Mammz, hier ook spastische darmen. Erg fijn he dat ze overal op reageren :s. Fijn dat je je ei gehad hebt en je temp omhoog is. Linseyvh, spannend. Hopelijk komt ongigevoel ergens anders door. Hier gisteren ineens heeeeeel misselijk savonds. Ook fijn als je een verjaardag hebt. En had toen ook wat kramp.. ongikramp. Ben benieuwd joe dit afloopt.
Mammz balen van die vervelende darmen. Die druk in je buik thv eierstok komt me bekent voor hoor. Linsy balen meid Sparky ik zie m zeker op het onderste testje hoor. We gaan voor n knaller over een paar dagen!! Meiden bedankt voor jullie reacties. Ben zo blij dat jullie m ook zien!!
@zwangernr5; ik zie ook een streepje! Spannend zeg! @sparky; ik zie ook bij jou op de onderste een streepje! Hoop zo dat t nu wel goed gaat, maar snap ook goed dat je er zelf geen/weinig vertrouwen meer in hebt. Ik heb vanochtend toch ook testje gedaan. Wilde zo lang mogelijk wachten, maar vandaag 3 jaar getrouwd, dus hoopte op leuk kadootje. Maar nog geen knaller. Weer een tuur die niet echt op de foto te zien is. Zal m zo wel uploaden maar verwacht niet dat jullie m zien . Nu weet ik mijn nod ook niet echt, dus weet ook dat t niks zegt. Verder nog niks wat wijst op ongi (normaal bruinverlies min 2 dagen van tevoren). Ik hou trouwens een soort pijn/druk op mn schaambeen. Heel raar.. Goed, ik ga weer proberen om gewoon zo lang mogelijk te wachten haha
Ik ben slecht in turen... zie m niet... Uit ervaring weet ik dat het in het echt beter te zien is! ik ga duimen voor je!! hier weer op het wachtbankje.. eitje is ergens tussen donderdag en vandaag geweest...
meiden op roze gefeliciteerd meiden met tuurstreepjes : ik zie ze ook hier: roze op papiertje was eenmalig ei is nog niet geweest als ik mijn temp mag geloven ovutesten kan ik niet doen want die zijn op, misschien dat ik er volgende maand weer bestel ik zal een aantal dagen niet reageren, maar geen nood ik kom terug
Hier 7dpo en niks, nada, noppes van symptomen of kwalen of voorgevoelens. Ben precies heel rustig. Hmm stilte voor de storm?
Hier ook heel rustig en symptoomloos, een wereld van verschil met vorige ronde, toen heb ik vanaf CD10 alleen maar klachten van eisprong, klachten na eisprong en symptomen gehad. Nu helemaal niks, wel fijn maar weet niet wat ik ervan moet denken. Het enige wat anders is als normaal is dat ik heel moe en emotioneel ben (gister zat ik te janken bij de onthulling van Robs tuinverbouwing .....) en gister in de ochtend kotsmisselijk. Maar dat wijdt ik maar aan mijn drukke week. Zit nu ergens tussen 5 en 10 dpo gok ik, dus als het al raak is dan zou het volgens mij sowieso vroeg zijn voor symptomen.
@zwangernr5 en sparky ik zie ze hoor? Maar is het die van zw en kids? Die gaven bij mij namelijk vaak valse strepen en ook al heel vroeg. Hebben juie nog andere testen gedaan?? Spannend! @ hier mn ovu testen in de koffer laten zitten en daar kunnen we tijdens de overnachtingen niet bij. E helaas gisterrn niet kunnen klussen want dochter wilde niet in hwt campingbedje slapen Hopelijk vanavond meer geluk!! Hebben vanavons een groot bed voor haar die tussen de muur en ons bed staat..fingers crossed
Ukkie, ik heb sensitest gedaan. Blijft omowit bij mij normaal (vorige maand expres uitgeprobeerd op 2dpo). Heb kruidvat gedaan en die geeft een schaduwlijn... sensitest die ik heb is ook gevoeliger dan kruidvat.
Maar zijn due niet hetzelfde als zw en kids? (Wil niet de spelbreker zijn hoor maar ik was ook zo blij met een dooie mus...) Maar ik zie ze wel hoor! Nu mooi oplopen die testen en iver een paar dagen knallll