dat mijn temp morgen mooi omhoog gaat en dan 8 juli mijn nod..
    Hopelijk gaan de dagen snel en maak ik mezelf niet te gek haha

15. AzA

AzA Niet meer actief

Oh ik vind et ook allemaal zo spannend! Ik voel eigenlijk nog helemaal niets. Eerste moment dat ik dacht dat het deze keer wel eens raak kan zijn is dat ik 3 dagen geleden enorm verkouden ben geworden! En dat ben ik eigenlijk nooit. Ik lees overal dat het een verband kan hebben met een zwangerschap. Hihi nja nu maar wachten tot nod en dan op naar een goede echo. Ik hoop dat het zover mag komen. Maar ergens wil ik niet te enthousiast zijn. :)

16. jenny84

jenny84 Actief lid

Feb 18, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo spannend aza! !

@sparky: ik vind t wel slim zeg haha. Begin er zelf ook over te twijfelen Door jou. Hmm.. Denk denk.

@motherlove: jeetje wat naar zeg. Hoop dat je je snel beter voelt en gewoon lekker aan de gang kunt

@mammz: bij mij staat bij jou berichtje een tijd van 21:07.. 7 minuten klussen en meteen typen :D:p hihi. Grapje hoor. Maar schuif gezellig aan op t bankje !

En de andere ook gezellig op t wachtbankje dus!!

17. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha te snel gekeken denk ik, staat 22.07 ;)
    Zo erg ben ik nou ook weer niet hahahaha moest echt hard lachen geweldig! Maar nee hebben het erg gezellig gehad en nu lekker slapen en dacht toch nog ff checken :p

18. jenny84

jenny84 Actief lid

Feb 18, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat klinkt idd aannemelijker :D . Maar raar eigenlijk, staat bij mij echt op 21:07 :(haha. Ik zal mn instellingen s nakijken dan... grappig haha.

Truste!

19. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Aza heel spannend.

Klusze mammz.

Ik heb vandaag m'n 2e echo gehad, helaas zijn mijn eitjes klein en nog geen dominant eitje te zien. Nu mag ik maandag weer voor 3e echo hopelijk is dan meer te zien.

20. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Toch echt wel streepjes te zien hoor :) voorzichtig gefeliciteerd!

Share This Page