Op de onderste zie ik m heel licht sparky! Hier is het bruin/roze verlies hetzelfde gebleven. Maakt me toch weer aan het twijfelen of t een (late) innesteling is??
Na een uurtje gesloopt. De andere testen zijn van 123 thuistesten. Pakketje van 3 ultra gevoelige midstreams, 3 gewone midstreams en 10 dipsticks. En dat allemaal voor 11 euro Plustesten waren gisteren in de aanbieding Geen idee of dat nu nog zo is (weet niet wanneer ze wisselen van aanbieding).
Spannend sparky! Hopelijk gaat het nu allemaal goed voor jou! Hoe werkt zo'n temperatuur geval eigenlijk? Ik heb zelf het gevoel dat het deze keer nog wel even duurt voor ik in verwachting ben. Met mn dochter was het de 2de ronde raak. Ik heb trouwens gegokt op 8 juli aangezien ik na het stoppen van de pil ineens een paar keer een bloeding kreeg. normaal was ik altijd rond de 26ste maar dat is natuurlijk alweer een paar dagen geleden en heb een negatieve test gehad gisteren. Laatste soort van ongesteldheid was 11 juni dus ben benieuwd. Ondanks ik er eigenlijk nu pas mee bezig ben heb ik al een paar dagen sympthomen die ik helemaal niet kan plaatsen. Hoop dat mn lichaam niet iets denkt wat niet zo is. Vooral het ontzettend moe zijn ken ik alleen van mn vorige zwangerschap. Veel succes iedereen bij wie de NOD eraan komt! Wens jullie veel succes en hopelijk hebben we straks allemaal roze haha!
Sparky, ga zo meteen naar kruidvat, moet ze toch hebben voor de vrijdag. Hopelijk laat ik het erbij en wacht ik gewoon, maar nieuwsgierigheid want eigenlijk is 1 test licht positief niet voldoende lijkt mij. Misschien toch nog maar een testje wagen. Had die andere om 11.30 uur gedaan, ik ben nu mijn plasje aan het ophouden voor de test. Is mijn tweede plasje kijken wat die test gaat doen. Dalijk doet ie precies niets :S En dat wil ik weten eigenlijk of het nog zo is. Daarna wacht ik echt op vrijdag...
Ziet er veelbelovend uit, je kaartje. En fijn dat je al positief testte! Hopelijk verloopt alles goed vanaf nu. Verliep je temp. ook zo bij de vorige zwangerschappen? Mijn temp. is alweer 2 dagen iets lager (innesteling?). Ik had op 4dpo wat steekjes en de dag daarna nog een beetje. Nu voel ik helemaal niks, heb geen slijm zoals bij de zwangerschappen. Ik denk dat het deze ronde niet raak is. Zou ook wat zijn met die antibiotica en lichte verhoging door de verkoudheid. Tijdens de eisprong had ik deze keer veel minder zin dan de vorige keren. Het was ook minder vochtig (sorry ). Misschien een minder goed ei? We zullen zien...
Gefeliciteerd voor de dames op roze Duim voor jullie dat het plakkers zijn Hier gieren de hormonen door mijn lijf, krijg ineens overal puistjes die ik normaal zelden tot nooit heb. In mijn gezicht, maar ook op rug, borsten en buik. Verder nog steeds weinig klachten, af en toe een vraag misselijkheid en veel wittige/snotterige (sorry) afscheiding. Verder heel moe en emotioneel. Maar goed, vorige week ook een drukke week gehad, dus die vermoeidheid zou ook best daar van kunnen komen, maar voel me echt alsof mijn accu helemaal is leeggelopen.
Jammer Marlijn82 LVTje, die vermoeidheid herken ik ook maar daar heb ik elke maand wel last van. Nog eventjes geduld zou ik zeggen
Moet zeggen dat me dat deze keer ook veel beter afgaat. Veel minder testdrang als die eerste ronde. Tuurlijk kriebelt het wel, maar kan het goed laten. Fijn, veel meer rust zo.
De laatste keer was mijn kaartje echt een chaos! Andere keren niet getempt. Alleen jaren geleden toen we bezig waren voor de oudste toen was mijn temp altijd schommelend en de maand dat ik zwanger was net zoals mijn kaartje nu.
Wat jammer Marlijn. En Jenny ook op rood? Spannend andere dames!! Laatste dag ongy hier.Heb me al aangemeld op een andere lijst,maar ik blijf nog wel ff meelezen
ik zie al weer wat mooie testjes!! hoop zo dat ze allemaal mooi oplopen meide op rood.... bale en hopelijk snel raak! hier weer heftig gedroomd en werd een paar keer snachts klets nat van de zweet wakker (sorry haha) verder nog was klachtjes maar die had ik vorige maand ook... de dromen had ik tijdens mijn zwangerschappen alleen.. dus laten we duimen..
Spannend Mammz! Dat dromen heb ik nu ook heel erg. En pffff ik ben dus gewoon echt enorm misselijk! De hele ochtend al, alleen na het broodje wat ik met lange tanden naar binnen heb gewerkt was het even weg.
@marlijn wat jammer!! Sterkte en hopelijk meer geluk de volgende ronde. @sparky op die onbewerkte zie ik hem en op die bewerkte is hij helemaal duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd meid! Hoop dat je testen mooi oplopen.
Aaaaahhh!!!! Op clearblue + staat ook een streepje! Welliswaar lichter als de kruidvat + maar hij staat er zeker. Is moeilijk op de foto te krijgen...